Nightmare

By fest (2-1-11 for alle et håb om at samle folket) LÆS!!

Side 6 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down

Re: By fest (2-1-11 for alle et håb om at samle folket) LÆS!!

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors jan 27, 2011 1:47 am

Aneliya smilede bare af sin fætters mumlende svar. Hun vendte sig mod Jake for at se om han havde fået kontrolleret de underskrevet papirer igennem. Hun fik pludselig et chok, da hun pludselig hørte en ukendt stemme snakke til hendes lillesøster og da hun hørte Asia begynde at grine, kiggede hun ned for at finde ud af hvorfor hun grinte. Hun så en fremmed hånd prikke til Asias næse. Aneliya fulgte hånden, for at finde ud af hvem der vovede at røre hendes lillesøster uden tilladelse. Hun blev noget overrasket over at se at det bare var en ganske almindelig fyr. Han så ikke engang farlig ud. Faktisk så, så han lidt godt ud. Man kunne svagt se at Aneliyas kinder pludselig var blevet en smule røde i det. Hun fik dog hurtigt kontrol over sig selv igen. "Hov, hov. hvem tror du, at du er, siden du bare uden videre begynder at snakke til min lillesøster?" kom det vredt fra hende.
Aneliya hørte pludselig Frejas glade stemme. Hun vendte sig hurtigt om mod hende og Evangeline. "Hej Evangeline. Mit navn er Aneliya og den lille pige her, er min lillesøster Asia." hilste hun venligt på Evangeline. Hun vendte sig om mod den nye fyr igen, for at høre hvad han havde at sige til sit forsvar.

________________________________________________________________________________________________________________________

Ren blev irriteret over den måde Bitter snakkede til ham på. "Tro mig, det er hellere ikke med min gode vilje at jeg vælger at sætte mig her. Men alle bordene herinde er desværre optaget, så jeg har ikke andre muligheder lige nu." han sagde det så spydigt som muligt. Han brød sig mindre og mindre om Bitter.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolfy on Tors jan 27, 2011 7:53 am

anden gang freja vælte mister Jake overbalænse på stolen så den tipper bag over "OO;;?" papirene Jake have i hænderne spredte sig på gulvet.

Honey stirre på den nye tilkommene. Det under ham ikke at de andre var langsom om at opdage ham. dog have Honey ikke fortaget noget da han have set den
fyr før et sted han kunne bare ikke huske hvor, men han var sikker på at drengen ikke have denne kærer hue på. Honey kunne ikke tag øjne væk fra huen.
hvor mun han kunne få sådan en henne?

Markus rejste sig op undskylene med den ene hånd kløene på nakken. "aaahhh Gome*" Han begyndte at hjælpe med at smale papirene op.
"Mit navn er Markus Hansen. Jeg er i Praktik der hvor kære Asia er" stort smil. "undskyl jeg bare kombrasen på den måde hehe ah Ren-kun hvordan har du det"Markus klappe Ren på skudlerne han kan tylig huske havet set Ren omgrin når Asia blev hente. Markus kigge ligt på de papir han have samlet op
"er det her lovligt jeg har elles hørt man ikke må arbejde privat om sådan noget her men så afligevel vis nogen ting skal ordens på den rigtig måde angåedne børn så må man jo uden om de høje magter hehe" imens han lage bunken på bordet kigge han på Freja " det var noget af et stundt hehe"

*undskyld*

Jake kom op og stå igen hvor han bare smille venligt til freja "sådan noget sker" Han holdt ligt øje med Markus. utroligt den drenge have lige gået ind af døren og allerede snakke han som om han have kendt dem i nogle år. Det må være rart at kunne være så fri men nok os ligt for meget. Jake satte sig igen til rette

når ja det var det han var Honey forundre ligt for sig selv...hov vent..Ren-kun??.. "HAHAHAHAHA"
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors jan 27, 2011 12:01 pm

Freja kiggede på Jake og kunne mærke hun blev forlegen.. Hun var virkelig en klodsmajor.. Hun satte sig ned og slog på sædet ved siden af hende for at vise Evangeline skulle sætte sig ned.. Hun havde selv sat sig ved siden af Bitter igen... Hun fulgte med i hvad der foregik omkring bordet og lyttede nysgerrigt..

Bitter smågrinte over at Freja faldt et par gange, med da Jake faldt prøvede han at nå at gribe ham men gik ikke så godt, så han hjalp i stedet med at samle papirene sammen... Han hørte den nye dreng tale, han hed så Markus..... Han undersøgte ham lidt og da han hørte ham sige "Ren-kun" havde han samme reaktion som Honey og flækkede af grin.. Var ikke tit man så Bitter grine på den måde men han grinte så meget han ikke kunne få vejret... Han samlede sig selv og kiggede på Ren "Hvad Ren... Har du fået en lille lower??? HAHAHAHAHHA" han flækkede fuldstændig af grin igen..

Freja fik øje på den nye fyr som hjalp Jake med at samle papirene op og hun skammede sig lidt over hun ikke have hjulpet til. Men nu var det jo for sent at hjælpe.. Hun sukkede opgivende
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Ons feb 02, 2011 4:51 am

En ung pige talte til Evangeline. Hun præsentede sig selv og sin lillesøster. Evangeline løftede forsigtigt sin ene hånd som en slags vinken, men pigen havde allerede vendt sig igen. Evangeline kiggede pinligt ned i jorden, hun så så hvordan Freja satte sig ved siden af en ung fyr, men han rejste sig og samlede nogle papire op. Evangeline kiggede på papirene ret nysgerigt. Dog satte hun sig ved siden af Freja, hun lyttede til den nye dreng, men kiggede ikke på ham, hun viste knap nok intressere til nogen af de andre, og hun lagde ikke selv mærke til det. Hendes øjne stirrede på Billy, hun sad bare og stirrede på ham.
Wolter
Admin
Admin

Antal indlæg : 470
Geografisk sted : Jylland

Vis brugerens profil http://nightmare.danskforum.net

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons feb 02, 2011 5:59 am

Aneliya slappede straks af, da hun hørte den fremmede fyrs svar. "Det er okay. Du forskrækkede mig bare." smilede hun undskyldende. "Men ellers, så hej Markus, mit navn er Aneliya Michel og som du nok allerede har fundet ud af, så er Asia, min lillesøster." sagde hun samtidig med at hun rakte sin ene hånd ud mod ham, til en hilsen. Hun lignede til at starte med et spørgsmålstegn, da Markus nævnte at han var i praktik i Asias børnehave, men så gik der et lys op for hende. "Åhh du mener garanteret den midlertidig børnehave hun er i, så længe hun befinder sig her i DK, sammen med mig." kom det smilende fra hende.
Da hun hørte Honey begynde at grine over den måde Markus tiltalte Ren på, gav hun ham et advarende blik om at han skulle holde mund. Bitter fik det samme blik at føle, da hun hørte hvad det var han sagde. Hun havde ikke lyst til at de skulle begynde at slås igen og da slet ikke når der var så mange på baren nu.
Aneliya begyndte at smågrine da Markus nævnte det med Billy. "Øhm, hvor gammel tror du at Billy er?" hun kunne ikke rigtig holde op med at grine.
Asia gabte et par gange, inden hun faldt i søvn i Aneliyas arme.
_______________________________________________________________________________________________________________________

Ren kiggede vredt over på Bitter, men han havde set det blik Aneliya havde sendt til Bitter. Så han ville ikke flip fuldstændig ud nu, han skulle nok få hævn på et eller andet tidspunkt. Han fik beroliget sig nok til at han kunne svare Bitter i et roligt tonefald. "Nej, min kære Bitter, det har jeg ikke. 'Kun' er den japanske måde at tiltale mænd eller drenge som er yngre end en selv, men i dette tilfælde burde du have brugt 'san', Markus." det sidste blev sagt på en venlig, men bestemt måde. "Vi har trods alt lige gamle. Så *san* er en mere respektfuld måde at tiltale en anden person på." tilføjede han smilende (Han er jo ikke halv-japaner for ingenting xD). Han gad ikke at spilde sin tid på at Honey også havde grint af ham.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons feb 02, 2011 8:31 am

"lo-lover!!??" Udbrød markus et øjeblik

Honey holdt med at grine og kigge lidt fornæmet på sin kusine.

