Nightmare

Hjemtur (7/4-2011)

Side 1 af 2 1, 2  Next

Go down

Hjemtur (7/4-2011)

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons apr 06, 2011 11:06 pm

Det var endelig blevet forår. Solen skinnede fra en næsten skyfri himmel og man kunne tydeligt mærke at det blev varmere i vejret efterhånden som forårsdagene gik.

Aneliya stod i lufthavnen og ventede sammen med Ren, og en sovende Asia i sine arme. Den lille pige var faldet i søvn i bilen på vejen dertil. "Hvor fanden bliver de af? De lovede at komme og sige farvel inden vi tog af sted." kom det mumlende fra hende. Da de lige var ankommet havde hun givet en af sine livvagter besked på at blive ved indgangen, så han kunne fortælle Bitter og Honey at de ventede på dem i V.I.P stuen. Aneliya havde gået rastløst frem tilbage i et stykke tid og da hun kiggede for hvad der føltes som 20 gang op på det store ur som hang på væggen. Hun opdagede at der var ca en halv time til at deres fly gik, blev hun straks mere rastløs.
Bitter og Honey burde være her allerede, men det var de ikke og hun kunne ikke forstå hvorfor. Hun gik hen mod sin taske, der lå på bordet og fik med en smule besvær sin mobil frem, men da der ikke var kommet nogen beskeder eller opkald lagde hun den ned igen.
Asia var ved at blive for tung for hende at bære, så hun satte sig ned i sofaen med hende.

_____________________________________________________________________________________________

Ren fulgte med øjnene Aneliyas rastløse gang frem og tilbage. Han kiggede også op mod uret, men han blev ikke nær så rastløs som hun gjorde. For han håbede at Bitter ikke ville nå at sige farvel til dem. Han kunne bare holde sig langt væk, kunne han. Han kiggede hen mod glasdøren for at se om de var på vej, men så det ikke ud til. Da Aneliya satte sig ned i sofaen vendte han sig om for at se om hun havde brug for noget.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Hjemtur (7/4-2011)

Indlæg  Felix on Ons apr 06, 2011 11:40 pm

Bitter gik ind af døren... Han lignede ikke sig selv, og så alligevel.. Han havde klippet det lange mørke hår af og havde nu let strittende lysere hår.. Det lignede hans naturlige hårfarve. Han havde også skiftet stil. Han havde et par pæne cowboybukser på en og sort skjorte hvor kraven sad op ad.. Solen ramte ham da han gik ind til VIP rummet. Han havde ikke Honey med. Han gik direkte hen til sin kusine bagfra og gav hende et kys på kinden.. "Undskyld jeg kommer for sent, havde lidt ... problemer..." han smilte til hende...
Han så Asia lå i armene på hende og han tog hende straks op så hun vågnede og krammede hende ind til sig... Han ignorerede bare Ren...
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors apr 07, 2011 12:52 am

Aneliya fik et chok da Bitter lige pludselig kyssede hende på kinden. Hun havde slet ikke lagt mærke til at han var kommet ind af døren. "OMG* hvor kom du fra? Jeg hørte dig slet ikke komme ind. Det er er i orden, der er stadig en halv time til flyet går på vingerne." hun vendte sig om mod ham. "Guuud har du skiftet stil? Det ser sgu godt ud kære fætter<3." Hun brugte sin typiske 'jeg elsker min fætter' tone overfor ham. Det var ikke noget hun gjorde særligt tit og brugte den for det meste også kun hvis hun ikke havde mulighed for at 'overfalde' ham.
Hun kiggede sig søgende omkring i forventning om at også Honey var kommet, men da det ikke så ud til at han var det, fik hun et lidt nedtrykt ansigt. "Hvaad, hvor har du gjort af din bror?" spurgte hun Bitter. Hun prøvede at vise et udtryk som ikke viste at hun var nedtryk over at han ikke var kommet, men lykkes ikke rigtigt.

*Oh my God = Åh min gud

______________________________________________________________________________________________

Asia gned søvnigt sine blå øjne inden hun gengældte Bitters kram. "BIIITER<3" råbte hun glad.

