Nightmare

Parkens bladløse træer.. og et par bare tæer

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Go down

Re: Parkens bladløse træer.. og et par bare tæer

Indlæg  Adam on Tirs jan 25, 2011 3:42 am

"H-harj Pernille .. det .. det Adam .. fra klassen.." kom det en smule nevøst fra den halv høje emo dreng der bare blev nedstirret
af diverse folk der gik forbi ham.. eller bare sad inde på McD~ Lidt til grin xD!
"Uhm .. jo .. ser du .. jeg øhh .. jeg har kinda brug for din hjælp.. kan du mødes på McD?"
Spurgte han stille efter han havde fået lidt mere selvtilid xD! .. han snakkede normalt ikke med piger så han var
ikke sikker på hvordan man skulle snakke til dem, ikke at han fik kulder af det.. for han var jo ligsom ikk til det køn~
Hans sociale evner var bare ikke liiiiiige helt så gode.
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Esben on Tirs jan 25, 2011 3:46 am

Pernille satte sig op.
"Nu? Jo da.. har alligevel ikke så meget at lave.. Hvilken en?" hun rejste sig fra sengen..
"Altså hvorhenne? jeg bor tæt på en s-togsstation..." hun smilte, skønt adam ikke kunne se det..

Esben sad med hovedet hvilende mod ruden... hans blik var tungt, og hans næse dunkede.. fuck... sikke en verden.. s-togsdøren foran ham gik op..
"Hej, kan du undvære nogle kroner til en hjemløs?" lød det rutinemæssigt.. Esben ignorerede den sjusket udseenede fyr.. han havde alligevel ingen kontanter...
Esben

Antal indlæg : 509
Geografisk sted : Sjælland

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs jan 25, 2011 4:07 am

Adan nikkede for sig selv "ja, det fint.. d-det der jeg sidder .. ehm .. ja, jeg er her allerede ehe~"
"1000 tak, du nok den eneste der kan hjælpe mig med det her problem : D!" han smilte og hun sagde hun ville være der
om få minutter.. ganske rigtigt var hun der meget hurtigt, mens Adam ventede havde han bestilt to milkshakes til han og hende
som de kunne drikke mens de snakkede~ Han fortalte hende situationen og at han var ked af det han havde gjort..
"Hva syns du jeg skal gøre?" sagde han i en anelse desperat tone.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs jan 25, 2011 9:52 am

Pernille var dukket op i den mc D hvor Adam var.. som altid var hun pænt påklædt i lyse farver.. denne dag et par lyseblå jeans, en hvid, langærmet bluse med nogle folder fra under barmen og ned, hvor den så nåede lige ned over røven.. hun havde en hvid dunjakke på, og så en paraply som havde holdt hende tør på vejen.. et par sorte vinterstøvler med en hvid kant..
Hun slog sig ned ved Adam, lyttede opmærksomt til hvad han havde at sige..
"Wow.... det var derfor han skred fra lejeren.." mumlede hun eftertænksomt..
"Altså... Esben er den type der lader sig styre af sin stolthed.. han hader at føle, at han taber.. Du kan sammenligne ham med et barn på det punkt.. Han kan ikke tåle at tabe, og han ville nærmest hellere dø, end at skulle anderkende at han ikke er så sej og stærk som han gerne vil være..." hun smilte lidt vemodigt.
"Men jeg synes at du skal fortælle ham hvordan du har det.. for hvad jeg kan høre, så er det den rigtige Esben, som du bryder dig om.. Ovre i skolen lægger han en dum facade op.. spiller smart og opfører sig som om han ejer det hele.. men det er jo fordi, hvis han virker stærk, er han ikke lavest i fødekæden.. så går det ikke ud over ham selv.. men egentlig, så er han meget følsom..." forklarede hun.. hun betragtede Adam, som ikke just så ud til at have det alt for godt..
"Men altså.. Esben vil sikkert ikke snakke med dig igen, efter at du har set ham i hans svage tider... jeg vidste godt at han havde problemer derhjemme... men ikke at hans bror var voldelig.." hun så lidt ned, mens hun snoede en af de gyldne hårlokker om en finger.. de hang pænt, krøllet og løst ned over hendes smalle skuldre.
"Så jeg synes næsten, at du skal tage hjem at besøge ham.. så kan han ikke stikke af... Jeg kan finde ud af hvornår han er alene hjemme for dig? Jeg har hans adresse..." hun smilte med et lille forsigtigt og lettere prøvende smil.. Pernille var ikke fordomsfuld.. aldrig! slet ikke mod Homoseksuelle.. hun kendte godt til Adams seksualitet, selv før denne samtale.. de havde snakket en smule om det engang før, og hun havde bare smilt og ikke sagt et eneste ord til nogen.. Pernille var god nok.. ingen tvivl om hvorfor Esben kunne lide hende...

