Nightmare

Lejrskole ~ (20-10-2010 Privat tråd!)

Side 4 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

Re: Lejrskole ~ (20-10-2010 Privat tråd!)

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 2:29 am

egentlig var det meget ynkeligt.. det var meningen, at Esben skulle have trøstet den bange Adam, og istedet endte det lige omvendt, med en overfølsom, fuld Esben på gulvet, som var på randen til at brække sig, og en trøstende, moden og ædru Adam, som sad og var den voksne af de to..
"Ikke meget, men altså har sgu da haft nogle kærester.." han grinte lidt.. Ja, Esben havde haft 4 kærester, og yderligere været sammen med 2 han ikke var i forhold med.. så han havde da været en smule omkring i verden.
Esben rystede på hovedet.. "Nej.. jeg skal bare lige være ædru.. så er jeg ikke ked af det mere.." han lo lidt, men bøjede så nakken igen.. urgh... han havde sådan en kvalme! Men han kunne bare ikke brække sig!
Esben

Antal indlæg : 509
Geografisk sted : Sjælland

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 2:39 am

Adam så nu meget tænkene ud, han prøvede at finde en måde at hjælpe ham på selv
nu vor han ikke selv kravede noget ... hmmm ... hvad kunne han gøre?
han fik da en idé og kiggede meget seriøst på Esben meget... "du er kun til piger ikk?"
sagde han med meget alvor i stemmen og lavede et mærkeligt face..
Han rykkede sit pandehår fra ansigtet og rødmede en smule, hvis Adams plan nu virkede
ville han helt sikkert brække sig!
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 2:44 am

Esben så op på Adam.
"Det tror jeg da.." svarede han bare.. nej han brækkede sig ikke af det.. de fleste ville nok tro, at Esben var herre homofobisk; men nej. Den ellers så fordomsfulde popdreng, havde ikke noget imod homoseksualitet.. for ham var det bare noget folk enten var, eller ikke var.. Han kunne dog ikke rigtig se sig selv sammen med en anden fyr, men han ville heller ikke udelukke, at han da før havde ladet sig strejfe af tanken.. de gange hvor tøser bare var RIGTIG dumme!
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 2:58 am

Da Esben sagde at han mente han kun var til piger, blev Adam lidt i tvivl om hans plan ville virke..
Han så med et lidt nevøst blik på Esben og tog da fat i hans ansigt og førte hans og sit eget meget
tæt sammen, Adam rødmede lidt og lænte sine læber mod Esbens, hans hoved blev nu mere rødt..
Hvorfor? sikkert fordi han syntes det var pisse flovt! ja, det måtte være derfor!
Efter et par sekunder trak han sig tilbage og ventede lidt på han skulle få slag for det.. og at han ville brække sig..
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 3:08 am

Men Adams plan virkede ikke.. Esben blev en anelse chokeret, og så bare spørgende på Adam... han sagde ikke noget, men blev bare ved med at sidde med det der meget undrende blik, som om nogen lige havde forsøgt at bilde ham ind, at jorden var trekantet og solen faktisk bestod af is.
De grønne øjne af Esbens, hvilede bare helt roligt på Adam... men så smilte han bare, og bøjede hovedet igen så hans pande lå mod spandens kant..
"... Gweeh.... jeg døør.." mumlede han så bare for sig selv..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 3:13 am

Da Esben bare vendte hovedet ned i spanden var Adams kæbe ved at falde af, hvorfor brækkede han sig ikke!
Planen var squ da genial! hmp .... Han tog sig til munden, da det var Adams første kys beholdt hans kinder
det der lyserøde skær..
Han kiggede på Esben da han sagde han var ved at dø ... "så prøv med en lang tandbørste ..." mumlede han..
hans hånd holdt han stadig for munden og han så stadig en smule forvirret ud over at hans kys ikk fik
ham til at brække sig?
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 3:51 am

Esben så op på Adam igen...
"... Jeg har kun en kort rejsetandbørste med.." mumlede han..
han lukkede øjnene.. for helvede.. han følte det som om hans indvolde var ved at vælte ud over hinanden dernede i maven på ham..
"For helvede... jeg hader at være svagdrikker.." mumlede han med fjæset ned i spanden
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 3:54 am

Adam fniste lidt, svagdrikker .. sikken et grimt ord~
"hva betyder svagdrikker?" spurgte han om og tog sine ben ind til sig så han kunne læne
sit hovede op sine knæ.. "det lyder mega grimt nemlig heh~ xD" sagde Adam med endnu et lille grin..
Han kiggede på Esben og den spand han holde... "hmm .. hva så med en finger?"
Han rejste sig fra sengen og gik ud i køkkenet ..
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 4:02 am

"En svagdrikker er sådan en der bliver fuld rigtig hurtigt!" han pegede på sit ansigt.
"Sådan en er jeg!" han lo... Esben indrømmede kun dette, fordi hans sindstilstand var beruset..
"Nårh ja..." Han rejste sig... slingrede afsted de første par skridt, men gik så lige... Han satte kursen mod badeværelset, hvor han så lukkede og låste døren efter sig..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 4:08 am

Adam åbnede et par skabe, han ledte efter glas.. "hmm ... ah der~" han fandt dem, tog et lille glas
og tændte så for vandhanen, satte glasset ind under og blinkede et par gange..
Han sukkede og gik tilbage til hvor bordet stod og stilte glasset på bordet..
"Hey, jeg har stillet et glas vand på bordet, drik det når du kommer ud!" råbte han så til Esben
hvorefter han hoppede over i sengen igen... der sad han så og stenede til Esben kom ud igen.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 4:15 am

Der gik en rum tid, hvor Adam intet hørte til Esben... men så langt om længe, vendte denne tilbage fra toilettet... hele hans ansigt var gennemblødt af vand, og hans hår dryppede... han havde haft hovedet ind under vandhanen..
Da han kom ud igen, stod han lidt, så lo han.
"Nææh hvor rart.." lød det så bare, inden han begyndte at afstrippe sig sin cardigan, der var godt våd både fra turen hjem i regnvejr, men også grundet at han havde plasket i håndvasken..
Han smed den på gulvet, og dernæst røg t-shirten også.. han trak en ren t-shirt op fra sin taske, lagde den på sengekanten inden han stod lidt.. han havde heldigvis formået at holde sin mås tør.. derfor var det nok bare at smide bukserne, inden han så begyndte at dække sin forslåede overkrop væk under en t-shirt igen..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 4:20 am

Adam kiggede kort på ham med en rødmen men kiggede hurtigt ned igen ..
"sig mig, hvorfor er det enlig .. at du har så mange blå mærker over det hele?" spurgte han meget alvorligt..
han rykkede lidt til siden sådan at der ville være plads til når Esben satte sig igen..
Han tog armene rundt om sig selv og blev bare ved med at kigge på Esben til han svarede.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 4:31 am

Dem berusede Esben kiggede på Adam, da spørgsmålet lød.. han satte sig ned på sengen og lagde en pegefinger for sine læber.
"Du må ikke sige det til nogen." startede han med at hviske.. ja, havde han ikke været fuld, havde han ALDRIG svaret!
"Men nogen gange, så bliver min far meget sur på mig... og så får jeg blå mærker.." han så lidt ned, men grinte så.. han forstod ikke selv alvoren i hele verden ligenu.. alting virkede ligegyldigt for ham, på sådan en lidt sjov måde..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 4:41 am

"din .. far .. heh .. fædre er vist bare til for at gøre skade~" sagde han med et smil.. "jeg lover jeg ikk siger det videre.."
fortsatte han og så ned på sine fødder.. *no wonder why hes always such an ass ...* tænkte han ..
Han lage da en hånd på Esbens og smilte en smule, han vidste jo ikke hvad han ellers skulle gøre ..
og ingen ting at gøre ville bare være mega akhavet !
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 4:56 am

Esben lagde sig ned på maven i sengen.
"Nej nej, han kan være sød nok!... men jeg kalder ham deltidsalkoholiker.. så han er bare waaaaaaaay toooooo sensetive!" han pegede belærende på Adams ansigt, men lukkede så øjnene.
".... Det siger min bror i hvert fald altid..." brummede han, inden han trak dynen over sig med en lang bevægelse..
han gabte så.. han lugtede af frisk mint/tandpasta.. i det mindste bedre end bræk og alkohol!
"Men han har nu ikke altid ret.." mumlede han så
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 5:00 am

*den sendte beskeden to gange xD!*

Sidst rettet af Haru Tors dec 23, 2010 5:01 am, rettet 1 gang
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 5:01 am

Adam smilte.. " if you say so " kom det fra ham og han lagde sig osse ned ... det var begyndt at blive ret koldt,
radiatoren var gået i stykker eller noget, for den kom pluslig med kulde istedet for varme ..
Adam tog dynen over sig og hold igen om sig selv som han lå der, en halv meter fra Esben, helt inde ved væggen.
Han lukkede sine øjne, hans krop begyndte at ryste pga. kulden D: !
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 5:05 am

Men nej, sagen var ikke den, at radiatoren ikke virkede; Esben havde tændt for udsugningen på badeværelset, og eftersom døren ud til badeværelset stod åben, begyndte det at blive lettere køligt..
Men Esben kunne ikke mærke kulden grundet alkoholet i blodet..

Der var stille i nogle minutter.. Esben var næsteb faldet i søvn.. Men da blev stilheden brudt af aftenens største tordenskrald.
Esben satte sig op i et ryk.
"Hva helvede var det?!" udbrød han snaldret
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 5:10 am

"aaaaarhaa!!" Adam skreg så højt som han kunne og hoppede nærmest hen til Esben, tog rundt om hans nakke og
Klemte sig helt ind til ham, der var nu intet mellemrum mellem dem overhovedet, så tæt var de på hinanden.
Adam begyndte at græde igen knugede sine hænder om Esbens T-shirt..
"J-jeg vil hjem! nu.. jeg vil hjem nu! ahaa~.." snøftede han i sin gråd.
Adam nægtede at lade gå af Esben, han manglede nærmest bare at bide tænderne i ham ham og så var han umuelig at få væk..
Han var bare så forfærdenlig bange igen ... den der torden~ ... mindede ham om 'det' hver gang der kom et brag!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 5:14 am

Esben sad lidt.. en smule forvirret over situationen.. Men han lagde så bare stille sine arme om Adam, lagde sig ned igen og trak denne med sig..
Han smilte stille.
"Det er vist bare lidt tordenvejr... bare rolig.. slår det ned i hytten, går der ild i mig, før der gør i dig. jeg tror mit blod er brandbart, så meget har jeg drukket.." sagde han i et dårligt forsøg på at berolige den anden...
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 5:18 am

"...................." Adam stirrede bange på Esben, hva fanen var det for noget at sige?
"Går der ild i dig?! D:" spurgte han helt seriøst, frygten fik ham helt ned på samme nivue som en 8 årig ~
Han lod dog sit hovede falde ned på Esbens arm, hvilede det der og klemte sig stadig ind til ham..
Det var godt nok en pinlig situation ... Hva var det lige han havde gang i ?
Han snøftede et par gange og kiggede op på Esben med lyserød farve på kinderne..
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 5:21 am

Esben så tænksom ud i kort tid..
"Det håber jeg da ikke.." svarede han så med en spekulerende mine, efterfulgt af et gab.. Esbens hår gjorde puden våd, men heldigvis var det da begyndt at tørre en smule.. Han lukkede øjnene i igen.. Nu var der startet et ganske mildt tordenvejr igen.. men det var ikke høje brag nu.. bare ganske dæmpet buldren, et sted ude i det fjerne.. Adam fik bare lov at blive liggende på Esbens arm.. den brunhårede sagde intet til det; det var i orden.
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 5:23 am

Adam så ned igen, kiggede ud i luften, blinkede et par gange, gabte oss og lukkede dem da osse helt ..
Han nød enlig at ligge sådan her, sådan at ligge i en anden persons arm.. ja som altså ikke
var hans nabo .. han smilte en lille smule en han gabte endnu et gab og stille faldt hen.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 5:31 am

Esben lå og småsnakkede om alt muligt fuldkommen ligegyldigt.. der var ikke rigtig hoved eller hale i hans ord... Lidt efter lidt faldt han mere og mere hen, og da Esben endelig sov, havde Adam nok sovet i godt en halv time..
Det tordnede videre det meste af natten, men det var langt væk, og ikke særlig højt... sådan fortsatte det til ved 6 tiden om morgenen.
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 5:35 am

Ved halv 8 tiden kom der en lære hen og bankede på døren, solen skinnede og det var meget lyst udenfor..
Adam da stadig til den tid lå i Esbens favn med sit ene ben halvt ind over hans og holdt fast i hans t-shit ..
Han ville ikke op, han lå så godt.. han håbede på Esben ikke kunne høre det og bare ville lade læren gå..
"Kom så op i to!! I har sovet længe nok! I skal i hente jeres mad!!" blev der skreget ind mod døren mens der oss blev banket løs~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Tilbage til toppen