_____________________________________________________________________________________________

Ren fnyste lavt over at Bitter bare havde ignoreret ham, men passede ham egentlig fint, for han gad nemlig ikke slås med ham lige inden de skulle afsted.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 07, 2011 12:57 am

Bitter drejede rundt og så han kunne se på sin kusine imens han snakkede med hende imens han havde Asia hængende om halsen... Han skubbede noget hår væk fra øjnene da hun komplimenterede ham og følte sig en smule forlegen.. Han fulgte hendes blik rundt da hun spurgte til Honey.. "Altså han sagde i morges han ville komme. Men du kender ham, han skifter nemt mening hvis noget mere spændende kommer op" Han kiggede over på Ren som stod og muggede.. "Sikker på du vil have ham med? Du må godt låne en af mine i stedet.." han smilede provokerende over mod Ren...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors apr 07, 2011 4:48 am

Aneliya sukkede. "Ja det gør jeg jo desværre." der kom et lille frem på hendes læber. Hun rejste sig op for at gå hen til Bitter. Hun begyndte at rode lidt i hans hår og hun begyndte også rette lidt på hans tøj, som var kommet en smule i uorden efter han havde taget Asia. Da han spurgte hende om Ren. Kiggede hun kort over på Ren inden hun vendte sin opmærksomhed tilbage til Bitter. "Jeg har ikke noget valg. Far har beordret ham til at tage med om jeg vil det eller ej. Så hvis jeg får en af dine med i stedet, bliver der bare ballade for os begge 2 og det ønsker jeg ikke." Hun sukkede endnu en gang og tænkte tilbage til aftenen for byfesten. Da de var kommet hjem, viste det sig at hendes far stadig var oppe og foran dem allesammen havde han råbt og skreget af hende over at komme så sent hjem med Asia. Hun havde ønsket at hun havde været en lillebitte mus som kunne krybe ned i sit lille musehul på det tidspunkt, så ydmyget var hun blevet. Hun havde også ønsket han var ventet til det kun var hende og ham tilbage. Efter det optrin havde han beordret at Ren skulle med hende overalt, lige meget hvad og at hun kunne vove på at stikke fra ham igen. For gjorde hun det skulle faren nok sørge at hun ville fortryde det lige så snart han fik fingrene i hende.

______________________________________________________________________________________________________________________

Ren smilte bare selvsikkert tilbage til Bitter. Han vidste udmærket godt at i det her tilfælde kunne Bitter ikke så gøre så meget uden at han ville få ballade for det.

______________________________________________________________________________________________________________________

Asia knugede sig bare ind til Bitter og ville ikke give slip, selvom Bitter prøvede at få hende til at løsne sin omfavnelse af ham lidt. Hun ville ønske at han kunne tage med dem.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 07, 2011 6:40 am

Billy sad stille på en stol og tegne. Han viste ikke helt hvad der skulle blive af ham om han skulle med eller ej men et eller andte sted bekymret det ham ikke.
Han var stadi i sin egen lille verden eftersom han have fået nyt helt nyt tegne grej og det kilde i hans finger for at få tegnet.
Nyt rent tøj der passe var stadig en mærkelig føglse for ham. Han kunne godt lid når det var for stort nogle gange men nu var vinterne jo over.
t-shit, bukser og en hætte trøje med vinger som han var blevet rigtig glad for. han have bedt dem om at de ikke skulle bruge penge på dyrt tøj for hans skyld plus han godt kunne lid det afslappe.
Dog have aneliye prøve at klæde ham som Honey artig på et tidspundt. den dag endte med at de fleste piger var gået kawaii over ham hvad have skræmt ham ligt.

Døren gik op. af hans vagter åbne den og ind kom en gabbene honey der straket sig i vejet. "Og far sage at det var for koldt til shoes tsk"
Honey rulle med øjne efter morgens samtale med faren der menet han liginge for meget en bøsse og efter bestemt hva honey skulle tag på.
et bare sorte bukser og en rødhætte trøje.
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 07, 2011 6:47 am

Bitter nussede Asia lidt i håret for at berolige hende.. Han fik hende til at give lidt slip og så hende i øjnene (imens han stadig havde hende på armen), "vi ses snart igen det lover jeg".. han smilte venligt til hende..
Aneliya begyndte at rode i hans hår og rette på hans tøj, og han trak sig væk "Lad da være med det pigebarn.. Jeg ikke en lille unge du skal passe...!" han sukkede irriteret og rullede med øjnene... Han kiggede på Ren "ja han blev lidt gal din far.. Men... Han kunne jo brække benet eller sådan, så kan han jo ikke komme med.." han smilte lumks...