Imellemtiden var Esben nået til hovedbanen... han var stået af, og slentret afsted i byen... han gik bare lidt på må og få... endte på en af de lidt mere skumle stræder.. han var gennemblødt, træt, tilskadekommen og trist.. han lignte en rigtig bums... Men han tænkte, at han måske kunne opstøve en pusher af en art... købe et eller andet... han havde prøvet at tage stoffer før, til fester.. men det var dog ikke hårde stoffer eller noget... Men... han kunne vel købe noget, som kunne få hans tanker væk...
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs jan 25, 2011 10:13 am

Adam så på hende med sine store blå øjne og så helt glad på den blonde pige Persnille!
"v-ville du gøre det! det kunne være så fedt!" hans ansigt var blevet en andelse rød og hans
sprang næsten op fra stolen da han spurgte om hun ville gære det ..
"j-jeg vil gøre mit bedste hvis du virkelig vil hjælpe mig Pernille!" han tog fat i hendes hånd og kyssede den..
Han havde læst i sinde bøger det var noget fyre gjorde for kvinder når de ville vise deres påskønelse for dem~
Men det kunne dog osse betyde noget andet, han regnede dog med Pernille var klog nok til ikke at misforstå det xD!
Han så op på hende igen og satte sig så.. "ehm.. Hvornår kan vi gå igang med vores lille 'plan'?.." spurgte han meget
nysgerrigt og halvt desperat.. han ville igang, og han ville igang nu .. selvom han sikkert ville komme til at vente..
det kunne kan jo blive nød til xD!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs jan 25, 2011 10:20 am

Pernille grinte lidt af Adams iver.. Hun tolkede bare kysset på hånden som lidt sjov.
"Selvfølgelig vil jeg det.. Esben er en af mine meget gode venner... og hvis han er vred på dig, vil jeg gerne hjælpe dig... Du virker meget sød... Men jeg må dog indrømme, at jeg tror Esben er fuldkommen hetero.." hun så lidt surmulende ud over dette fact, men smilte så bare igen..
"Jeg kan ringe til ham nu, bare lige for at finde ud af hvor han er?" spurgte hun med et lille muntert grin..
"Måske planen kan sættes i værk allerede i aften?" spurgte hun så med et varmt lille smil.
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs jan 25, 2011 10:37 am

Adam satte sin albue hårdt ned i bordet og lænede sot hovede på det .. "i guess ... i got him hard though ...sigh"
.. Han så ud af vinduet et sekundt til Pernille da sagde at hun kunne ringe til ham med det samme..
"eeeeh! nu! ... o-okay? gør det .. ja gør det!" Han rødmede en meget svag andelse
"d..det kunne være mega awesome..." han smilte en lille smule igen og kiggede ud af vinduet igen mens tænkte en lille smule.
Han tog sin milkshake og drak en lille smule af den, den smagte godt, men han kunne finde 'noget' der smagte mindst lige så godt
tænkte han med et smirk på læben .. han grinte lidt for sig selv men rystede da på hovedet og så på den blonde pige igen.
Han afventede hendes næste træk i det her.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors jan 27, 2011 12:19 am

Pernille smilte let, så nikkede hun og fandt sin mobil frem.. så ringede hun..
"Esben." lød det mut i telefonen.
"Hey, Esben.. er du hjemme?"
"Erh.. Pernille...? N- nej ikke ligenu..." lød det lidt usikkert... Esben stoppede lidt op, så han stod langs en mur.. hvorfor ringede pernille?!
"Årh... hvornår er du det?" lød det lidt skuffet.
"Altså... jeg.. erh.. jeg er på vej hjem nu....!" lød det så lidt forlegent.
"Årh dejligt! er der.... er der andre hjemme eller er det kun dig?" spurgte hun lidt dæmpet.
"Det er kun mig.. uhm.. min bror er ude, og min far er der heller ikke.. såeh.." han satte kursen mod stationen.
Pernille smilte..
"Fint nok... Vi ses..." hun lagde da på, kiggede på Adam.
"Han er nok hjemme om en times tid.." hun smilte let, hvilede sit hoved på sin hånd.
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors jan 27, 2011 12:27 am

