Nightmare

By fest (2-1-11 for alle et håb om at samle folket) LÆS!!

Side 5 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down

Re: By fest (2-1-11 for alle et håb om at samle folket) LÆS!!

Indlæg  Wolfy on Tirs jan 11, 2011 9:19 am

jake tog en stille nip til set han have fået. han vil ikke bare hælde den i sig men nyde den for det føglet han at det gav den rigtig fornemmesl af at kunne slappe af.

________________________________________-

Billy lænte sig tilbage og lukke øjne igen. han budte vel prøve at spise men han okker bare ikke at røre sig han tudte næsten ikke at røre sig selvom at spang og det hele var stillet
frem til ham og det vil jo være spild af penge for dem vis han ikke rørte det.
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs jan 11, 2011 8:53 pm

Aneliya nåede lige at sige til tjeneren, at hun også gerne ville have en cola. Hun vendte sig om mod Bitter for at svare ham "Han ser ud til at have det lidt bedre. Han ser ikke så bleg ud igen." Hun vendte sig om mod Billy igen. "Her lad mig hjælpe dig med at få noget at spise." Hun fik rykket lidt på Billy så hun havde mulighed for at kunne støtte ham bedre. Så havde hun også bedre mulighed for at kunne få noget mad i ham. Efter at han havde fået noget at spise og drikke, kunne hun se at han var ved at farve tilbage i kinderne. Men det fik hende også til at tænke om han overhovedet havde fået ordentlig mad de sidste par dage, for hvis han ikke havde, så var det klart at han var gået hen og blevet syg. Hun overvejede lidt hvad der var af muligheder for at kunne hjælpe ham.
Ingen havde lagt mærke til at Asia var faldet i søvn. Så da Aneliya kort kiggede over mod hende, fik hun et blidt udtryk i ansigtet. "Nårh det lille pus, hun er jo faldet i søvn." Det fik hende også til at kigge på klokken og hun så at den var langt over Asias normale sengetid.

________________________________________________________________________________________________________________________

Ren var også begyndt at nikke lidt med hovedet, men han kunne ikke tillade sig at falde i søvn. Han ville hellere ikke give den tilfredsstillelse at se ham sove på arbejdet.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors jan 13, 2011 8:31 am

Bitter kiggede på den lille pige i sine arme.. Hun var faldet i søvn.... Han kiggede på pandekagerne der lige var kommet ind, nu fik hun jo ikke spist dem... Han lagde ud af øjenkrogen mærke til Ren sad og nikkede med hovedet "Det nogle vildt effektive bodyguards du har der hva? Han er sq som en lille pige, ved at falde i søvn.." Han smilte hånligt over imod Ren, og inden han tog en tår af sin cola nikkede han høfligt imod Jake...
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man jan 17, 2011 4:54 am

Jake tog sig til munden for at holde på sin latter. Bittes kommetar moret ham.

Billy åbne øjne igen og kigge på folk. I hans hovde var han igang med at prøve at regne ud hvor meget han skyldte folk
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man jan 17, 2011 9:29 pm

Aneliya lod sig ikke mærke med at Bitters kommentar også havde moret hende. Hun kiggede på den lille Asia og smilende sagde hun "Hun vågner nok lige om lidt. Jeg tror bare at hun havde brug for at sove lidt." og som om at Asia havde hørt, hvad Aneliya havde sagt, begyndte hun stille og roligt at vågne igen. Hun kiggede sig søvndrukken omkring og hendes blik faldt på Bitter, for så derefter at falde på Billy. Der kom et lille smil frem. "Huun" kom det fra hende, for hun troede stadigvæk at han var en hund.
Aneliya sukkede opgivende. Hun kiggede på Billy og så at han lignede en som var ved at finde ud af, hvor han skyldte væk. "Billy du skal ikke betale for noget af det her. Vi gi'r." det blev sagt med et lille smil.