Han blev afbrudt da dørene gik op "Når der er han...." han henvendte sig til Honey "lidt i sidste øjeblik synes du ikke?"

Freja var fulgt efter Honey.. Han havde sjovt nok ikke opdaget hende, hvilket hun undrede sig over, men han havde gabt en del så han var nok træt.. Hun havde bare rendt rundt i en gyde da hun så ham gå forbi med sine håndlangere. Hun besluttede sig for at følge efter, hun keddede sig alligevel...
Hun luskede ind i VIP rummet da ingen så det og smuttede over til Billy... "Hvor skal i hen?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors apr 07, 2011 7:55 am

"Næh. Hvorfor skulle jeg?" Aneliya storsmilede da Bitter bad hende om at stoppe. "Dit tøj sidder ikke ordentlig og da du ikke selv kan rette det, må jeg jo gøre det for dig." hun storsmilede stadig. Aneliya grinte af Bitters kommentar om Ren, men tænkte at det nok ikke var så god en idé at Ren lige pludselig brækkede benet lige inden de skulle af sted. "Gad jeg godt se. Meeen jeg har ærligt talt ikke lyst til at udfordre skæbnen så længe far er vred på mig." Hun sendte først Ren et lidt skadefro smil, for hun var egentlig stadig vred på ham over at han var kommet op at slås med hendes fætter. Derefter sendte hun Bitter et skævt smil og kløede sig i håret.
Da Aneliya så døren gå og at Honey kom ind. For hun hen til ham og hev ham ind til et ordentlig kram. "Hvor har du været? Hvorfor har det taget dig så lang tid om at komme her?" spurgte hun bekymret. Hun trak ham lidt ud for sig, så hun kunne se om der var sket ham noget. Hun undrede sig lidt over hvorfor han ikke havde sit sædvanlige tøj på.

"Hihi yaay." kom det grinende fra Asia. Med sine små buttede fingre greb hun fat i Bitters skjorte for ikke at få overbalance.

Da Ren hørte hvad Bitter sagde skulle han lige til at fare op, men berolige sig selv med tanken om at han den næste uges tid slap for at se han overlegne fjæs. Så han valgte at sende Bitter et rigtig sødt smil inden han vendte sig så han kunne se hvad klokken var. Han så at der var ca et kvarter til at flyet gik på vingerne. "Vi må hellere begynde og gå ned til flyet, så vi befinder os på flyet inden det tager af sted." kom det fra ham.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors apr 07, 2011 8:04 am

Honey mærke ligpluslig at han blev trukken ud og det første han tænket at det var åndsvagt nu hvor han elles lige var tårt ind.
"F-A-R" var hans eneste svar til hende hvor efter han gabet og trække sig igen. "hvad skulle der elles ske" han lade armene på kryds. heler ikke nogen tegn på en bamse i den ene hånd.

Billy så op med et lille sæt "øh!...ved jeg faktis ikke ^^" han smille flovt. han køret roligt hånden igemmen hårt imens han mærke rolig på spænderne anelyie have sat i.
hun syns han skulle have det løst

Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors apr 07, 2011 8:17 am

Bitter skubbede irriteret til sin kusine.. "dumme pigebarn..." han sukkede irriteret og opdagede Billy og Freja... "Skal Billy med eller skal han bliver herhjemme? for skal han blive burde nogen nok passe på din far ikke får et flip..." Han drejede blikket over på sin lillebror og gik hen til ham med Asia på armen.... "Hvor din bamse???" han spurgte oprigtigt bekymret for hvad der var sket, storebroren i ham var kommet frem...

Freja kiggede på Billy og studerede ham nøje... "Du ved ikke hvorfor du her?" hun kiggede undrende på ham... Hun vendte sig mod de andre "Hvor skal Billy hen?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors apr 07, 2011 7:47 pm

Aneliya grinte bare da Bitter skubbede til hende. Da Honey fortalte at det var deres som havde opholdt ham, slappede hun straks lidt mere af. Hun opdagede at hans bamse hellere ikke var der. "Hvaad besluttede han også at tage din bamse fra dig?" spurgte hun mens hun rynkede sine fine små bryn.
Da hun hørte Bitter spørge hende om Billy skulle med dem til Polen. Kiggede hun smilende over mod Billy. "Selvfølgelig skal han det. Jeg er jo hans værge. Desuden ville jeg ikke for alt i verden lade ham komme i nærheden af min far, når han er i dårlig humør, det ender bare galt." Hun skar en lille grimasse over det sidste hun sagde. Aneliya kiggede smilende på Freja, da hun hørte hendes spørgsmål. "Billy skal til Polen sammen med mig og Asia. Det er nemlig blevet tid for Asia at komme hjem til vores biologiske forældre igen." svarede hun smilende.
Hun gik hen for at tage sine ting op og begyndte at gå mod døren. "Nå vi hellere se og komme ned til flyet, vi..." hun blev afbrudt af en stemme over højtalerne. "Vi beklager meget Miss Michel, men flyet har fået lidt problemer med den ene motor. Så vi kan ikke flyve før de er ordnet. Vi regner med at det højst vil tag en lille time" sagde stemmen inden den brød af, kunne man svagt høre Aneliya bande over det. "Fandens også, nu havde jeg lige håbet at vi ville være der før det begyndte at blive mørkt." Sagde hun lidt højere. Hun gik hen til bordet igen og mere eller mindre smed sine ting ned på det.

____________________________________________________________________________________________________________________

Asia blev glad over at de skulle vente en time længere. For så kunne hun være sammen med Bitter det stykke længere. Hun smilte et stort smil ved tanken om det.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Ren blev irriteret over at han skulle tilbringe en hel time længere sammen med Bitter. Men han kunne ikke gøre noget ved det og gik hen for at sætte sig ned i en af de bløde lænestole som stod der.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre apr 08, 2011 4:04 am

Honey rykker bare på skulderne og smed sig over på en stol.
"Jeg gad bare ikke at disskudter med ham idag plus jeg fik besked på at jeg skulle fortælle mig så kaldte bror at vores kære Farfar kommer på besøg når vi noget hjem"Han række tunge imod Bitter.

Billy kigge nysgarigt op.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre apr 08, 2011 4:17 am

Bitter kiggede på sin lillebror...... "Jeg kommer ikke med hjem her efter... Har noget jeg skal......" han sagde ikke mere, i stedet gik han over til Ren og lavede et provokerende nus henover kinden han havde slået.... "Stadig blå..." han smilte selvtilfreds over han havde ramt så godt... "Er det ikke træls hvergang du ser dig selv i spejlet bliver du mindet om mig??"

Frejas blik ændrede sig da Aneliya svarede..... "Forlader i mig????" hendes øjne fyldtest med tårer. Nu havde hun endelig fundet nogle hun kunne lide, ville de så forlade hende.....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre apr 08, 2011 4:57 am

Da Aneliya ser at Freja er ved at græde, skynder hun sig hen til og sætter sig på hug foran hende. Hun lagde forsigtig hendes hænder på Frejas knæ. "Bare rolig vi forlader dig ikke. Vi kommer hjem igen om en uge ca." sagde hun så venligt hun kunne til Freja. "Desuden bliver Bitter og Honey i DK." hun smilede.
Da hun opfattede at Honey havde sagt at deres farfar kom hjem til dem, sukkede hun og spurgte: "Hvor længe bliver han denne gang?" Hun håbede at han var taget hjem igen inden de kom hjem fra Polen af igen. Hun kiggede op Freja og så at pigen stadig havde tårer siddende i sine øjne. Aneliya begyndte at tænke over hvor gammel Freja egentlig og om hun i det hele taget havde et sted at bo. "Freja hvor gammel er du egentlig? Og hvor bor du henne?" spurgte hun hende stille og venligt.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Asia hvinede lykkeligt over at Bitter ikke havde sat hende ned endnu. Hun forstod dog ikke rigtig hvad Bitter mente med det han sagde til Ren. "Hvorfor sku' de' være træls, Biter?" spurgte hun ham uskyldigt.

Ren sendte Bitter et vredt blik og daskede hans hånd væk fra hans ansigt. Han var lige ved at hirse sig op endnu engang, men beherskede sig og tog den avis som lå på et lille bord ved siden af lænestolen og begyndte at læse den igennem.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre apr 08, 2011 5:29 am

Honey rejste sig man kunne tydligt formnemme en stor aura af at han var irretert. Han gik hen imod Bitter skubbe ham på bryst kassen hen imos i en stol hvor han fik ham ned og sidde hvor han selv satte sig på Bitter og holdt en kniv trudene ved Bitter´s halsen "DU KOMMER HJEM! OG DU SKAL LIGE SAMMEN MED MIG!! JEG NÆGTER AT SKULLE DØJE MED FARFAR ALENE!!" han søge for at der ikke skete deres lille kusine noget.

