Nightmare

By fest (2-1-11 for alle et håb om at samle folket) LÆS!!

Side 7 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down

Re: By fest (2-1-11 for alle et håb om at samle folket) LÆS!!

Indlæg  Wolfy on Søn feb 27, 2011 1:21 am

"øhmm ja som hun sage" Var det eneste Honey lige kunne få ud til markus.

Markus smille bare til honey "hehe så ligt uke fyr" Han tog et sug af sit sugerør som gik ned til noget sodvand imens han kigge på de to piger "ah fylder jeg for meget de piger??" han kløre sig flovt i nakken.
Han rykke sig en tang og klappet på sædet "nu kan i godt være her ^^" //kan ikke huske om de sad ned//

Jake var godt underholdt eller han smille bare og nikke imens vargterne have travlt med at fortælle ham hvad de have udført og skader de har fået og vise deres elseke våben

"ah o-okay " Billy smille bare

// at bruge en forbande møj computer ___ ____## men elles kunne i ikke komme vider//
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolter on Søn feb 27, 2011 7:26 am

Evangeline's kinder blev røde, hun kiggede på Freja, med store øjne, Freja grinte lavt. Evangeline kiggede om på Billy. Aneliya lagde en hånd på Billy's skulder, talte venligt til ham, nu vente hun sig rundt og talte til Freja og Evangeline. Evangeline nikkede hurtigt. "T-tak" fik hun fremsagt. Hun valgte at ignorrere Markus, da hun ellers bare ville miste modet, som Freja havde givet hende. Hun gik lidt tættere på Billy, smilte til ham. Lænede sig lidt imod ham, løftede en hånd, og hviskede imod hans øre. "Tænk at have venner i mafian"
Wolter
Admin
Admin

Antal indlæg : 470
Geografisk sted : Jylland

Vis brugerens profil http://nightmare.danskforum.net

Indlæg  Pretty--Kitty on Man feb 28, 2011 12:10 am

Aneliya rystede smilende på hovedet af Honey. Hun lagde mærke til at Jake var smuttet ud for at ryge, da hun lige pludselig fik lagt den sovende Asia i sine arme af Bitter. Undrede hun sig først over det, men da hun opdagede hvor han var på vej hen, fik hun et lidt smørret grin på læberne. "Jamen dog. Hvor interessant." kom det mumlende fra hende.
Asia begyndte at røre lidt på sig igen, så Aneliya lagde hende bedre til rette og begyndte at nusse hende stille og roligt på ryggen.

________________________________________________________________________________________________________________________

Ren opdagede ikke det samme som Aneliya havde opdaget, for han sad og surmulede over at han ikke måtte slå på Bitter for Aneliya.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man feb 28, 2011 5:26 am

Bitter tog et sug af sin smøg... Han kiggede op i luften da han lavt sagde "Nu må det godt snart blive varmere igen..." han pustede stille røgen ud og lukkede øjnene og mærke den smule sol som kom igennem skyerne.. Han åbnede øjnene og kiggede på træet foran sig. Der var begyndt at komme knopper på det, så var foråret da endelig lidt på vej... han tog endnu et sug af sin smøg og lukkede stille øjnene i...

Freja kiggede på forlegent på Markus... Hun vidste ikke helt hvor hun skulle gøre af sig selv og stod bare og kiggede ned i jorden.... Hun var glad for Evangeline var gået over til Billy.... Hun så mere glad ud nu..
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man feb 28, 2011 9:53 am

"HEY REN-CHAN" uden at tænke over det kom Markus til at råbe det ud over hele baren. Han slog en arm om skuldren på Aneliya og pjege på hende med sin anden hånd "Er hun din kærste?? eller søster??" hans utryk vister tydeligt spørsmåltegn-jeg er-nysgarig-på-den-dumme-måde-men-jeg-ved-det-ikke //^^;;//

Billy så på hende "j-ja" han rette sig op og smille bare veneligt igen "længe siden forresten"

Honey lege stadi med ørene indtil han kigge hvor hans bror gik "ha skavt røv" Han puffe til ørene igen og lave en bevægles som at det liningte at han viste huen til bamsen. Da han hørte Markus snakke igen måtte han holde sig for munden for ikke at flække af grin. Han rømme sig og vente spænt på Ren´s svar

"noget regn kunne være godt" rykke Jake på skulderne "øhm fl-flot kn-kniv herre vargt ^^;;" da en af vargten pluslig stolt vist sin kniv på nært hold af som endt med at jake´s smøg blev til det halve af det var. "iih ja den ka-kan skær ^^;;" Han flytte hen ved siden af Bitter og tog rystene en ny smøg op
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Ons mar 02, 2011 4:07 am

Evangeline smilte gernet til Billy. "uhm.. ja.. jeg havde tralvt med andre ting" løj hun. Hun kiggede ikke direkte på Billy.

