Nightmare

Første japansk time (2/1 ~ Privat tråd)

Side 2 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

Re: Første japansk time (2/1 ~ Privat tråd)

Indlæg  Adam on Ons jan 05, 2011 1:41 am

Jackson bed sig i læben, Han morten .. han var nu lidt hurtig til at tro folk ville stole så meget på ham..
Såden den første dag de har mødt ham, det var lidt dumt, men vel oss ret sødt på en måde .. Jackson sukkede og så ned ..
"Jeg ... jeg vil ikke fortælle det et offenlidt sted .." han kiggede da op og bed sig lidt i læben mens han knuggede hænderne i sin jakke ..
Han vidste ikke rigtig hvad han ellers skulle sige~
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Max on Ons jan 05, 2011 1:44 am

Morten var en person der var til at stole på, og han kunne godt lide når folk stolede på ham.
"Vi kan da bare tage forbi mig? jeg bor alene? og nu skal du ikke tro jeg vil prøve på noget, jeg vil bare være venlig..."
Morten grinede en smule, han tænkte aldrig på at gå i seng med en person han lige havde mødt, aldrig i livet.

Max

Antal indlæg : 72

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons jan 05, 2011 1:57 am

Jackson kiggede lidt væk, han var en andelse nevøs~ oss selvom ham morten enlig virkede til at være en ret fin fyr..
og så var han enda ret pæn at se på i udseendet, Jackson rødmede lidt mere og så op på ham igen ..
"uhm .. o .. okay ~" han smilte nu et rigtig nuttet uke blik (som jeg ej kan lave i virkeligheden hahaha!XD) der kunne smelte hjerte ..
"det lyder rart ar besøge folk hehe ~" hans blege hud skindede nærmest så fin var han med det blik ~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Max on Ons jan 05, 2011 2:49 am

Morten rødmede, det var et rigtig sødt blik jackson kom med, det smeltede nærmest hans hjerte...
Han drak det sidste af hans kaffe og kiggede jackson ind i øjnene.
"Så køre vi lige så snart du har drukket resten af din kakao"
Han smilede med et lidt barsk smil, men ikke truende, kun for at konstatere at HAN altså var seme.

Max

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons jan 05, 2011 2:54 am

"mh!" ~ Jackson nikkede og drak det sidste af sin kakao~ han slikkede sig rundt om munden da han havde fået kakao skæg~
Han kiggede da op på Morten og smilte svagt igen med denne svage rødmen en uke nu fik når en seme kiggede på 'den' måde..
Han kiggede da væk igen fordi det flovt for den lille Jackson DD: ! ~ Han bed sig i læben og tænkte på Lukas ~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Max on Ons jan 05, 2011 3:03 am

Morten rejste sig op fra sin stol og tog sin jakke på igen.
"skal vi komme afsted? jeg bor ikke så langt herfra og jeg skal nok køre dig hjem inden det bliver for sent i aften"
Han smilede og gik op for at betale regningen. da han kom tilbage satte han hans stol ind til bordet.
"Jeg går ud og starter bilen så den er varm, du kan bare komme ud så snart du er klar" Morten smilede og gik ud til bilen.

Max

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons jan 05, 2011 3:26 am

Jackson rødmede stadig, dog lidt mindre end før.. han var rigtig nok en gentleman, sådan at snakke så pænt og tænke på kulden i bilen ~
Han rejste sig langsomt og satte stolen ind under bordet igen, han vinkede farvel til manden bag skrænken og gik da ud af døren..
"u-uhm.." sagde han da han havde sat sig ing i bilen og Morten sad ved siden af ham ... "T-tak for kakaon ..." han rødmede igen igen og så ned
mens han ..... IGEN .... knuggede om sin jakke XD
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Max on Ons jan 05, 2011 6:27 am

Morten holdte øjnene på vejen men fokuserede samtidig på hans og jacksons samtale.
"Det var så lidt" Han kiggede hurtigt over på jackson og smilte.
Der var en lidt pinlig tavshed længe.
Men kort efter ankom de til lejligheden.
Morten gik ud og åbnede endda døren for jackson.
Han fulgte ham op på øverste etage og ind i hans penthouse lejlighed. "velkommen"

Max

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons jan 05, 2011 6:49 am

Jacksons rødmen blev en andelse kraftigere da døren blev åbnet for ham, det var han ikke vandtil, eller ikke mere, før i tiden gjorde lukas
altid sådan nogle ting for ham, men det er som om, at han bliver glemt langsomt ..
"t-tak~" sagde han og kiggede væk, han lod hovedet falde ned mod jorden mens hans øjne fulgte efter Mortens bevægelser med hovedet~