Billy så bekymmeret på freja da det gik op for ham at han ren faktis skulle meget lang væk i en uge. Han mærke hvordan han blev navøs og utryk.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre apr 08, 2011 6:19 am

Bitter gik roligt baglæns og fulgte med Honey.... Inden de nåede stolen, så han Aneliya stå ved siden af og han skyndte sig at give hende Asia, så hun ikke blev rodet ned i det... Han blev mast ned i stolen og Honey satte sig på ham.... "Du satme ikke for klog... Tænker du overhovedet?" Han rejste sig og skubbede Honey af så han røg ned på gulvet og tabte sin kniv.. Han sparkede kniven over mod Ren (dog uden den var tæt på at ramme ham), og satte sig ned oven på Honey.... "Det okay du sur og vil slås med mig... Men du passer lige på din lille kusine!" Han stak Honey en lussing og rejste sig op og rettede på tøjet..
Han kiggede ned på Honey "Desuden rager det ikke dig om jeg kommer hjem med det samme eller ej..." han vendte sig om mod Aneliya... "Er hun okay?"

Freja kiggede op på Aneliya.. Hun blev overrasket over de spørgsmål hun blev stillet. Folk spurgte aldrig ind til hende.... Hun kiggede forsigtigt op "Jeg er 17, tror jeg nok..." hun havde aldrig holdt fødselsdag så hun var lidt i tvivl... "Jeg bor i en dejlig hule jeg har lavet af en masse ting jeg har fundet... Når det regner kommer der slet ikke noget vand ind" hun smilte stolt...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre apr 08, 2011 7:36 am

Aneliya nussede Billy lidt for at berolige ham. "Du skal ikke være bange søde Billy. Polen ligger ikke så langt væk igen. Det tager kun 1 time og en halv at flyve dertil." Hun smilte venligt til ham. Hun vendte sit ansigt mod Freja igen. "Vil du ikke hellere bo i et rigtig hus? Hvor der er varmt og mulighed for at sove i en ordentlig seng?" Hun smilte venligt til hende og håbede at hun hørte det skjulte spørgsmål der var. Nemlig om hun ville bo hos dem i stedet for en grotte. Da hun hørte Honeys råb, vendte hun sig lige i tids nok til at gribe Asia der blev givet til hende af Bitter. Aneliya blev vred over at de begyndte at lave ballade og hun kunne slet ikke kapere at Honey havde været tæt på at bringe Asia i fare. Hun rejste sig stille og roligt op, med en grinende Asia i armene. "ER DU BLEVET FULDSTÆNDIG KOMPLET SINDSSYG HONEY? Er du klar over hvor galt det kunne været gået hvis jeg IKKE havde været her til at gribe Asia?" Hun var startet ud med et råb, men sænkede stemmen, da hun ud af øjenkrogen så Freja blive bange. Da hun var faldet lidt ned igen svarede hun Bitter: "Hun ser ud til at have det fint, sådan som hun griner." Hun smilte et sødt smil.

Asia begyndte bare at grine. Hun synes det var sjovt at få en lille flyvetur ned til Aneliya. Hun brød sig dog ikke særligt meget om Bitters tonefald, men så længe det ikke var hende han var sur, var hun ligeglad. Hun et stort smil til Bitter, da han vendte sig mod dem.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Ren samlede hurtigt kniven op og gemte den af vejen så Honey ikke kunne få den før de tog af sted og til den tid håbede han at Honey var faldet ned igen.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre apr 08, 2011 7:50 am

Honey tog sin hånd op til sine ømme kind og så helt konfus ud. det skulle lige opfatte i hans hjerne hva der lige var sket og kusins skæld ud blev kun til munlen i hans hovde imens han så forkert på sin bror. eftersom det kun anden gang i hans liv at han havet prøvet at få en lussing af ham

________________________________-

Billy "oh" og han forsat på sin tegning
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre apr 08, 2011 8:11 am