Adam rødmede en smule og så med et nevøst smil på Pernille .. "1000 tak Pernille!:'D"
Han var helt glad nu, hende Pernille .. hun var nu en rar tøs.. han var rigtig glad for at hun gik i klassen!
"Uhm .. er der andet jeg burde vide? altså .. inden jeg tager derhen?" han tog armen om bag nakken og
kløede sig ret akavat~ Som sagt var han stadig ikk var han stadig ikk specielt van til social kontakt xD!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors jan 27, 2011 12:55 am

Pernille rejste sig..
"Vide?" hun så tænksom ud.
"Ja.. han blir skide sur på dig, råber, skriger og vil sikkert smide dig ud.. i det kan åbner døren, skubber du til ham så du kan komme ind... udnyt dig af at du er stærkest!" hun lod en hånd flytte lidt på en af de blonde krøller.
"Du skal passe på ikke at nedgøre ham.. så flipper han.." hun lod hovedet give et lille nik fra sig, mens de smalle læber trak sig op i et blidt smil..
"Hellere undskylde til at starte med... hvis han bliver sur, så undskyld igen, og sig roligt at du bare vil snakke med ham... og smid et kompliment!" hun nikkede konstaterende.
"Men... Uhm.. har du noget neutralt tøj? det er ikke en god ide at iklæde dig tøj han kan kritisere... fej alle de chancer væk han burde kunne finde på for at nedgøre dig.."
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors jan 27, 2011 12:59 am

Adam rystede på hovedet .. "n-nej .. jeg har kun det her ehehe .. altså den her slags tøj~" han hev ud i sin t-shit.
"m..måske har min ven noget .. han .. er sådan en skjorte fætter du ved .. går det an?" spurgte han lidt halv desperat.
"men .. uhmm .. skubbe mig ind og sige undskyld.. yush! I can do that! .. og .. ikke nedgøre ham.. okay .."
Han stirrede ned i bordet for at konsentrere sig mere om at finde ud af hvor han kunne skaffe neutralt tøj...
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man jan 31, 2011 7:40 am

Pernille så tænksom ud.
"Ellers så har min bror vist noget.. han plejer godt at ville hjælpe mig når jeg spørger ham om det.. jeg hjælper ham med hans lektier, så han skylder mig..." hun rettede på sin halskæde.
"Hvad end du foretrækker? Han er sådan... ikke popmærke brand-freak.. men stadig hvad man ville kalde pop.. der kan Esben ikke sige nogle nedladende ting, for han går heller ikke selv KUN i mærkevarer..."
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man jan 31, 2011 7:52 am

Adam nikkede og slikkede sig rundt om munden, han rækte ud efter sin milkshake og tog en slurk af den..
Han så over på den blonde pige og smilte, han stilte milkshaken fra sig igen og sukkede for at få noget luft~
Han stilte sin albue på bordet og lod sit hovede hvile på sin hånd mens han kiggede ud af vinduet ~
"Tror du virkelig at han vil .. tilgive mig?" Han så helt mistroisk på sit spejlbillede, sukkede igen og kiggede da ned på bordet.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man jan 31, 2011 7:55 am

Penille smilte.
"Han vil ikke indrømme det sikkert.. han er så stædig... men jeg tror nu nok han vil tilgive.." hun smilte og nikkede lidt..
"Men lad os komme afsted med det samme.. han skal helst ikke skrive nogle "hvor blir du af" beskeder.. så blir han bare knotten.." hun grinte lidt.. Esben var en sur skid..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man jan 31, 2011 8:03 am

Adam grinte og rejste sig.. rækte en hånd ud mod Pernille.
"Ja, lad os gå<3" Han actede sådan rigtig veninde agtig.. Man var vel bøsse? : D
Da Pernille så havde rejst sig tog han rundt om hendes arm så de gik arm i arm.
Adam smilte stort, han havde kun gået tæt med meget få mennesker, og kun en pigeven havde han..
Ja, altså hvis man ikke talte Pernille med.. Så han var glad for at Pernille var så venlig..
Hun var oss meget nem at være i nærheden af, netop fordi hun ingen hæmninger havde overfor nogen
overhovedet! .. Det var utrolig rart~ De gik hen af gaden og nogle få minutter efter stod de ved Pernilles hoveddør.
(hvem har du kysset i din gadedør? lille per-nil-løøh?xD)
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man jan 31, 2011 8:14 am

