Nightmare

By fest (2-1-11 for alle et håb om at samle folket) LÆS!!

Side 8 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

Re: By fest (2-1-11 for alle et håb om at samle folket) LÆS!!

Indlæg  Pretty--Kitty on Man apr 04, 2011 1:35 am

Aneliya fik nogenlunde kontrol over sig selv igen og hun kunne mærke at Chaos ikke pressede så meget på igen for at komme frem. Hun kiggede ud af vinduet og fik øje på noget af det der skete derude. Hun grinte lidt smørret da hun så hvordan Bitter prøvede at få Jake's opmærksomhed. Det blev spændende at se om han fik heldet med sig. Hun kiggede ned på sin lillesøster og begyndte at tænke på om det ikke var tid til at tage hjem.
Hun mærkede at nogen begyndte at nærme sig hende og Aneliya vendte sig om for at se hvem det var. Det var den sigøjner pige hun havde hjulpet. "T-t-tak f-f-for h-h-hjælpen." Fik pigen fremstammet og hun forsvandt igen inden Aneliya overhovedet fik chancen for at finde ud af hvem hun var. Hun sukkede og fiskede sin mobil frem for at se hvad klokken hvad. Hun fik sig noget af chok, da hun fandt ud af at den var næsten 02.00 om natten. Hun måtte hellere se at komme hjem med Asia, inden fik alt for meget ballade for at have været væk længere end hun havde lovet sin far. Hun kiggede sig om efter Ren for at få ham til at bære Asia og for at få ham til at ringe efter bilen. Hun så ham stå udenfor sammen med sine fætre og hun brød sig bestemt ikke om det udtryk han sendte til dem. "Markus kunne jeg få dig til at holde øje med Asia mens jeg går ud efter min livvagt?" hun havde vendt sig om for at se hvad Markus svarede og da han nikkede bekræftende til hende, gik hun ud af døren. "Ren vi skal hjem nu, så ring efter bilen og kom ind efter os." hun sagde det sådan at man ikke var i tvivl om at det var en ordre. Hun vendte sig mod sine fætre. "Vil i med hjem nu eller finder i selv hjem?" spurgte hun dem venligt.

_____________________________________________________________________________________________

Tsura havde endelig fået taget mod til sig og nærmede sig langsomt pigen som havde hjulpet hende. Hun fik fremstammet sin tak og så skyndte hun sig væk for at finde sin far og komme ud derfra. Hun fandt ham også forholdsvis hurtigt. "Far det er tid til at tage hjem nu." sagde hun til ham. "Nå der er du min pige. Hvis du siger det er tid, så er det tid. Farvel kære venner, vi ses en anden gang." svarede faderen sin elskede datter. Tsura hjalp ham med at få sin jakke på inden de gik ud af baren, og støttede ham på vejen hjem. (Tsura ude)

_____________________________________________________________________________________________

Ren fik et chok over lige pludselig at se Aneliya stå i døren ud til dem, men han lod sig ikke mærke med det. Han fik først ikke rigtig fat i hvad det var hun havde sagt, men da det gik op for ham at det var en ordre hun gav, begyndte han straks at tage sin mobil frem for at ringe efter bilen. ”Skal ske frøken.” kom det fra ham samtidig med at han trykkede nummeret til chaufføren ind. Han satte mobilen til øret og ventede på at chaufføren tog sin telefon. Han havde for et øjeblik glem alt om det han var i gang med, men da han hørte Aneliya henvende sig til sine fætre, kom han i tanke om det hele igen. Han vendte ryggen til Aneliya for at hun ikke skulle se hans irriteret ansigtsudtryk. Nå, det var der ikke noget at gøre ved nu. Han måtte bare færdiggøre det en anden dag, hvor hun ikke var i nærheden til at afbryde dem.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolfy on Tirs apr 05, 2011 5:27 am

Jake rømmede sig og mærke at han fik varmen i kinderne så han dreje hovdet væk i flovhed. da han høret en stemme beorder ren til at ringe efter en bil undere han sig selv over hvad klokken var. han træk op i sit ærme for at se på sit ur.

Markus stalt sig roligt ved den lille pige han kunne ikke ladevære med at smille til hende.

Honey kaste en tom plastik krus o hovdet på Bitter med sit tybisk muggen udtryk
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 05, 2011 6:19 am

Bitter prøvede at ignorere Honey, og kiggede også på sit ur... "Det blevet sent, måske bedre at gå hjem... Må også hellere sørge for at passe på ham krudtuglen deromme..." han slog hovedet bagover hen mod Honey.... "Har egentlig også noget jeg skal i morgen.." han smilede sødt til Jake inden han vendte sig om og tog fat om Honey... "Kom så lillebror.. Skal vi se at komme hjem..." han knugede ham ind til sig som et kærligt par brødre normalt gjorde..