Han var iført en skjorte, den var hvid, med grå, sorte og blå streger, det gav et mønster, en ternet skjorte, kunne man kalde det. Han havde mørke bukser på, og sine hvide All star. Han løb lidt rundt oppe ved en bakke, han kiggede ved et tilfælde ned og opdagede ham! Han kunne ikke tage fejl! Det var ham!! Hans ansigt lyste op i et smil, og han løb hurtigt afsted. Ned af bakken, var lidt ligeglad med om han ville falde, han skulle bare hurtigst muligt ned til ham! Han kom dog ned uden at komme til skade! Løb over til ham, og krammede livet ud af ham!! "JAKE!!" skreg han glad og pressede sit hoved ind imod hans bryst. "Jeg har savnet dig så meget! Jeg har så meget at fortælle dig!" ordene røg bare ud af ham.
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons mar 02, 2011 8:26 am

"Hey Freja. Kom nuu, sæt dig ned." kom det fra Aneliya. Hun havde dæmpet sin stemme, så hun ikke vækkede Asia, men hun sørgede for at den var høj nok til at Freja kunne høre hende. "Markus gør dig ikke noget." kom det beroligende bagefter.
Aneliya skulle lige til at tage en tår af sin sodavand, da hun hørte hvad Markus spurgte om.og havde det ikke været for Asia havde hun sikkert tabt alt sodavandet ned over sig, men hun fik styr på hende selv inden hun tabte glasset af chok. "Hv-hvor får du den idé fra Markus?" Hun prøvede at få det til at lyde muntert, men det lykkedes ikke helt.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Ren rødmede svagt, men han fik hurtig kontrol over sig selv. "Ingen af delene Markus-san. Jeg er chefen for hendes livvagter. Desuden er hun polsk og jeg er japansk. Hun er også kusine til Bitter og Honey." Han havde måtte rømme sig et par gange før han fik det ud over læberne. Man kunne næsten ikke høre at han ønskede det anderledes, men der var en lille antydning af det.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons mar 02, 2011 10:44 am

Freja kiggede forlegent på Aneliya... Hun kunne mærke hendes kinder blive røde... Hun kiggede forvirret rundt efter Bitter for at ville gemme sig ved ham, men han var her ikke. Hun gik tøvende hen og satte sig ved siden af Markus.. Hun fumlede febrilsk med kjolen for at gøre den så lang som mulig..... Hun kiggede imens op på Markus.. "Hvorfor har jeg aldrig set dig før??"

Bitter kiggede overrasket på den hyper aktive fyr der lige ankom... Havde han set ham før? Og hvorfor hang han sådan på Jake.. Han mærkede en følelse inden i som han skyndte at skubbe væk fra sig... Men han kunne ikke helt så han sparkede til skraldespanden der stod ved siden af. Han måtte have sparket hårdere end det var meningen for den faldt om på jorden og larmede vildt da den trillede hen af gaden... En af hans vagter løb efter den og samlede den op... Han kiggede skævt over mod jake og den anden fyr... Mon de havde lagt mærke til det. Han trak kraven på jakken godt om sig for at gemme sig lidt. Hvorfor opførte han sig så dumt. Han rankede sig op og prøvede at se overlegen ud..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør mar 05, 2011 8:16 am

Billy smille bare "sådan kan det være nogle gange"
____________________________________________________--

"oh" Markus kigge på dem "En af jer må da have en kærste??" han kigge spændt på dem begge to

Honey fuglte ligt samtalen nu. han gabte for at vis at han var begyndt at kede sig. han køret dunkene finger på bordet.