Bitter sukkede lettet da han så Asias smil... Hun havde i det mindste ikke opfattet hvad der foregik, hvilket han var glad for.. Han stod og trak vejret dybt et par gange for at samle sig igen... Han hørte Aneliya snakke til Freja og kiggede overrasket op... Hvordan mon hendes far ville takle endnu en.. og hvad ville Ren sige.. Han smilte lidt for sig selv ved tanken om Ren nok fik balladen..
Bitter kiggede på Honey... Måske var han for hård? Nej.. han havde handlet tankeløst.. Han gik hen til Honey og rodet ham i håret "du nødt til at lærer at passe lidt mere på"

Freja kiggede måbende på Aneliya.. Alt hun kendte til at bo i hus var kun dårlige minder... Hun vidste ikke helt hvad hun skulle svare... Hun skyndte sig om bagved Billy og gemte sig.. Hun følte sig en smule genert...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre apr 08, 2011 8:47 pm

Aneliya kiggede på smilende på Frejas reaktion. "Hey, du behøver ikke blive så genert." kom det venligt fra hende "Hvis det er, må du gerne komme og bo hos i stedet for. Så kan dig og Billy også se hinanden noget mere. Men jeg tror ikke lige du skal hjem til min far mens jeg er væk, i hvert fald ikke så længe han er sur." Hun kløede sig en smule forlegent i håret. " Så du har valget mellem at tage med os til Polen eller blive her sammen med Bitter og Honey. Bitter har du mulighed for at tage dig af hende hvis hun vælger at blive? Bare indtil jeg kommer hjem igen." hun sendte både Bitter og Freja et sødt smil. Stemmen over højtalerne lød lige pludselig igen. "Miss Michel vi har fået ordnet problemet nu og i har nu mulighed for at stige ombord i flyet." Aneliya kiggede op mod klokken for at se hvor lang tid det havde taget dem at ordne og hun blev glad da hun så at det havde mindre tid end den time de havde sagt det ville tage. "Aij hvor dejligt, så kan det være vi kan nå dertil før det bliver mørkt." hun havde et rigtig glad smil på læberne. Hun gav Asia til Bitter igen så hun kunne få sine ting uden at være bange for at tabe hende. Da hun havde taget sine ting, begyndte hun at gå mod døren. "Kom vi kan snakke videre, på vej hen til flyet og så kan vi sige 'vi ses' ved flyet" kom det fra hende mens hun var halvt ude af døren.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Asia blev trist over at de snart skulle sige farvel til hinanden, for hun kom jo ikke med tilbage til Danmark, når Aneliya tog hjem igen. Så hun vidste ikke hvornår hun skulle se folk igen.

Ren besluttede sig for først at give Honey sin kniv igen ude ved flyet, så var der hellere nogen chance for at han kunne skade den lille pige hellere. Han havde dog ikke noget imod at han skadede Bitter, det ville kun fryde ham hvis han gjorde det.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre apr 08, 2011 11:29 pm

Honey rejste sig op med stadig hånden på kinden. han holdte blikket ned mod jorden.
Han fnyste over Bitter´s ord.
da kusine snakke om freja rette han sig op. Tager hun nu flere ind tybisk.
"kusine..." han stod ligt eftertænksomt og vendte blikket imod hende og begyndte at gå den vej de skulle.
"hun kan være i mit extar værlse ind til du kommer hjem igen..."

Billy resjet sig og tog alle sinne ting ned i sin skulder taske men da han skulle til at tage den tog en af aneliye´s vagter den for ham.
Billy fik et chok for han kom nok aldri til at vænne sig til alle de vagter omgrin der gjorder ting for dem.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre apr 08, 2011 11:36 pm

Freja kiggede tøvende på Aneliya, så over på Bitter, så på Billy.. Og da Honey tilbød hende sit ekstra værelse var hun ved at falde bagover.. Hun gik forsigtigt frem bag ved Billy "Hvorfor....." hun stoppede op og kigged ened i jorden og samlede mod til sig. Hun kiggede op på Honey igen... "Hvorfor vil du låne mig det??" hun vidste Honey ikke brød sig synderligt om hende så hun forstod ikke hvorfor.....