________________________________________________________________________________________________________________________

Ren havde udmærket hørt Bitters kommentar, men han ville ikke lade sig mærke med det. Så han lod som ingenting. Han hellere ikke ligefrem lyst at gøre Aneliya sur igen. For hun var da noget uhyggelig, når hun var vred.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs jan 18, 2011 8:36 am

Bitter hørte overrasket Jake grine af hans kommentar... Han havde vist aldrig hørt Jake grine før, han virkede altid så seriøs... Han kiggede på ham "Godt at se dig i godt humør i dag.." han smilte stille til ham...
Han kiggede over imod døren og undrede sig over Honey bare blev stående der med en anden, men blev så vækket fra sine egne tanker da Asia vågnede... Han drejede forsigtigt hendes hoved så hun kunne se pandekagerne "Skulle du ik spise dem, eller skal jeg spise dem?" Han begyndte drillende at tage en bid i munden....

Freja var blevet træt af at vente på de andre.. Det var som om de var gået i staver, så hun gik hen imod cafeen.. Hun prøvede at rette på kjolen og trække den ned, den gik til lige over knæene, men hun syntes stadig den var kort... Hun gik i sine egne tanker og fumlede med kjolen og kom til at gå ind i Honey hun ikke så stå midt i døren.. Hun kiggede op med røde kinder på Honey... "Undskyld, det... det var ikke med vilje, det bare.. den her kjole.." fik hun forsigtigt fremstammet..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs jan 18, 2011 9:53 am

Honey stirre på freja et øjeblik hvorefter han snakke til sin kusine "sig mig giver du bare tøj ud igen??" han dreje hovdet imod sin kusine efter han have talt.
"husk du love mig den der fine trøje når du ikke gad den mere" (huske han er en dreng der går idet tøj han kan lid og så er han ligeglad om det er pige tøj)

Jake fik styr på sit grin og stoppe "tja det har været en stress fuld tid" han tog sig en slruk
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs jan 18, 2011 11:38 pm

"Jeg gav Freja noget af det tøj, jeg ikke længere kunne passe. Desuden kunne hun ikke blive ved med at rende rundt i noget som stort set ikke var andet end en las, kunne jeg vel?" svarede Aneliya smilende Honey. "Og bare rolig, du skal nok få den trøje, når jeg bliver træt af den." det sidste blev sagt med en lidt drillende tone over det.
Asia fik et lidt betuttet udtryk i ansigtet, da hun så at Bitter tog en bid af HENDES pandekager med is. "Neeeej, miiiin." det blev sagt med en lidt skinger stemme, fordi hun var en smule fornærmet, men det eneste hun fik ud af det var et stort latterudbrud fra de omkring siddende. Selv Honey fik hun til at grine.
"Freja ignorer du bare Honey. Han gør dig ikke noget så længe Bitter og jeg er her." kom det beroligende fra Aneliya.

_________________________________________________________________________________________________________________________

Ren prøvede at holde sit latterudbrud tilbage, men lykkes ham ikke rigtig. Så han smågrinte lidt og han troede at han gjorde det så lavt at ingen hørte ham, men der tog han fejl. Han havde ikke lagt mærke til Aneliyas overraskede udtryk over at høre ham le. Men det havde også kun været på hendes ansigt i ganske kort tid, for hun havde hurtigt fået sit ansigt i de rette folder igen.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons jan 19, 2011 1:42 am

Freja kiggede på Honey og stødte sine 2 tommelfingre sammen, før hun hurtig som en kat snoede sig uden om ham og ind imellem Aneliya og Bitter på bænken. HUn begyndte nervøst og rode i sit hår, kører det mellemfingrene.. Hvorfor var hun så nervøs?

Bitter grinte stille af Asia.. "jamen så spis det da..." Han trak tallerken hen foran hende.. Bitter vendte igen blikket mod Jake for at svarer ham "ja... Synes også der har været lidt for meget på det sidste.. Rart at kunne slappe af med sin kusine.." han krammede hende og gav hende et kys på kinden... Han lagde godt mærke til Ren, men gad ik spilde sin energi på ham lige nu "Honey kom dog ind... du lukker varmen ud.." tilføjede han i en lettere drillende tone
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons jan 19, 2011 8:41 am

"varmen ud?? syns mere jeg lukker luften ind til jer" I hans tybisk måde at tale til sin bror på "ufatteligt at i overhovdet kan trække verjt her inde med alle de starinlys stående" Han kigge på den fremme dreng en gang hvorefter han kig ind. Han søge for at sætte sig så der var en person imellem ham og Bitter og lidt ude for Bitter synspundt.
"klart du er så åndsvag når din hjerne ikke får lilt" var Honay´s ord til Bitter imens han vinke en tjener hen til sig.