_______________________________________________________-

Jake stvine helt i chok og stod bare med store øje og kigge på ham. Et kort øjeblik tror han at det var en af vagterne der have bestulle sig for at overfalde ham men da han engelige fik fating til sig selv. åndehan lette op
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre mar 11, 2011 12:32 pm

Aneliya rødmede kort inden hun svarer. "Jeg er desværre stadig single. Hvad med dig?" hun sendte Markus et par flirtende øjne og et meget flirtende smil, da hun spurgte ham om han havde en kæreste. Hun nød at se Markus rødme en lille smule, men han så ud til at ville vente med at svare indtil han havde hørt Rens svar også og hun ville faktisk egentlig gerne selv vide om Ren havde en kæreste eller ikke, for hun vidste egentlig ikke sætligt meget om Ren. Han havde valgt at holde det meste af hans liv hemmeligt for dem og hendes far var ligeglad så længe Ren bare passede sit arbejde, så var faderen tilfreds. Aneliya selv var meget nysgerrig efter at vide bare lidt mere om Ren, men hun vidste ikke rigtig hvordan hun skulle få spurgt ind til ham uden at han ville få den forkerte idé.

______________________________________________________________________________________________________________________

Ren begyndte at blive en smule nervøs. Han brød sig ikke rigtig om at Markus var så nysgerrig. "Nej, jeg har ingen kæreste. Jeg har for travlt med at passe mit arbejde, til at kunne have tid til sådan en." han sagde det lidt hurtigt, men han havde bare lyst til at komme ud derfra nu. Han følte sig pludselig trangt op i en krog og det passede ham ikke. "Øhm, jeg trænger til lidt frisk luft. Jeg er tilbage lige om lidt." det kom lige så hurtigt fra ham som det første han havde sagt og så rejste han sig hurtigt og gik med faste skridt direkte ud af døren. Lige så snart han kom ud tog en stor indånding og begyndte at finde sine smøger frem.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn mar 13, 2011 9:09 am

Freja sad uroligt lidt og kiggede så op på Aneliya.. Hun var så smuk... Hun så på sig selv i vinduet... Håret var ikke langt, og det var altid ulet og beskidt.. Man kunne godt se et hjem ikke var det hun havde.. Hun studerede sit eget ansigt men kiggede så ned i jorden.. Hun var i hvert fald ikke smuk.. Siden dengang med hendes far havde hun aldrig følt sig speicel, smuk, unik eller noget andet godt.. Klart at Markus bare ignorerede hende. Hun sukkede højere end det var meningen. Havde de andre mon hørt det??

Bitter så muligheden for at fjerne den eventuelle opmærksomhed der kunne komme på ham efter han havde sparket til skraldespanden da han så Ren komme ud af døren. Han spændte ben for Ren så han var ved at falde, og tilføjede grinende "Snurrer det så meget efter jeg slog dig at du ikke engang kan gå?" Han smilte lumskt... Han anede ud af øjenkrogen at den rødhåret gut løb ned af vejen og væk fra dem.. Den samme gut der før havde stået og krammet Jake.. Han kiggede dog ikke derover, for han vidste godt Ren nok ville blive sur nu.. Han ville ikke gi ham muligheden for at slå ham...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man mar 14, 2011 8:15 am

"k-kærste øhhh mig..øhh nej ^^;; j-jeg nyder s-single livet" Markus trak ligt ud i sit halsterklæde for at synke en stor klump
men da han trak ud idet kom han til at ramme Freja "GOMENE OO;;!!!" kom det næsten overfaldene ud af ham imod freja.
hvad fik Billy til at give et hop fra sig i chok OO;;

___________________________________________________-

Jake så sin bror smutte igen han sukke imens han kigge på spanden Bitte have fast skubbe til.
Kræve han opmærksomhed?? stod jake undrene at tænget hvor efter han tængte over hva han så i øjnekrogen at Bitter fælde ben for Ren.
de hader virkelig hinanden ^^;; han fange sig selv i et navøs grin.

______________________-

"FORHELVE!! TAG OG STYR DIG!!" Honey slog i bordet "DU BEHØVS SKU DA IKKE UNSKYLDE OVERFOR SÅDAN EN ULTOT OG DU GAV MIG SKU DA ET CHOK"
Honey have sit tybisk muggen oppuste utryk på. Han smed huen i hovdt på Markus. Nu ville han da slet ikke låne den.
Honey rejsete sig fra stolen. Måske skete der noget mere spængene udenfor.

______________________________________-

Markus fjerne huen fra sit ansigt "uldtot?? eh??" Han kigge forvirret rundt i lokaldt.
"men jeg kan ikke se nogle ultot kun smukke piger over alt TT^TT" Han slog hovdet ned i bordet.
yup Markus have ikke haft en kærste i laaaaaaaang tid

Honey stod men et utryk rette mod markus mener-du-det udtryk plus sveddråbe =__="
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man mar 14, 2011 10:14 am

Aneliya fniste på en flirtende måde. Da hun så at Markus kom til at ramme Freja ved et uheld ville hun hurtigt været smutte hen til Freja for at se om hun var okay, men hun havde stadig Asia liggende på skødet. Så hun var nødt til at få lagt ved siden af sig stille og roligt uden af vække hende. Aneliya tog akavet sin jakke af, for at folde den sammen så den lignede en pude. Hun lagde den ved siden af sig. Derefter rejste hun sig op med Asia i sine arme og lagde hende så hun havde sit hoved på jakkepuden. Da Aneliya var sikker på at Asia lå godt gik hun hen til Freja, for at se hvordan hun havde det. "Er du okay? Gør det ondt?" kom det stille fra hende. Aneliya fik et chok da Honey lige pludselig begyndte at råbe op og da hun hørte hvad han råbte. Blev hun vred, men hun lagde bånd på sig som sædvanligt. Aneliya vendte sig langsomt om mod Honey. "Hvor vover du at kalde Freja for en uldtot? Freja er ingen uldtot, men en utrolig smuk og skøn pige." sagde hun stille og roligt, men hun havde en lille undertone af vrede.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Ren ømmede sig kort, inden han rejste sig op igen. Da han var kommet op at stå igen børstede han skidt og støv af sig inden han vendte sig langsomt om mod Bitter. Han stirrede koldt på ham, tog en smøg fra sin pakke op til sine læber og tændte den. Inden han roligt spurgte "Hvad gjorde du det før?" Men da Bitter ikke svarede ham, begyndte han at knipse med sin ene hånd foran Bitters Ansigt. "Hallooo, nogen hjemme? Jeg spurgte dig om noget." han sagde det så irriterende som muligt.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man mar 14, 2011 11:56 am

Freja krøb som en refleks sammen da Markus ramte hende... Det havde siddet i hende i mange år og hun havde ingen kontrol.. Hun tog fat om hendes ene arm med sin anden hånd, og holdt fast i sig selv... "Det... Det gør ikke noget, det gjorde ikke ondt.. Fik bare et chok" fik hun sagt imens hun kiggede ned i jorden.... Hun hørte Honeys udbrud og kiggede igen på sig selv i vinduet... Hun sukkede opgivende og fumlede med sine fingre i skødet.. Hun hørte godt hvad Markus og Aneliya sagde, men det sev ikke ind. Hun havde aldrig fået komplimenter før, og derfor forventede hun aldrig nogen sagde noget pænt til hende...
Hun samlede sig lidt og kiggede op på Aneliya og Markus "Gjorde jeg noget forkert?", hun lignede en lille skræmt pige der var bange for at nu blev hun slået.

Bitter pustede røgen lige ud i hovedet på Ren.. "Har du overvejet jeg ikke gider nedlade mig til at svarer dig?" Han skubbede til ham og gik over for at snakke med Jake, han så igen nervøs ud.. Hvorfor var han altid så nervøs.. Der skete ham jo ikke noget, ikke når han var i nærheden.. Burde Jake da vide?? Han vente sig om på halvejen og tilføjede til Ren "Ohh og forresten... Har du ikke set hvordan min kusine kigger på Markus.. Du har ikke en chance.." han smilte provokerende da han fortsat over mod Jake.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons mar 16, 2011 7:37 am

Honey så på dem ligt hvorefter han bare dreje om og gik ud. Han søge for at smække godt til med døren.
tja han var vel bare iden aldre hvor man tænker meget over at finde en men og igen han tillod sig ikke sig selv især for hva han faldt for.
Han huske tydligt da hans far snakke med stort jule aften da Honey var gået ind på kontort og starte den sævanlig samtale om hva nu vis han fald for en fyr.
Og vær gang have faren tænt helt af hvorefter Honey lo for at få faren til at tro at det var en joke og tænk været år virke det.
måske altid en grund til Honey var som han var omgrin julen og efter. Han kiggede på bittter og Ren. Var de nu gang igen. he idet miste skete der da noget så.

___________________________________________-

Jake røg sin smøg færdi. smed den ud og lænet sig op af muren han så ligt på dem alle og honey hva der faldt ham ind at honey lininget en der have nogle tanker kørene.
Et kort øjeblike lininget honey´s ansigt udtryk en amenlig ung mand med de sævanlig bekymmering. så længe det nu vare tængte Jake da han opdage at Honey´s udtryk var Honey igen.

Billy fiske nogle mønter op af lomme. Han kunne godt spise ligt lige nu.

___________________________________________-

"er han altid så muggen" Markus så på dem. Han rykke på skuldrene "Når pyt de damer i skal ikke lade sådan en lille muggen ting gå jer på hehe han menet det sikkeret ikke"
Han rødmer igen og fik fremmanne "Jeg syns i ser perfekte ud o^^o"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors mar 17, 2011 6:08 am

Aneliya sukkede, da Honey bare gik i stedet for at svare hende. Hun vendte sig om mod Markus og Freja igen og gik hen til Freja og vendte blidt hendes ansigt, for at se om hun ville få et mærke. Hun sukkede lettet, da der ikke var kommet et mærke. "Godt du er okay. Hmm, det ser ikke ud til at du får noget mærke." Aneliya smilede beroligende til Freja og slap venligt hendes ansigt igen. "Aww, lille skat da. Du gjorde intet forkert, det var bare et uheld." svarede Aneliya på Frejas spørgsmål og begyndte at nusse Freja beroligende i håret.
Da hun hørte at Markus snakkede til dem, vendte hun sig om mod ham. Hun nussede stadig Freja i håret, da hun sagde. "Nej han er ikke altid sådan, kun når der er noget der går ham imod." Hun smilede et lidt skævt smil til ham. "Haha, jeg har aldrig ladet mig gå på af ham. Jeg har trods alt kendt ham i 16 år nu." Aneliya sendte ham et meget charmerende smil.
Da Markus fortalte Freja og hende at de så perfekte ud, fik hun en smule rødmen i kinderne. "Du ser da heller ikke værst ud." kom det flirtende fra hende.

______________________________________________________________________________________________________________________

Ren tog sin ene hånd for at vifte røgen væk fra sit ansigt. Han blev rigtig irriteret over den måde Bitter behandlede ham på, men det var det sidste som han sagde, som endte ud med at tænde Ren af. Så han greb hårdt fat i Bitters Krave og hev ham tilbage, derefter gav Ren ham en ordentlig knytnæve lige i ansigtet. Glemt var truslen om at Aneliya ville få ham fyret, hvis han kom at slås med Bitter igen. ”Du skal bare blande dig fuldstændig udenom. Du skal.” Kom det hvislende ud af hans mund til Bitter.

Tsura kom langsomt hen imod gruppen af mennesker ude foran baren. Hun var bange, utroligt bange, men hun var nødt til at gå igennem gruppen og ind på baren for at hente sin far som hun havde lovet hun ville. Da der brød et slagsmål ud, stoppede hun op og begyndte at trippe lidt. Hun vidste ikke helt om hun skulle vente til det var færdig eller vente på en åbning hvor hun hurtig kunne smutte forbi og ind gennem døren til baren. Det endte med at blive det sidste hun valgte, da hun så at den ene person røg et stykke væk fra døren efter at have modtaget et knytnæveslag fra den anden person som stod der. Hun smuttede hurtigt forbi gruppen og ind gennem døren.
Inden for døren stod hun lidt og sundede sig inden hun begyndte at kigge sig om efter sin far. Da hun ikke rigtig kunne få øje på ham, så hun sig nødsaget til at gå længere ind i baren for at finde ham. Men da bartenderen fik øje på hende, fik et fjendtligt udtryk i ansigtet og han begyndte at råbe op om at en tartar* som hende intet havde at gøre på hans bar. Hun prøvede på at forklare at hun bare var der for at hente hendes far, men det lykkes ikke rigtigt.

*Andet ord for sigøjner. Bliver brugt af folk som er 'onde' mod sigøjner.
//Jeg undskylde mange gange for at have skrevet en hel del ^^'
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors mar 17, 2011 6:31 am

Freja kiggede bare på de 2 andre som et stort spørgsmålstegn. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv.. Hun fik øje på Billy der sad alene. Gad vide hvor Evangeline var blevet af.. Hun så sit smut til at smutte over til ham.. Hun sad og fumlede lidt med fingrene i sit hår og kiggede så på Billy med store urolige øjne "Ligner jeg en uldtot?"

Bitter tog sig selv til læben, han kiggede på fingrene der var blod på dem.. Han slikkede blodet væk og hans øjne skiftede udtryk... Hans ellers rolige udtryk var blevet skiftet ud.. Vildskaben i ham var boblet op. Ironisk var det den side hans far bedst kunne lide. Han kiggede på Ren og grinte lavt af ham... Han kunne mærke det snurrede en smule i hovedet efter slaget men han ignorerede det. Han så sine livvagter stå klar til at hoppe på Ren, men sendte dem et blik der viste dem at det skulle de ikke... Han kiggede Ren lige i øjnene "Du bliver aldrig klogere gør du?" Inden han havde snakket færdig havde han givet Ren en knytnæve det samme sted som før.. Han kom i tanke om Jake og hans øjne vendte tilbage til den rolige Bitter, og han vendte sig om mod ham.. "Det må du undskylde... Håber ikke du blev skræmt.." Han lagde en beroligende hånd på Jakes skulder.
Han så ud af øjenkrogen at Honey var kommet ud.. Nu ville der næsten med 100% sikkerhed blive mere ballade.. Men Honey lignede ikke sig selv, han blev grebet af et øjebliks urolighed for sin bror.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors mar 17, 2011 7:38 am

"øhm jeg øhm jeg øhhh" Markus var helt rød i hovdte "øhm noget at drikke ^^;;?"

Jake så ligt på Bitter´s hånd. Han sage ikke noget han forblev bare sit stille jeg. Han rode ligt i lommerne og fiske en pose vigumi bamser op
og begyndet at spise af dem. "du bløder" var lige den eneste kommetar han have

___________________________________________________________________-

Honey dreje ligt til siden da den fremmede hurtigt som en lille bange mus smutte ind af døren til baren.
Han stak hænderne i lommerne for at tjekke sine ting eftersom han kunne se han var en sigøjner.
Han have ikke rigtig noget imod dem det var faktis dem han faldt i best selvskab med han viste ikke helt hvorfor.
Honey lod mærke til at hans bror blik var på ham så han kigge op til Bitter og trakte tunge af ham og kig hen til sine vagter og delte
noget goter ud han have købt til dem.

__________________________________________________________________-

Billy sad ligt selv med morgen lininge hår. "ah n-nej syns jeg ikke" svare han med sit venlig smil.
Han have fået fat i en pen og en savitje han var begyndt at tegne nogle folk fra baren på og begrund var baren.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre mar 18, 2011 3:32 am

Da Ren så vildskaben i Bitters udtryk, blev han ikke bange. Hvorfor skulle han? Det var et udtryk han kendte fra sine fjender i Japan. Han havde ikke tal på hvor mange af hans fjender der havde sendt ham det udtryk lige inden de havde forsøgt nærmest at slå ham ihjel under de utallige bandekampe han havde deltaget i, på hans første high school.
Ren veg ikke fra Bitters blik. Han fik et lidt provokerende smil om læberne lige inden han mærkede slaget fra Bitter. Ren stod stille et øjeblik for at få den snurrende fornemmelse væk. ”Tch.” var det eneste han havde at sige til Bitters spørgsmål. ”Du! Jeg tror ikke at vi blev færdig med vores lille kamp.” Ren sagde det på en rigtig provokerende måde. ”Eller vil du hellere være sammen med din lille loverboy?” fortsatte han, nu havde han fået et lidt ondt smil om læberne. Han stillede sig i kampposition og ventede på Bitters angreb.

