Nightmare

Asia Michel

Go down

Asia Michel

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn jan 09, 2011 3:29 am

Navn: Asia Michel

Alder: 5 år

Køn: Pige

Sexualitet: Hun aner ikke hvad ordet betyder(Er ikke gammel nok)

Forhold/Status: single(ikke gammel nok)

Vane(r): Har det med at sutte på sin tommelfinger(Aneliya prøver på at få hende til at holde op med det og har snart prøvet alt, men intet har virket.)

Personlighed: Hun er stort set altid glad. Der er ikke meget som kan gøre hende ked af det, men når Aneliya har været nede og besøge hende og deres forældre så bliver hun altid ked af det når Aneliya tager af sted igen.
Når hun ikke får sin vilje så har hun det med at begynde at skrige i vilden sky indtil hun får sin vilje. Hun ser rigtig meget op til sin storesøster Aneliya. Hun er Bitters svage punkt xD

Stil: Hendes stil kan godt minde lidt om Aneliyas, bare lidt mere barnligt.

Historie: Asia blev født 13 år efter at Aneliya blev født og da hendes forældre var kommet til penge i mellem tiden behøvede de ikke også og bortadoptere hende, men havde de behøvet det, ville de have sørget for at det var Aneliya’s plejeforældre der adopteret hende, så de 2 søstre i det mindste havde mulighed for at være sammen.

Andet: Har langt lyst hår, knaldblå øjne og et ualmindeligt smukt smil, som for alle til at smile så snart de ser det.

Jeg har ikke planer om at bruge hende så meget herinde. Kun når jeg lige synes at hun passe ind xP Men ellers er det her en mulighed for folk som møder hende i RPG for at vide hvordan hun er. Da jeg ikke ligefrem ligner en 5 årig, så regner jeg ikke med at hun bliver cosplay'et Smile Men hvis nogen gerne vil tegne hende, skal de være velkommen til det ^^(For kan nemlig ikke selv finde ud af at tegne xD)
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen