Nightmare

Morten Jensen

Go down

Morten Jensen

Indlæg  Max on Søn jan 02, 2011 9:28 am

Navn: Morten Jensen
Alder: 20
Køn: mand
Vaner: Bidder negle.
Personlighed: Morten er en smule stille, men han er også ret hardcore. Han er en smule klodset nu og da, men han prøver altid at skjule det.
Han er fuldt ud homo og det har han været så lange han kan huske. Han er sjældent i dårligt humør, kun hvis der er en eller anden han holder af der kommer til skade.
Seksualitet: Homo
Forhold/status: Single (so far)
Stil: Han kan godt lide at rende rundt i skjorter, slips og skinny jeans. (onii-kei inspireret stil)
Historie: Morten er vokset op uden en mor. Hans mor døde da Morten blev født, men hans far og ham har klaret sig igennem mange udfordringer.
De har aldrig rigtig haft så mange penge men da Morten fik en uddannelse og flyttede for sig selv begyndte pengene at rulle ind.
Han sender tit penge til sin far så han også kan klare sig. Hans far bor stadig i det gamle hus med hans nye kæreste som er fra Korea.
Han har ikke haft nogen speciel barndom, han voksede op som et normalt barn og har aldrig været ude for det helt store, så han kan godt lide at udforske mange forskellige ting.
Han har vidst at han var bøsse siden han var helt lille.
Andet: udsende: Morten kan rigtig godt lide japansk mode og manga/anime, han cosplayer dog ikke endnu. Han kan godt lide at gøre noget ud af hans tøj og han tager på ferie i japan en gang om året. Han er omkring 180 cm høj, meget spinkel men har dog en del muskler.

Jeg ved ikke lige om jeg kommer til at cosplaye ham forløbigt, men skal nok få lagt en tegning op af ham så snart jeg får mulighed for det.

Sidst rettet af Max Ons jan 05, 2011 1:17 am, rettet 1 gang

Max

Antal indlæg : 72

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Morten Jensen

Indlæg  Wolter on Man jan 03, 2011 11:01 pm

høhøhø.. xD Nice!
Dog har jeg et spørgsmål.. Hedder han Christensen eller Jensen? Razz

Han lyder meget intressant, især det med at han cosplayer, det et nyt.. OwO
Glæder mig til at læse noget mere omkring ham >w<
Wolter