Jake ånde lette af tanken om at de slap for en slås kamp

Markus kigge på Billy et øjeblik "øhmmm under 18 vil jeg tro?" han vente blikket mod Ren da han snakke "ahhh Ren-kun det lyder da meget berder og kært end -san XP"Han rækket tunge for sjov venlidt ment. "og god måde at fortælle folk at du er blød inde i" Han klappe Ren på skuldrene "hvorfor dog den hårde face heletiden Ren-kun det ender jo med at dit smil vil komme til at se sådan her ud" Markus pjege med sine finger ved sin mundvid imens han lave et ansigt udtryk.

Jake tog sig til hovdte. den person mene ham om en eller anden
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Fre feb 04, 2011 1:15 am

//
Wolfy skrev:Jake tog sig til hovdte. den person mene ham om en eller anden

LOL.. Han tænker på Matt! òwo <3\\
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Felix on Søn feb 06, 2011 9:41 pm

Freja kiggede på den nye fyr før hun henvendte sig til Jake... "Har Matt farvet hår?" Hun havde kun set ham en gang, og den her fyr mindede hende så meget om Matt at hun troede det var ham...

Bitter kiggede fornærmet på sin kusine og tog en tår af sin drink. Han kiggede igen på den nye fyr, han var noget videre rapkæftet, men det passede ham fint, Ren havde godt af alt blive sat på plads.. Han stirrede bare på Ren, han lagde mærke til han havde fået lidt mærke på kinden fra tidligere på dagen, gad vide om han ville få et blåt mærke, ville han nu have godt af, men ville være en skam med det kønne ansigt. Bitter tog sig selv i at dagdrømme, og drejede hovedet for at snakke til Jake. Han opdagede dog inden at Asia sov og rejste sig og gik hen og løftede hende fra Aneliya "Lad mig side med hende lidt.. Så kan du også spise den kage der.." Han pegede på en stor kage der stod på bordet som han havde bestilt til alle, så kunne de selv skære stykker af. Han kiggede på den nye "Du må også gerne tage et stykke"... Han satte sig ned og henvendte sig til Jake "Du ser lidt trist ud i dag...." han holdt en lille pause imens han lagde Asia på bænken så hun lå med hovedet på hans skød og han gav hende hans jakke på så han sad i en ærmeløs t-shirt.. Han ville have sagt mere, men blev optaget af at tage sig af sin mindste kusine..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Tirs feb 08, 2011 1:12 pm

Evangeline kiggede til siden, havde nogen nævnt Matt's navn? Det lød som Freja! Evangeline kiggede imod Freja, hun kiggede nu på den nye dreng, sagde han ikke hans navn for 2 sek sinden? hm.. Noget med Mar..? Hm.. Han mindede meget om Matt, den lille dreng der var så vild og helt ustyrelig, og ikke særlig klog. Evangeline knep øjnene sammen, ved tanken omkring Matt, han havde drillet hende og Billy, pga deres hårfarver, men det var længe siden..
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs feb 08, 2011 10:16 pm

"Hehe Okay. Det lød bare et øjeblik som om du troede at han ikke var særlig gammel." kom det fra hende med et stort grin. Hun kiggede kort på Billy og fik et blidt udtryk i ansigtet. "Men når man tænker på hvordan hans familie har behandlet ham hele hans liv. Så kunne man godt tro, at han var yngre end de 17 år, han egentlig er." kom det stille fra hende.
Da Bitter kom og sagde at han ville tage Asia lidt. Kiggede Aneliya taknemmelig op på ham. "Tak. Hun er ved at være i den alder, hvor hun begynder at blive for tung at sidde med, i længere tid ad gangen." sagde hun smilende til ham. Hun kiggede hen på den kage, han pegede på og hendes mund begyndte at løbe i vand, så lækker så den ud. Uden rigtig at tænke over det, skar hun et ordentlig stykke af den og begyndte langsomt at spise det. Hun skulle rigtig nyde hver eneste bid af det stykke hun havde taget.
Asia lagde sig som en lille kugle op ad Bitters ben.

_______________________________________________________________________________________________________________________

"Og hvad så, hvis jeg ikke ønsker at folk skal vide den slags om mig." kom det mumlende fra Ren. Men han kunne dog ikke lade være med at grine af det ansigtsudtryk, Markus viste dem. Det begyndte at klø på hans ene kind. Han kløede sig fraværende på kinden og mærkede et jag af smerte gå igennem sig, da han ramte det lille mærke han havde fået.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons feb 09, 2011 9:04 am

"det er noget af et mærke du har fået der Ren-chan" Markus prikke til Ren´s kinde uden at tænke over det
"hehe jeg trore ikke kvinde slog så hårdt og vil være så afvisene overfor dig" Han viste ikke at det var Bitter som have givet ham en i fjæset.