_______________________________________________________________________________________________________________________

"KAN DU SÅ KOMME UD DIN FORBANDEDE TARTAR!!" Bartenderen var blevet rigtig vred nu fordi Tsura endnu ikke var gået sin vej. "Jamen jeg er her jo for at hente min far. Jeg kan ikke bare gå uden at få ham med." kom det ængsteligt fra hende. Hun turde ikke at kigge op på den skræmmende bartender. Angsten lyste ligefrem ud af hende nu. Bartenderen mistede besindelsen og nærmede sig rasende Tsura og han skulle lige til at slå hende, da en fremmede pige greb fat i hans arm og vred den om på hans ryg.

Aneliya havde både hørt og set alt hvad der var foregået mellem den fremmede sigøjner pige og bartenderen. Da hun så bartenderen nærme sig pigen med rasende skridt. Kom hun pigen til undsætning og det var lige i tide, for hun så bartenderen havde løftet sin hånd til et slag. Hun greb fat i hans arm og sagde: "Hvor vover du at hæve din hånd mod en forsvarsløs pige som bare er her for at hente sin far?" Hun var blevet vred nu og hun havde svært ved at bevare sin kontrol over den, men hun kunne bare ikke tolerere mennesker som bartenderen. Kunne folk da ikke snart acceptere de forskellige folkeslag som der befandt sig i verdenen?
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre mar 18, 2011 11:32 am

Freja kiggede på Billy med store spøgrende øjne.... "Er jeg pæn?" fløj det ud af hende.. Hun vidste ikke helt hvorfor hun spurgte, var det ikke lige meget? Hun vidste jo godt hun ikke var pæn, havde hendes far altid sagt...

Bitter kiggede på Jake da han snakkede til ham.. "Joo.. men det går nok... det ikke så slemt" han smilte flirtende til Jake.... Bitter hørte Rens ord han kunne godt mærke raseriet boble i ham, hvad bildte han sig ind... "Tsk..... Gå ud og leg på vejen" han vinkede Ren væk fra sig uden helt at vende sig om... Det var ligesom hvis han havde talt til en irriterende lille dreng...
Bitter strøg Jake hen over kinden, "Du virker kold.... Fryser du?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn mar 20, 2011 8:01 am

"oh skal vi ikke løse det her som stille rolige mennesker" Markus stod pluslig imellem manden og aneliya.
Han klappe dem begge på skuldren imens han smillet venligt.
"det hele er vel bare en misforstålse hehe"

Jake fik ligt røde kinder og fjerne sit blik fra Bitter. "tja vi er vel stadi i novmber" imens han rømme sig og stak flere vigumire bamser i munden.
Loverboy gentaget det sig i Jakes hovde da det lige gik op for ham hva han blev kaldt og fik ham til næsten at få en vigumi kaldt i halsen.

_____________________________________________________-

Billy nikke bare "du pæner end mig" Han så sig ligt omgrin og fik et chok over hva der forkig
"ah tror du hun er okay hende pigen"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Ons mar 30, 2011 11:34 pm

// auuuw! Det er med tungt hjerte at Matt allerede er ude.. T___T Og at jeg ikke har været så aktiv i denne tråd, som jeg ønskede at være.. Q___Q
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre apr 01, 2011 6:53 am

Aneliya kiggede kort på Markus og vendte derefter sit blik mod bartenderen igen. Hun kunne mærke at Chaos var næsten fremme, men at hun stadig havde kontrollen over sin krop. Hun måtte tænke hurtigt nu inden Chaos kom helt frem. En idé slog lige pludselig ned i hende, var der ikke noget med at familien ejede denne bar? Det kunne hun bruge til sin fordel. Hun fik et koldt udtryk i ansigtet og fik et rigtig ondt smil frem. "Hehehe, du har ingen anelse om hvem jeg er, har du?" kom det koldt fra hende. Bartenderen kiggede spørgende på hende. "Hmm nej burde jeg da det?" han lød en smule nervøs, han kunne bestemt ikke lide hendes ansigtsudtryk lige nu. "Heh, tænkte jeg nok. Nu skal du se, min familie ejer tilfældigvis denne bar. Så DU arbejder rent faktisk for MIG." Hun havde et rigtig koldt smørret smil på. "Så hvis du ikke tillader denne pige at være her, så du fyret." hun kunne se frygten brede sig i bartenderens ansigt. Aneliya nød virkelig øjeblikket lige nu. "S-s-selvfølgelig må hun da gerne være her. Det hele var bare en misforståelse. Jeg må have troet hun var en anden." kom det stammende fra ham. "Det var straks bedre, men husk en ting. Hæv hånden mod hende igen og du ryger ud herfra og jeg kan ikke love at det bliver i en hel tilstand." kom det truende fra hende. Aneliya vendte sig om og gik hen for at sætte sig igen. Hun prøvede at bevare kontrollen over sig selv.

Tsura kiggede op på Aneliya med både et skræmt og beundrende udtryk. Hun havde aldrig oplevet at en anden person havde valgt at forsvare hende fra dem der behandlede hende dårligt. Men ligeså snart den fremmede piges udtryk ændrede sig til et koldt, blev hun straks bange for at hun havde taget fejl af pigen, men da det viste sig at hun intet havde at frygte fra hendes side af alligevel, blev hun straks lidt mere rolig. Efter at pigen havde sat sig ned igen, kiggede Tsura kort op mod bartenderen for at se om han havde tænkte sig at rette sig efter hende og det så det ud til at han havde, for han vendte ryggen til dem og gik op mod bardisken igen. Hun et øjeblik og kiggede sig omkring. Hun kunne ikke beslutte sig for om hun burde gå hen til pigen og takke hende for hendes hjælp eller om hun bare burde finde sin far og se at komme ud fra baren inden der skete mere.

Ren fik et rigtig smørret smil på, da han så hvordan Bitter opførte sig over for Jake. "Hvad fanden? Hvad har vi heeer? Er man en smule forelsket i loverboy var?" Ren var rigtig kommet i et kamphumør nu. Han sendte et rigtig provokerende smil mod Bitter. "Har du set det her Honey? Din egen bror er vist faldet pladask for loverboy her." Ren vendte sig kort mod Honey for at se om han havde hørt ham og det så det vist ud til at han havde. Han vendte hurtigt opmærksomheden mod Bitter igen, da han ikke ønskede at give ham en åbning.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre apr 01, 2011 7:53 am

"fr-frøken rolig nu" markus prøvede stadi at holde det i nåde lunde rogligheder

Honey vente sig da Ren have fangte hans opmærksomhed "tsk hehe han er så svag den bøsse røv og tænk at han lod dig slå ham til blods endnu et bevis på hvor svag han er den bonderøv til et svagpisser" svare honey med armene over kors med bamsen hængene i den ene hånd.
hans håndlander grinte dog ligt navøs på honey´s vejene dog nød de underholding.
"dog syns jeg os du har faldt ligt af på den Ren....chan Razz"

Jake tog sig til hovdet var endnu glad for den lillebror han have. han tog sig en ny smøg imens han kigge på Bitter med et fjovet grin.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre apr 01, 2011 8:01 am

Freja kiggede på Billy.. "jeg... jeg...." hun var gået i stå af det, hun kunne ikke lide vold.... Hun tog fat i Billys arm og gemte sit hoved i hans arm.... "Du må ikke slå mig" sagde hun svagt... Hun havde mistet fornemmelsen for hvor hun var...

Bitter havde stillet sig med hånde mod væggen lænet ind mod Jake.. Han havde givet ham sin jakke, han kunne jo ikke have den stakkels mand frøs.... Han hørte Ren og Honey i baggrunden og lod hovedet falde ned til sit bryst da han sukkede.... Han kiggede op og så Jake så lidt nervøs ud.. Beskytteren i ham kom op... "kan i ikke finde på noget mere spændende... Og Honey, du skal da vist ikke snakke.. Se på dit tøj.. Køb dog noget mandetøj, tror du ikke alle griner af dig når du ser sådan ud???" Han drejede blikket mod Ren og gik hen til ham "Og du.... hvis du ved hvad der bedst for dig selv så stopper du nu.." han prikkede ham på brystet imens han sagde det...
Han vendte sig om og gik hen til Jake igen... "Det må du undskylde.... Nogle folk har ingen manér.. Fryser du stadig?" han smilte sødt til Jake som om de andre ikke eksisterede...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 7 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Tilbage til toppen