Jake rømme sin stemme lidt efter at havet grint stille. Han rode lidt igemmen de papir han have med og tog en frem. "Jeg skal have Billy til at underskrive den her. ooog"
imens han hev et nyt papir frem fra mappen. "den her"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons jan 19, 2011 11:31 pm

Asia begyndte at spise sine pandekager. "Nå nå, så du synes ikke det er rart at slappe af med mig eller?" drillede Aneliya, Bitter. Hun vendte sig om mod Jake, da hun hørte ham snakke. "Jeg tror ikke at du skal regne med at få de underskrifter på nuværende tidspunkt. For Billy har vist mistet bevidstheden igen." kom det fra hende, mens hun nikkede med hovedet mod den sovende Billy. Aneliya tænkte sig om et øjeblik, hun følte ikke at Billy ville have godt af at være alene de næste par dage. Desuden ville hun gerne have ham til at holde op med at tro at han var alles tjener og at han skyldte folk noget hver gang de viste ham venlighed. Hun havde ikke noget imod at det ville blive hende som skulle tage sig af ham. Hun smilte ligefrem ved tanken om det. "Hey, ville det ikke være en god idé at vi tog ham med hjem? På den måde er der nogen til at holde øje med ham." hun sagde det med sit mest charmerende smil.

Ren som lige havde modtaget en kop kaffe, var ved at blive kvalt i den, da han hørte Aneliyas forslag. Skulle de nu igen til at have nogen med hjem. Chefen havde ikke været synderligt glad sidste gang, hvor de havde haft Freja med hjem. Men det var sikkert fordi Ren ikke havde ringet i forvejen og fortalt ham det. Han måtte hellere ringe denne gang, men han ville vente til han hørte svaret på hendes spørgsmål.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors jan 20, 2011 12:54 am

Bitter trak bare opgivende på skulderen af sin lillebror.... Han havde forlængst opgivet.... Han kiggede undersøgende på de papire Jake havde med, men opgav at forstå nået af det...

Freja rykkede sig tætter på Bitter da Honey satte sig ned, hun var ikke speciel tryg ved ham. Og det sidste hun ønskede lige nu var mere ballade...

Bitter kiggede bare på Freja da hun rykkede tættere på, men blev hurtig optaget af Aneliya. Han havde ignoreret den kommentar om hende og Asia, men da hun begyndte at snakke om Billy reagerede han.. "Du kan da ikke tage ham med hjem som om han var et dyr.. Du da nødt til at spørger ham hvad han siger til det..."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors jan 20, 2011 4:28 am

"Billy er 17 år så han er ikke i stand til at tag sinne egen valg forfremtiden helt endnu" Jake ragte Aneliya papirene. Han stødet sit hovde på sin arm imens han pjege med
den anden ved nogle liner. "Jeg have selv tænk på at tag ham med men...jeg kan ik selv hold min lejlighed ud lige fortiden og det vil bare blive stress for ham" Jake pjege på et bestemt sted hvor der stod at vis ingen venner eller famille kunne tage sig af Billy skulle han i plegehjem. "..hmmm..og der er fyldt op og han vil ikke overleve der"

"undskyld du er for ung til at bestille her" var tjerns svar til Honey hva der ikke lige frem gjorde Honey i godt humør dog beheske han sit beste.
"Selvføglig min bror bestiller!" Honey dreje hovdet og kigge på sin bror "Ikke?"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors jan 20, 2011 8:58 am

Aneliya rullede opgivende med sine øjne over hvad Bitter sagde. "Nu mente jeg det jo ikke på den måde. Jeg tænkte rent faktisk på hans egen sikkerhed. Jeg brød mig ikke synderligt meget om den måde hans egen FAR behandlede ham på og det ønsker jeg at han skal udsættes for længere." hun prøvede at holde stemme så meget under kontrol at hun ikke endte ud med at vække Billy. Hun ville ikke have at han skulle høre dem skændes om ham. Hun vendte sig om mod tjeneren og svarede ham før Bitter overhovedet fik mulighed for det. "Bare giv min fætter hvad han vil have. Jeg betaler." kom det venligt fra hende. Da hun havde ordnet det, vendte hun sig mod de papirer Jake havde givet hende og hun læste dem grundigt igennem, modsat Bitter forstod hun udmærket det der stod i papirerne. "Har du noget at skrive med Jake? For så skriver jeg under med det samme for ham." kom det venligt fra hende.
Asia hørte ikke efter hvad de voksne snakkede om, for hun var travlt optaget af sine pandekager. Da hun havde spist dem færdig, prøvede hun på at få Bitters opmærksomhed. "Biter, Biter, Biter. Jeg ska tisse.."

Ren tog sig til hovedet, da han hørte hvad det var at Aneliya havde tænkt sig. Han rejste sig sukkende op og mens han gik hen mod døren, tog han sin mobil frem. Nu håbede han bare at chefen ikke blev sur over hans datters pludselige indfald.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre jan 21, 2011 8:33 am

Bitter kiggede på sin kusine og gav hende et klap i baghovedet "Det var da utroligt med dig... Det var ikke dig der blev snakket til var det?" Hvis der var noget Bitter ikke kunne have var det at blive afbrudt... Hans opmærksomhed skiftede hurtigt da Asia begyndte at plage. Han kiggede små skræmt på hende, kiggede op på Jake nærmest som et stort spørgsmålstegn.... Hvordan skulle han kunne gå med hende ud på toilettet? eller vent. Hun var 5.. Hun burde da selv kunne klare det hvis nu han ventede udenfor... Han rejste sig og tog sin mindste kusine i hånden "Kom så" og så gik han hen og stillede sig foran toilettet imens hun gik derind..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Fre jan 21, 2011 8:41 am

// jeg fik et spark i røven af Felix fordi jeg havde forladt tråden! Q___Q piv piv.. xD Ej okay! Jeg fik et sødt klap i røven af Felix! xD Så her er jeg igen! ò.o\\

Evangeline havde ombestemt sig, hun havde fulgt Nezumi noget af vejen og var så gået tilbage. Noget fik hende til at gå tilbage, måske var det tanken om Freja med de onde fyre? Eller var det Billy og Freja sammen? Evangeline begyndte at gå hurtigere. Hun stoppede ude foran kroen og kiggede ind igennem vinduet, hun stod lænet op af muren, så man ikke kunne se hende. Hun kiggede længe ledte efter et ansigt hun kendte, hendes hjerte bankede, hvad nu hvis hun så noget hun ikke ville se? Hun ledte med øjene, efter 2 min, var hun ved at give op, måske var de gået, men så opdagede hun en høj fyr rejse sig. Hun havde set ham før! Hun kiggede på det bord han sad ved, Freja, Jake, den lille dreng der havde truet Nezumi, en ung pige, en lille pige og. Hendes slog hurtigt.. Billy.. Hun rødmede og så væk. Hun lænede sig op af muren. Hvorfor var det så svært for hende at se på ham? Hvorfor slog hendes hjerte så hurtigt!? Hun lagde en hånd på sit bryst, ønskede at smerten i brystet ville holde op. Hvad var der dog galt med hende!?
Wolter
Admin
Admin

Antal indlæg : 470
Geografisk sted : Jylland

Vis brugerens profil http://nightmare.danskforum.net

Indlæg  Wolfy on Søn jan 23, 2011 8:26 am

Jake fiske en kuglepen frem i brystlomme på sin skjote. han tog osse sinne briller med op nu hvor han var igang. Han føglte sig træt i øjnene.

________________________-

Honey fik engelig hvad han skulle have. "forhelve kusine det kan du sku da ikke mene. hva ville du have ham rendene for"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn jan 23, 2011 11:47 pm

Aneliya tog sig ømmende til sit baghoved. "Proszę, Proszę." uden at tænke over det havde hun snakket polsk. Da hun opdagede at folk kiggede underligt på hende, var hendes første tanke bare, hvorfor kigger folk så underligt på mig. Den næste tanke fik hende til at tage sig til munden, det var gået op for hende at hun havde svaret på polsk. "Ups. Proszę betyder undskyld på polsk." Hun kløede sig en smule forlegent i håret.
Aneliya blev opmærksom på, hvad det var Honey sagde og havde hun kunnet nå ham, havde hun givet ham et dask i baghovedet. "Jo det gør jeg faktisk. Jeg kan da ikke bare overlade ham til sig selv, så går det jo bare galt for ham igen." hun lød mere vred end hvad der var meningen.
Asia blev hurtigt færdig ude på toilettet. Da hun ville vaske sine hænder, stod hun over for det problem at håndvasken var for højt oppe til at hun kunne nå den. Hun kiggede sig om efter noget at stå på, men da hun ikke kunne finde noget. Gik hun ud for at hive Bitter ind, så han kunne hjælpe hende med at få vasket hendes hænder. "Biter, jeg kan ikk' nå vasken. Hjælpe?" hun lød nærmest helt fortvivlet, da hun sagde det. For hun var opvokset med at man altid skulle huske at vaske hænder, når man havde været på toilettet.

______________________________________________________________________________________________________________________

Ren måtte op til flere gange holde mobilen ud fra øret, så han ikke risikerede at få en høreskade. Man kunne tydeligt høre at chefen ikke var blevet glad for at høre, hvad hans datters nye indfald var, men det lød til at han var ved at falde ned igen. Ren hørte chefen sukke dybt, han mobilen ind til øret igen. "Fint, lad hende bare gøre hvad hun vel. Jeg kan alligevel ikke gøre noget for at stoppe hende." kom det til sidst fra chefen.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man jan 24, 2011 6:56 am

Bitter kiggede chokeret på Asia..... Han kiggede sig omkring som for at folk ikke skulle se ham gå derind, og han kiggede ind der så ikke ud til at være nogle andre... Og han gik tøvende derind og løftede hende så hun kunne få vasket hænder.. Da de gik tilbage mod bordet løb Asia hen til Aneliya imens Bitter langsomt gik og kiggede ned i jorden. Han kunne mærke han havde røde kinder, en moden dame på vel 45 var kommet ud da han var derinde med Asia og hun var begyndt at stille en masse spørgsmål.. Hans barske facade var forsvundet. Han satte sig ned på sin plads og prøvede at skjule sine røde kinder...

Freja havde siddet og kigget på de andre længe.. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre eller sige. Hun kiggede rundt og opdagede at Evangeline var kommet tilbage. Hun stod udenfor.. Freja fløj op af sædet og løb ud til hende... "Hvor din ven?" Hun kiggede spørgende på Evangeline og inden hun nåede at svarer tog Freja hendes hånd og hev hende med indefor "Kom det koldt, jeg tror Billy er syg..."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Man jan 24, 2011 7:56 am

Evangeline stirrede ind af vinduet. Pludselige stod Freja ved siden af hende, Evangeline fik et chok, stivnede, kiggede sig over skuldren, søgte efter en udvej, men inden hun kunne nå noget, tog Freja fat i hendes hånd og trak hende med ind. Hun ville rive sig løs, ville flygte, men hvorfor? Det var jo bare Freja? De var gode venner! Evangeline kiggede gernet ned i jorden, imens de gik, pludselige sagde Freja Billy's navn. Vent. Var han syg? Evangeline kiggede hurtigt op, hun blev bekymret. "Hvad fejler han?" mumlede hun, begymret.
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Wolfy on Man jan 24, 2011 8:07 am

Tunge vejr trækninger kom i ny og næ fra Billy som om han glemte at trække vejrt i mens han sov. Jake tog sinne briller på og kigge papirene igemmen igen.
måske meget godt Matt ikke var dukket op eftersom han nok ikke vil bryde sig om at Jake igen arbejde i sin fritid og måske igen tro at Jake og faren have været oppe og skændes.
Jake kigge op et øjeblik. Det undre ham lidt han have ikke hørt et ord fra de gamle på det siste ikke siden den siste dag på arbejde hvor de gik til juleferie og de have heler ikke
taget hans kald når han have haft ringe. Jake sukke engang hans far have sikkert fået en af sine flip over han var bøsse.
Det skete af og til at Matt og Jake fars have nogle flip og han var begyndt at bruge grunden for at Jake var bøsse. oh vel ikke Jake problem.
Han tog en slurk af sin drink og kigge undrene på Bitter da han vent tilbage på sin plads.

Honey have holdt øje med Bitter helen vejen på toilet besøget så han sage bare og grint med et smil der fyldte hele fjæset
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man jan 24, 2011 9:33 am

Aneliya rakte glad sine arme ud mod Asia. Hun tog Asia op på sit skød og nød at hendes lillesøster puttede sig ind til hende. Hun smågrinede da hun så Bitters forlegne ansigt. "Så slemt var det da hellere ikke at gå med din lille kusine på toilet." hun havde et stort smil på læberne og man kunne tydeligt se at hun morede sig herligt.
Da Aneliya skulle til at tage en slurk af sin cola opdagede hun pludselig, at hun ikke havde fået skrevet under på papirerne endnu. Hun rykkede sig lidt frem så hun havde bedre mulighed for at kunne underskrive dem, uden at forstyrre Asia. "Sådan. Så er de papirer skrevet under og så kommer Billy med mig hjem allerede i aften." sagde hun med et smil og gav papirerne tilbage til Jake. Hun havde svagt opdaget at Freja var smuttet ud et kort øjeblik og nu så Aneliya hende komme en sammen med en pink håret pige, som hun mindes at hun havde set før. Hun kunne bare ikke placere hende. "Hey Freja. Hvem er din søde veninde? Jeg kan mindes at have set hende før, men jeg ikke rigtig huske hvor eller hvem hun er." hun smilede undskyldende til Evangeline.

Ren var kommet ind igen og da han opdagede at hans plads var blevet snuppet af en anden fyr. Han kiggede sig kort omkring for at se om der var et andet bord han kunne sidde alene ved, uden at være alt for tæt på de andre, men da det ikke sådan ud, så han sig nødsaget til at måtte tage en fri stol og sætte sig hen til de andre alligevel og det var han ikke spor glad for.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man jan 24, 2011 9:37 am

en person lunte rolidt ind af døren. Han tog sig et godt overblik baren hvor han fik øje på den lille pige Asia. Han fik næsten julelys i øjne.
"Hvem har vi dog her" kom det fra ham da han ligepluslig stod på hug ved pigen "hehe du er starte tillidt med at gå på bar lille du" han prikke hende blødt på næsen.
Markus var iført en grøn skjote og sin lang øre Kanin hue som er sort og lilla. Hans sko var blå, hvid og sort lidt slidt af at tumle rundt.
Det blå tør klæde hang løst om hans hals og hans jeans der tydlid fortalte at han har haft en lille sneblodt kamp igang.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man jan 24, 2011 9:21 pm

Bitter prøvede desperat at ignorer blikkene.. Det var svært at ignorere Honey der grinte, og det var endnu svære da Aneliya kommenterede det.. "Det burde have været dig..." mumlede han stille som svar..

Freja kiggede på Evangeline, "jeg ved det ikke han sover bare hele tiden".... Freja hev hende med hen til bordet og viste hende hvor Billy var... Hun kiggede hen mod Aneliya da hun talte til hende og smilte glad "Det er Evangeline..."
Hun skulle til at sætte sig ned da en ny fyr kom hen til bordet og hun hoppede uroligt til siden... Hun var som bekendt ikke god med fyrer og væltede i tumulten over bordbenet og faldt hen over skødet på Jake... Hun rejste sig hurtigt op, men nåede at falde ned igen inden hun kom op og stå "Undskyld", hun stod og kiggede forlegent ned i jorden...

Bitter kiggede på Ren da han satte sig "Hvem sagde du måtte sætte dig her??"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Tirs jan 25, 2011 4:05 am

Evangeline kigger på en ung pige, der spørger efter hendes navn. Evangeline får en klump i halsen, men heldigvis svarre Freja for hende, sikke en lettelse. Evangeline ser bekymret på Billy, hun skal til at se nærmere på ham, da Freja pludselige hopper til siden og falder ned på.. Evangeline kigger på den mørkhåret som Freja landte på. Jake, ikke? Det var ham den rødhårets storebror, uhm Matt. Evangeline borrede sine negle ned i sine håndflader, hun havde ikke styr på navnerne eller ansigterne, hun følte sig skidt tilpas. Evangeline tog et skridt tætter på Freja, ville gribe fat i hende og hjælpe hende op og stå, men hun kom selv op på bene, dog faldt hun igen. Evangeline fniste lavt, lagde en hånd på Freja's skulder. "Er du okay?" spurgte hun og havde stadig et lille smil på læberne.
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Tilbage til toppen