Bitter tog imod Asia og tog et stykke tyggegummi i munden, han var rygetrængende, men måtte vente lidt... Han fortrød det dog kort efter da han var ved at blive kvalt i det og han hostede og hakkede for at få vejret før han fik tyggegummiet op igen... Han var blevet vildt chokeret over Honeys tilbud det ligende ham slet ikke. Bitter stod bare måbende og kiggede på Honey med åben mund.. Han var i chok.....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør apr 09, 2011 12:02 am

"Tak skal du have Honey." kom det venligt fra Aneliya, da hun hørte hans tilbud. Hun vendte sig mod Freja. "Fordi jeg holder og gerne vil sørge for at du har det godt. Hvad angår min far så er han meget højtråbende når han sur, han har dog aldrig hævet hånden mod dem han holder af, men har det med at råbe af alt og alle i stedet for, og nogen gange kan der godt smutte et sårende ord eller 2 i den forbindelse. Det ønsker jeg ikke lige du skal udsattes for som noget af det første når du møder ham. ^^'" kom det fra hende. De var nået hen til flyet nu og Aneliya stod og ventede på at de andre også kom der hen. Da de var kommet derhen, gav hun sine livvagter besked om at gå op i flyet, så hun kunne sige farvel. Det galt også Ren, så hun gav ham sine ting, for at han ligge dem der hvor hun skulle sidde. Hun vendte sig mod de andre igen. Hun havde blanke øjne. "Ihh jeg ved godt vi snart ser hinanden igen, men jeg kan altså ikke fordrage at sige farvel." Hun gav dem allesammen et farvel og vi ses snart igen knus. Da hun nåede til Freja, hviskede hun: "Hvis du ikke kan beslutte dig nu, så kan du bare bruge dit næste par til at tænke over det og hvis jeg ikke er kommet hjem endnu, så bare find Bitter og Honey, og sig til dem hvad du beslutter dig for." hun smilte venligt til hende. Derpå vendte hun sig mod Bitter, tog Asia fra ham inden hun gav ham et knus. Hun begyndte at gå op ad trappen til flyet, men vendte sig om inden hun var nået helt op. "Vi ses om en uge.<3 Asia kan du vinke farvel til de andre." kom det smilende fra hende.

Inden Ren gik ombord med Aneliyas ting gav han Honey kniven tilbage. Stirrede kort vredt på Bitter og gik derpå ombord på flyet i glad forvisning om at han nu kunne slappe af i en uge uden at skulle se på ham. (Ren er ude)

__________________________________________________________________________________________________________________

Asia fik bare et latteranfald over at se Bitter hoste sådan. "Biter, sjoov." sagde hun grinende. Da de kom ud til flyet, gav hun ham et ordentlig knus inden hun lod Aneliya tage hende. Da de var nået op trappen gjorde hun som hun fik besked på og vinkede farvel til dem. "Bye, Bye*." kom det sødt fra hende.

*Hej, Hej
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør apr 09, 2011 12:10 am

Billy gav et hurtigt buk i farvel og vinket og fuldt med anelyie

________________________________-

Honey så på Bitter "så blev dog kvalt ordenligt for engangs skyld" han fnyste
"og hold op med at se så åndsvag ud i hovdet du kan ikke blive kønnere. Plus far krave jeg tog en pige kærste med hjem elles vil han ikke holde kæft og lade mig rende om natten mere" Han knipse med fingerne og en af vagterne gik hen til freja med en pose med tøj og en børste.
"så du hjælper mig hjælper jeg dig hvor svært kan det være" han lade armen på kryds for at skjule at hans en hånd ledt ligt efter den bløde fornemmles bamsen normal gav.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør apr 09, 2011 12:22 am

Bitter krammede først Asia ind til sig "Vi ses snart igen" hviskede han ind i øret på hende og gav hende et kys på kinden, herefter krammede han Aneliya.. "pas nu på jer selv"....
Han vendte sig om og kiggede på Honey... "Du har altid bagtanker har du ikke?" han sukkede opgivende....... "Men Freja hvis du vil med er du velkommen..." han smilte forsigtigt...

Freja var fuldt med de andre ud til flyet, hun kiggede bare på Honey da han sagde det til hende... "kæreste????? Hvad er en kæreste..." hun kiggede undrende på ham.... Da livvagten kom over for at give hende posen og børsten hoppede hun om bagved Bitter om gemte sig.... Bitter rakte ud og tog imod tingene og gav dem til Freja som vendte posen på hovedet så det landede i græsset der var ved siden af flyet og hun kiggede på det.. Hun studerede børsten og udbrød så "Så kan jeg rede hår!!" hun smilte glad....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 2 1, 2  Next

Tilbage til toppen