"wuuuuuaaaah!! such a large place! its totally amazing!" han var helt oppe og køre over Mortens lejlighed, den var utrolig!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Max on Ons jan 05, 2011 7:05 am

Morten smilede "jeg er glad for at du kan lide det"
Mortens lejlighed var meget moderne og samtidig pinlig ren.
Han havde en til at gøre rent for sig hver dag så hans lejlighed altid var ren og han slap for at løfte en finger.
De trådte ind i stuen som var meget stor, den indeholdte to 3 mands sofaer, én 2 mands, én stol, et sofabord og et 50" fladskærm i hvid.
Alle farverne var meget kedelige, de var sorte, grå og hvide, hvilket beskrev mortens perfektionisme meget godt.
Han viste Jackson hen til en af sofaerne "bare ta' plads, så henter jeg noget sodavand, skal det bare være normalt cola?"

Max

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons jan 05, 2011 8:43 am

Jackson tog overtøget af... "ehm.. hvor skal jeg ligge det her?" han smilte til Morten mens han satte sig ned i en af sofaerne..
"a-ah .. man sidder vildt godt her Very Happy!" Han var helt overrasket over hvordan Morten boede, han var slet ikke van' til så megen plads og
så mange møbler... og hvis man lige gloede på TVer... fuck det var jo gigantisk!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Max on Ons jan 05, 2011 9:03 am

"jeg skal nok tage den" Morten tog jacksons jakke og hang den ud i gangen.
Derefter gik han ud i køkkenet efter 2 glas sodavand til jackson og ham selv..
Han satte glassene på bordet foran dem ..
"Nå, ville du fortælle hvad det var der var galt? jeg ved godt vi kun lige har mødt hinanden men det kan måske være rart at snakke med en man ikke kender nu og da" Han smilede stille og roligt til jackson og ventede på et svar...

Max

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons jan 05, 2011 9:11 am

Jackson så ned i skødet og strakte sine arme mens han knuggede hænderne sammen mens han sad der i sofaen og stirrede på sine fine bløde hænder~
Hán tog en indåning og pustede da dybt ud, han slappede nu af i hele kroppen og mumlede en lille smulle .. " d-det .. det .. det min kæreste .."
Han så op på Morten igen og rødmede lidt, men kiggede da meget hurtigt ned igen da han mente det var pinligt at blive kigget på ~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Max on Ons jan 05, 2011 9:18 am

Morten var ikke overrasket, han havde nu regnet med at det var noget derhen ad..
"Hvad er der med din kæreste..?"
Han håbede bare at det ikke var hende pigen fra japansk holdet...

Max

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons jan 05, 2011 9:22 am

Jacksons øjne begyndte at blive røde, de var dækket af skygge og hår ..
Samtidig begyndte han at snøfte .. "han ...mn .. han ..." han kunne næsten ikk få det ud..
for hver gang han prøvede at svare kunne han bare mærke trykket af ttuderig presse på!
Han ville ikke tude igen, en gang var nu mere en rigeligt! Det var simpelthen pinligt!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Max on Tors jan 06, 2011 11:43 pm

Morten sukkede, han havde en smule ondt af Jackson ..
Han rejste sig op og gik hurtigt ind i køkkenet og hentede nogen servietter.
"Her, så kan du tørre dine øjne hvis det er. Men hør, du skal ikke være bange for at græde overfor mig, jeg har set mange græde og især over kæreste problemer! jeg har endda selv siddet i de situationer, så bare kom ud med det, ne?"
Morten tiltede hans hoved en smule for at virke forstående.

Max

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Fre jan 07, 2011 12:45 am

Jackson så op på ham og tog imod servieterne.. "t-tak ..hm .." snøftede han og kiggede en smule væk igen for at skjule sin rødmen..
Han så da hurtigt på ham igen da han begyndte at snakke igen .. utroligt .. havde han selv sidet i sådan en sitution, sikken et tilfælde~
Jackson havde ikk opfattet ham som en der var til piger, han var da alt for hardcore til at kunne lide drenge?
Det var oss en af grundene til at han kiggede mere væk og ikke ville tænke på ham som lækker osv. især fordi han jo allerede
var sammen me .. !!~ .. nej vent .. han kom jo ikke sammen med Lukas .. det havde aldrig før strejfet ham at de .. overhoved~
sådan teknisk set havde noget der bandt dem sammen .. var han der bare for at se pæn ud? for at Lukas skulle ha noget at
lade sine sexlyster gå ud over når han ikke kunne udføre dem på sin lille bror ?
Det skar Jackson i hjertet at tænke sådan, han kiggede endnu engang ned, hans øjne var gemt bag hans pandehår som vist
trænkte til en klipning, han snøftede endnu engang og små tåre dryppede ned på hans fine bløde hænder~
"jeg ...jeg ..mh .. jeg tror min kæreste er forelsket i e anden...." kom det så mumlene fra ham i en mindre gråd.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Max on Fre jan 07, 2011 1:02 am