____________________________________________________-

Freja havde fulgt med stille og roligt fra sidelinjen.... Hun kiggede på Billy han lignede en der havde det bedre.. Hun opdagede Markus sad tæt på og hun krympede sammen.... Da Aneliya kom ind igen kiggede hun på hende... "Jeg må hellere gå..." hun rejste sig og trak blusen godt op om halsen og gik hen imod døren, hun vendte sig om og smilte til de andre, inden hun gik ud af døren... "Vi ses"... Hun kringlede sig forbi Honey og Bitter og kiggede op på stjernerne, det var en lun nat hun nød det.. Foråret var endelig på vej.. "Farvel...." sagde hun hurtigt til alle sammen udenfor imens hun løb ned af gaden (Freja er ude)
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs apr 05, 2011 8:43 am

Aneliya skulle lige til at høre Freja om hun ville med dem hjem, men hun nåede det ikke. Hun sukkede og lovede sig selv at høre hende ad en anden gang. Hun vendte sig mod Billy og gik hen til ham. "Nå er du klar til at tage med hjem til dit nye hjem?" spurgte hun ham venligt og da hun så hans uforstående ansigtsudtryk, kom hun i tanke om at han slet ikke havde været vågen mens hun og Jake havde snakket sammen om hvad der skulle ske med Billy. "Det må du undskylde Billy. Jeg havde lige glemt at du sov mens Jake og jeg snakkede om hvem der skulle tage sig af dig, indtil den dag du fylder 18." Hun lagde en venlig hånd på hans skulder inden hun fortsatte. "Jeg besluttede mig for at du skulle hjem til mig, da jeg tror du vil have godt af komme hjem til en familie hvor du ikke vil blive behandlet som om du var deres hund eller deres personlige tjener, men blive behandlet som om du tilhører familien." Hun smilede venligt til ham og afventede hans reaktion. Hun kiggede kort over mod Markus og Asia for at se hvordan det gik, og indtil videre så det ud til at gå fint.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Ren var blevet færdig med at snakke i telefon med chaufføren. og vendte sig om for at gå ind og hente Aneliya, Asia og Billy. Da han kom ind, blev han en smule jaloux over at det var Markus der sad ved Asia. Han havde håbet på at han var taget hjem for længst. Ren vendte sig om mod Aneliya. "Bilen er på vej." Kom det kort fra ham. Da hun nikkede bekræftende på at hun havde hørt ham. Skulle han lige til at spørge om der var andet han skulle gøre, men ombesluttede sig og gik ud for at vente på bilen.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs apr 05, 2011 9:16 am

Billy så helt forkert ud i hovdet. han rejste sig op og retter navøst på sit tøj og puffe sit hår tilbage. Han lunte som en hund hen og stalt sig ved siden af anelyia.
for at vise at han var til at tage afsted. Han gne sig træt i øjne og gabet forsigtig.

_______________________-

Markus rette sig op med pigen i favnen. "Det var hyggeligt at møde jer he" han lininget pluslig en hvor noget gik op for ham.
"For resten i næsten ude skal der teahter hvor små børnehave børn skal optræder. håber at i kommer ^^"

Jake opdage han stadig have bitter´s jarke om sig "øhhh"

Honey skubbe sin brore væk fra sig men fuglte ham stadig da han selv var begyndt at blive temlig træt
"jaja få mig nu bare hjem i seng"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs apr 05, 2011 9:58 am

Bitter havde glemt alt om sin jakke og stak hovedet ind af døren da hans bror skubbede ham væk... "Vi vil gerne med...." han vendte sig om mod Jake da han hørte hans udbrud... "lån du den bare, det bedre end at du fryser, og mener ikke du havde en jakke på?" han kiggede spørgende på Jake.. "Jeg skal kører alligevel så jeg fryser ikke.. Kan bare få den næste gang.... Hvis du vil selvfølgelig" han smilte flirtende til Jake og tog igen Honey ind til sig da han så bilen kom... Han gav ham et kram, imens han kiggede utålmodigt efter de andre...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs apr 05, 2011 8:24 pm

Da Aneliya så at Billy var klar til at tage af sted, gik hun først hen for at tage sin jakke på igen og derefter gik hun over mod Magnus. "Her lad mig tage hende." kom det sødt fra hende og hun lempede forsigtigt den lille sovende pige over i sine arme. Hun vendte sig om for at se om bilen var kommet og da den var det, vendte hun sig om for at for at gå mod døren. Lige inden hun gik ud af døren vendte hun sig halvt om mod Markus. "Det var også hyggeligt at møde dig. Vi skal prøve at se om vi kan nå at komme med i teateret." svarede hun flirtende på det Markus havde sagt til dem. "Kom så Billy, bilen er her nu." kaldte hun smilende på Billy. Hun ventede med at gå ud indtil Billy var kommet hen til hende og Asia. Da han var kommet hen til dem, sendte hun Markus et sidste flirtende smil inden hun gik ud sammen med Billy. (Aneliya og Asia er ude)

________________________________________________________________________________________________________________________

Ren holdte døren for Aneliya og Billy, så de kunne gå direkte ind i bilen da de kom ud fra baren. Han ventede utålmodigt på at Bitter og Honey fik snøvlet sig færdig, så han selv kunne sætte sig ind i bilen.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons apr 06, 2011 6:14 am

markus rømmede og vinket farvel. han lade nogle drikke penge på bordet og smutte selv sin vej

jake tog sig en siste smøg end han selv smutte..han vinket flovet farvel ti bitter og gik

Honey smutte med de andre.

billy fulgte trop

(alle mine er ude os billy)
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons apr 06, 2011 7:45 am

Bitter smilte for sig selv inden han satte sig ind i bilen til de andre og de kørte hjem... (Bitter er ude)
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons apr 06, 2011 9:23 am

Efter at både Bitter og Honey var steget ind i bilen, steg han selv ind i den efter at havet banket på bilens tag for at vise at de var klar til at køre. (Ren er ude)
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 8 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Tilbage til toppen