Pernille grinte lidt, og de forlod mcD...
Da de nåede Pernilles hus, så hendes far dem fra vinduet i køkkenet... Pernille nåede ikke engang at åbne døren, før hendes far havde åbnet den helt op, stod nu, stor og fyldte døren.. han var utroligt bredskuldret, og havde sikkert været smuk og slank engang, men nu var han en smule fed.. han havde muskler, mange af dem, men også en tyk mave.. han praktisk talt fyldte døren ud... han var også meget meget høj.
Hans små stikkelsbærlignende øjne, stirrede mistroisk på Adam.. Pernille så op med et smil på ham.
"Hej far.. Det her er Adam... Jeg skal hjælpe ham med at få scoret en fra vores klasse der hedder Esben." hun nikkede let.. så smilte faderen pludselig, og trådte til side.
"Kom ind kom ind.." han vendte så rundt og forlod gangen igen... Pernille fniste lidt, hviskede så til Adam; "Han er meeeeget overbeskyttende.... Erhm.... Du ved, hans lille pige må ikke lege med drenge..." hun trak lidt i Adam, hen mod en skoreol... Huset var en stor, flot villa..
Hun begyndte at tage sine sko af... oppe for enden af trappen, dukkede en blond fyr op, ca samme højde som Adam..
"Nille, har du set min lenial?" spurgte han..
Pernille så op mod ham.
"Ja, jeg lånte den til geometri... jeg skal nok finde den til dig..." hun smilte varmt.
"Men kan du ikke hjælpe mig først? Det her er Adam... Han skal gerne bruge noget 'neddæmpet' tøj..." Fyren så lidt betænkelig ud.
"Du mener noget af mit?"
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man jan 31, 2011 8:23 am

Adam så en smule skræmt på den store mand der stod der i døren, han sank en klump der havde dandet sig i hans hals.
Han udstødte et lettende suk da manden da flyttede sig efter at få af vide at han skulle ha hjælp til at scoore en fra klassen ...
vent! scoore en fra klassen! Adam blev helt rød i hovedet og stirrede chorkeret på Pernille.. "p-p-p-pernille...." mumlede han så lavt.
Da hun trak ham med ind til skoreaolen bukkede han sig forpver få at tage sine sorte allstar convers sko af, han stilte dem på reaolen
og så efter Pernille igen da de gik henad mod trappen, da der så kom en stemme og talte, kalde efter Pernille så han op og fik øje på
den en lyshåret dreng, det måtte være hendes bror? Hvem skulle det ellers være? Adam var vildt nevøs.. han havde aldrig rigtig været
hjemme hos folk der boede hos deres familier, så det var lidt ... mærkeligt for ham at se en familie sammen i et..
Han kiggede ned da Pernille og hendes bror startede en samtale.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Man jan 31, 2011 8:39 am

Pernille nikkede... hendes bror så lidt skeptisk ud.
"Okay så.." sagde han så.. "Men tag min lenial med, Nille." han vendte om og gik væk oppe fra trappekanten..
Pernille så på Adam.
"Hey, kom.." hun smilte og stilte sine sko, tog jakken af og hængte den på knagen.. ventede så på ham, til han var klar.. så gik de op af trappen, hun smuttede kort ind på sit værelse, tog lenialen inden hun gik mod sin brors værelse.
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man jan 31, 2011 8:47 am

Adam ventede på Pernille mens hun var inde på hans værelse og gik med hende mod hendes brors værelse da hun kom ud igen.
Adam tog sig en ornlig kigger hvor end de gik, der var så mange flotte ting og billeder rundt omkrin, det var jo næsten som et helt
musem! XD .. Han slikkede sin overlæbe da den var blevet en andelse tør..
"uhm, Pernille? Hva hedder din bror enlig?" spurgte han lidt akhavet da der var blevet en lille smule stille.
Han stoppede op da han følte noget kildede i næsen.. "a....a..achoou!" kom det fra ham xD!!
Han tog hånden op til næsen og grinte en lille smule med et dumt udtryl plantet i fjæset da han stadig var nevøs.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 2 Previous  1, 2

Tilbage til toppen