Morten blev ikke overrasket.
Han havde selv oplevet at have en kæreste der havde været forelsket i en anden, han forrige fyr, for at være mere præcis.
Han kiggede ned i gulvet og sukkede.
"hm, det er ikke rart. Hvad med at droppe ham så?"
Han smilede med et nervøst men samtidig 'jeg forstår din smerte' smil.

Max

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Fre jan 07, 2011 1:10 am

".. det kan jeg ikke ... jeg ... jeg elsker ham for meget .. og j-je vil ikk .. vil .. vil ikk .. vil ikke være alene, det er uhygeligt!"
Han dækkede nu ansigtet ed sine hænder for ikke at tude for meget, dog gispede han efter vejret og snøftede en del.
"h-han er sådan en idiot nogen gange, han sir' han elsker mig men når hans bror er i lokalet stirre han efter ham hele tiden..
med det der blik ...hng .. ahn..*snøftelyd*" Han bed i sin læbe ret hårdt, ikke helt så det blødte, nej, men så det gjorde ond
og efterlod et fint lille mærke af tænder ~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Max on Fre jan 07, 2011 1:33 am

Morten lagde 2 og 2 sammen "Så han er forelsket i sin egen bror... det er da ulækkert ... "
Han rykker tættere på jackson og lægger armene omkring ham "Men du behøver jo ikke være alene ... du kan sikkert sagtens finde en anden en"
Morten tog fat i jacksons hage og løftede hans hoved, han tørrede tåre væk fra hans kind og kiggede ham ind i øjnenen.

Max

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Fre jan 07, 2011 1:40 am

"H-huh?" Han rødmede og hans øjne blev helt store og de skindede (de var allerede skíndene fordi han græd haha xD) da Morten
tog om hans hage og tørede hans tåre væk~ det var lidt flovt at stirre ham direkte tilbage ind i øjnene så han
lod øjnene glide i en anden retning og sagde en sætning lavt .. "Det ikk nemt for mig at finde en anden.. han .. er min første"
Han rødmede mere da han nu kiggede tilbage igen og knuggede sine hænder oven på sine knæ.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Max on Fre jan 07, 2011 2:42 am

Morten sukkede ..
"Du kan sagtens finde en anden også selvom han er din første! det er jo ikke enden bare fordi du mister din første kærlighed"
Morten smilede til jackson mens han kiggede ham intenst ind i øjnene

Max

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Lør jan 08, 2011 6:54 am

Jackson kunne mærke sine kinder blive en andelse mere varme og han begyndte at se lyserødt ~ netop, på grund af hans kinder rødmede så meget.
Hans små hænder blev ved med at knugge oven på sine ben.. han havde jo nelig ret .. altså ham Morten, havde han ikk?
"uhn, jeg .. du .. uhm .." Lille Jackson vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv, han var så flov.. Hvis det var som i en manga ..
Så ville de helt sikkert ende med at kysse!! ....... Men, Ville det ikke gøre ham utro med Lukas?
Nej, de kom jo ikke sammen eller noget.. så han kunne i principet være pisse ligeglad og skyde en hvid phil efter Lukas !! D: <
Han kiggede vel enlig oss intenst tilbage ind i Mortens øjne, han begyndte at ryste en smule og bed sig ganske kort og ganske let i underlæben.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Max on Lør jan 08, 2011 8:38 am

Morten nussede jacksons kind og trak hans hoved tættere på hans eget.
Han så at Jacksons øjne lukkede sig og der gik ikke længe før deres læber mødte hinanden.

Max

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Lør jan 08, 2011 10:22 am

Jackson ansigt blev nu helt rødt, helt op til ørene og hans hænder blev langsomt afslappede og han løftede dem..
Op omkring Mortens nakke, han åbnede langsomt sine øjne og rykkede sit hovede lidt væk fra ham og kiggede ham ind i øjnene.
Selvfølgelig stadig med sin rødmen på, den forsvandt ikke sådan lige med det samme.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Tilbage til toppen