Jake kigge spørgene på Bitter "trist?? syns du det" Jake fiske en smøge op af lommen og tændet den "jeg trore jeg altid så sådan ud"
imens han holdte smøgen imunden pakke han pænt papirene ned i mappen så de ikke skul få sig en flyve tur igen.

Honey var næsten ved at være godt træt af den nye person hvafanden bildte han sig ind.
En tybisk dreng var honey´s tanke om ham og det var tydlidt han var helt sikker ikke gay så Honey kunne ikke bruge den unskylding til at smader ham.
Han lave sit tybiske oppuste muggen udtryk og drak af sin te.

et øje åbne sig halvt et andte øje fuldte med. Billy kigge rundt med et træt syn. Jorden bevæge sig ikke så meget mere.
"heeej" træt stille genret sagt til dem der have joine bordet sammen med de andre.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons feb 09, 2011 9:53 am

Freja kiggede glad på Billy.... "Du vågen... Se hvem jeg fandt" han smilede og krammede Evangeline uden at tænke over det....

Bitter fulgte med i hvad der foregik over ved Ren, men vendte sig mod Jake da han svarede "Jeg har i hvert fald set dig i bedre humør" han smilte akavet. Ikke noget han normalt gjorde jo.. Han kiggede ned på sin kusine og begyndte at stryge hende hen over håret...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Man feb 14, 2011 11:22 pm

Evangeline hørte Billy's stemme, hun vendte sig lidt rundt, for at se på ham, da Freja pludselige krammede hende, hun blev gernet, og kiggede først ned, så kiggede hun på Freja og små grinte. Det var længe siden hun havde været så glad, og længe siden nogen havde krammet hende. Evangeline kiggede igen på Billy.
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs feb 15, 2011 4:20 am

Ren slog Markus' hånd væk fra sit ansigt, da det gjorde ondt at han prikkede til ham. "Det gør de hellere ikke, men det gør ham derover derimod." kom det surt fra ham, mens han pegede over på Bitter.

________________________________________________________________________________________________________________________

"Nå, nå hvad er du så blevet så muggen af lige pludselig?" drillede Aneliya Honey, da hun så hans ansigtsudtryk.
Hun lagde mærke til at Billy var vågnet. "Godmorgen Sovetryne. Fået det bedre efter at have fået sovet lidt?" spurgte hun ham smilende.
Asia fik et lille lykkelig smil på læberne, da Bitter begyndte at stryge hende over håret.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons feb 16, 2011 9:26 am

"tja hva ved jeg. jeg aldri rigtig vågne når jeg kigger i spjelte der hjemme ^^;;" Jake fyret bare noget af.

Billy smillet bare venligt og prøve at rejse sig roligt op selvom jorden bevæge sig igen. han vil hilse rigtig på de ny ankommet med et håndaftryk som han har lært at man skal.

Markus kigge ligt frem og tilbage på Bitter og Ren hvor efter han kløre sig i nakke imens hans spuret "nåårrr så han må være din rival??"
Han studer lige pluslig Bitter på meget næret hold "Det noget af en hale du har her hehe" Han holdt Bitter hestehale oppe "dig og ham den grønne har næsten lige så langt hår" han slap den og tog sig undrene til hovdet "er i sikker på at ingen af jer er cosplay´er?? det vil forklar nogen af jeres udsende ^^ uh det her mindre næsten som vi er i en animef" mere fik han ikke sagt da Honey afprøv ham

"SÅ HOLD DOG KÆFT DIT GEMMENBLÆST IDEOT!!!!!" Honey have rest sig og slået i bordet "HVEM TROR DU ENGELIG DU ER OG VED DU OVERHOVDET HVEM VI ER!!?"Han gik hen til Markus og prikke til ham op til flere gange imens han snakke "Hvem fanden kan tag en persom med lange kanineøre hue på seriøst og hvem har fortalt at du bare kan komme brassen her og blande dig i alt HVEM FANDEN SIGER AT VI OVERHOVDET GIDER AT HØRER PÅ DIG!!!"

Markus stod i stilhed et øjeblik hvorefter et smil bare satte sig igen "Du kærer en. Hvor gamle er du min lille ven??"

Honey "O`w`O" lille en LILLE EN!!!! sige mig har han er skrue løs!!!

Billy var faldt tilbage i chok og uden at tænke over det have han gemte sig under ens arm af person ved siden af ham

Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors feb 17, 2011 11:28 pm

Bitter kunne mærke raseriet boble inden i ham...Hvad fanden bildte han sig ind... Han prøvede at slå ud efter Markus så han kunne ramme ham i baghovedet, men Markus havde nået at rejse sig, og Asia lå stadig på hans skød.... Han kiggede i stedet på ham... "Tror bare du skal holde din kæft nu inden du dummer dig..." han hadede når folk skulle kritisere ham, selvom han selv havde overvejet at skifte frisure... Han gryntede lidt surt før han vendte sig mod Markus igen... "Desuden kan tøsen derover bare passe sit arbejde, så ville det ikke være sket..." Han strøg Asia over håret igen så hun ikke vågnede....

Freja sad stille og kiggede på.. Hun ønskede ikke at blande sig og få problemer, men hun slap ikke Evangelines arm...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Tirs feb 22, 2011 3:47 am

Evangeline så på i stilhed. De virkede pludselige så vrede. Også selvom ham den nye fyr var en smule nærgåene! Hun kiggede over på Jake, skulle han ikke stoppe dem, før de gjorde noget ved ham den nye? ... Måske skulle hun selv, men hun ville ikke blande sig i deres kamp.
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs feb 22, 2011 4:26 am

Aneliya bevægede roen. Hun tog en tår af sin cola inden hun snakkede. "Markus, jeg vil råde dig til at passe lidt bedre på med hvad du siger i denne forsamling." hun sagde det lige så stille, men man kunne gøre høre at hun hellere ikke var for glad over det der var blevet sagt. "For du befinder dig helt tilfældigt i et rum med hele 3 medlemmer af den danske mafia og vi befinder os øverst i hierarkiet indenfor mafiaen." hun havde et lidt faretruende sødt smil på læberne, da hun sagde det sidste til Markus.
Aneliya aede Billy beroligende for at vise ham at der ikke ville ske ham noget.
Asia begyndte at klynke og bevæge sig uroligt, som om hun havde et mareridt.

Ren måtte tage sig voldsomt sammen for ikke at fare på Bitter igen. Det sidste han havde brug var at blive fyret fra sit job. Så han valgte i stedet bare at stirre vredt på Bitter og ignorere det der var blevet sagt. Han frydede sig indvendigt over den måde Markus behandlede Bitter og Honey på.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Tirs feb 22, 2011 11:47 pm

Evangeline stod med armene omkring Freja, i et kram af en art, hun kiggede rundt på de andre, først havde hun kigget på Jake, men da Aneliya begyndte at snakke, vendte Evangeline, sig lidt om for at se på hende, hun stivnede kort da Aneliya sagde mafia! Var det for sjov!? Var hun virkelige inde i mafiaen!? ... vent hun sagde 3? Evangeline kiggede på Honey, den lille dreng, så over på Bitter. Det løb Evangeline koldt ned af ryggen! Hvad var de for nogen! Hun stirrede så ned i gulvet, håbede at de ikke så hende. Evangeline sank en klump. Hvad var der dog med hende? Hvorfor var hun så bange? Normalt skulle der meget til at gøre hende bange, men det hele havde ændret sig! Før i tiden var hun så livlig og glad, fuld af energi, munden stod aldrig stille. Evangeline kiggede lidt op, kiggede på Freja, men før havde hun hellere ikke venner! Evangeline kiggede ned igen, havde venner ændret hende? Var det derfor hun var blevet så stille? Så sky? Hun knep øjene sammen. Hun kiggede lidt over imod Aneliya, hun var holdt op med at tale, hun aede Billy. Evangeline's hjerte slog hårdt, bare af synet af ham, fik hende til at få varme kinder. Det var ikke venner, men Billy der havde ændret hende. Evangeline sukkede lavt, og kiggede igen ned i gulvet.
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Wolfy on Ons feb 23, 2011 1:57 am

"ahhh gomene" Markus kløre sig i nakken med et fjovet smil. Han satte sig stille ned og vinke en tjener hen til sig og bestillet sig en cola og ligt brød.
han forholdte sig roligt et stykke tid hvorefter han kigge på Honey imens han trak sin hue af "ville du prøve den??"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors feb 24, 2011 12:17 am

Bitter blev distraheret fra Markus da Asia begyndte at ligge uroligt og han nussede hende blidt i håret som for at berolige hende...

Han lagde mærke til at Ren så utilfreds ud og han smilede selvsikkert over at han ikke turde gøre noget ved det.....

Freja så undrende på Evangeline... "Hvorfor går du ik hen til ham?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors feb 24, 2011 8:23 am

Jake ryste på hovdet engang og sukkede. Han holdte sin pakke smøger og en lighter klar i hånden da han rejste sig fra stolen.
nu trængte han virkelig til en smøg for det var ikke nok at sidde og bide i skeen mere.
"jeg går ud og ryger" da han kom ud stilte han sig op af muren, som han typisk har det med at gøre, når han ryger.
hvorefter han lod mærke til alle vagterne der stod uden for og ventede. Han følte sig pludselig lille.
"øhmm davs ^^;;"

Billy så chokeret ud og godt skræmt "I-i-i-i-i-i-i-i e-er hva!!??"

Honey kiggede lidt hvor efter han mærke huen blev plante på hans hoved. Det eneste Honey gjorde ved det, var at rette på huen så den sad rigtig på og mærkede på ørene, hvor efter han så på sin kusine med lidt røde kinder. Hva pokker siger man til folk nu. Han har jo ikke ligefrem lært at være flink over for folk
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Fre feb 25, 2011 2:59 am

Evangeline kiggede hurtigt på Freja, med store øjne og røde kinder. "Hvad!?" lød det fra hende, hvorfra viste Freja at hun ville hen til Billy!? Hvordan kunne hun vide det!? Kunne Freja se lige igennem hende? Var det så tydeligt?
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør feb 26, 2011 6:43 am

Aneliya lagde mærke til at Asia lå uroligt, men hun blev distraheret af Billy's skræmte udbryd, så hun skyndte sig bare at sige "Prøv og tage hende lidt op, det hjælper en gang imellem.", før hun vendte sin fulde opmærksomhed mod Billy. "Rolig nu Billy, der sker dig ikke noget. Du kan regne med vores beskyttelse." hun lagde sin ene hånd beroligende på hans skylder og kom med et ærligt smil, som viste at hun mente hvad hun sagde. Hun kiggede over mod Freja og Evangeline. "Det samme gælder jer 2. I kan også regne med vores beskyttelse, så hvis i får brug for hjælp, så sig til." hun sendte samme smil til dem som hun havde sendt Billy.
Aneliya så ud af øjenkrogen at Honey havde taget Markus hue på uden at sige noget. "Så siger man tak fordi jeg må prøve din hue, Honey." kom det venligt fra hende.

Da Ren så Bitters selvsikker smil, blev han straks mere utilfreds og fik et lidt oppustet udtryk. Nu ville det virkelig have rart at kunne give ham en på siden.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør feb 26, 2011 6:57 am

Bitter tog Asia op i armene og kiggede efter Jake da han gik ud... Der stod efterhånden en del udenfor, han kunne ikke finde ud af om han kendte dem alle sammen.... Han trak opgivende på skulderen og lagde Asia over i armene på sin kusine og gik roligt efter Jake.. Han var egentlig også blevet ret smøg trængende.... Han stillede sig på den anden side af døren i forhold til Jake og tog et sug af sin smøg... han kiggede rundt "var det deres vagter alle sammen" tænkte han for sig selv i det han pustede røgen ud..

Freja kiggede på Evangeline da hun bare stivnede.. Hun skubbede blidt til hende... "kom nu..." hun grinte lidt til Evangeline og tog sig selv i det. Hun kunne ikke huske hvornår hun sidst havde grint, det må have været sammen med Steve. Hun savnede sin fætter hun så ham ikke så meget mere... Hun begyndte at kigge på markus og studere ham, hans øjne, hans hænder, hans hår.. Hun tog sig selv i det og kiggede ned i bordet af skam over at nedstirre en anden..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 6 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Tilbage til toppen