Nightmare

Lejrskole ~ (20-10-2010 Privat tråd!)

Side 3 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

Re: Lejrskole ~ (20-10-2010 Privat tråd!)

Indlæg  Adam on Tirs dec 21, 2010 12:55 pm

Adam nikkede da han sagde tak for mad, efter det rejste han sig selv og gjorde det samme..
Gik ud og vaskede sine ting af, osse panden og gjorde i det hele taget bare rent, Han sukkede let og kiggede ud på regnen..
Det så ud til at blive være .. et rigtig lorte torden vejr .. æv .. Adam kunne ikke fordrage torden, han var radselsslagen for det ..
Da han var mindre og der var torden plejede han altid at løbe hen til sin nabo og gemme sig hos ham, uanset hvor han var.
Han fik sat tingene på plads og nappede sin bog fra tasken, åbnede op på side 254 og begyndte at læse..
Indimellem så han en smule over på Esben, stadig .. forundret .. over hans måde at være på?...
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Esben on Tirs dec 21, 2010 1:05 pm

der gik halvanden time, inden filmen Esben så var færdig.. han havde ikke sagt et ord til Adam under hele filmen..
han lukkede sin computer ned, og lagde den ned i kufferten.. så rejste han sig, og gik hen til bordet hvor han hældte noget mere cola op.. dette havde han gjort et par gange undervejs mens han så film..
så satte han sig tilbage i sengen.. døren stod ikke åben længere, eftersom Esben selv havde lukket den, da det blev for koldt..
Han fandt mobilen frem, eftersom den ringede.
"Hey, Esben her."
"I aften? Jo......... jo........ det kan vi godt............. Arh, nej de opdager ikke noget!" han lo.
"Ja?....... okay, jeg skriver hvis jeg ikke kan........... nej det ved jeg heller ikke......... ja ja, men du ved, nogle mennesker sladrer jo....... ja, Emo'en...... Nej det er okay............ jeg overlever da!............ Jamen skal vi så bare stikke af der omkring?............. Ja okay......." og sådan fortsatte samtalen lidt... hvis Adam lyttede, ville han hurtig opfatte, at Esben planlagde med en af tøserne at de skulle stikke af for at tage til nærmeste by og drikke sammen..
Esben

Antal indlæg : 509
Geografisk sted : Sjælland

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs dec 21, 2010 1:10 pm

Adam blev irriteret da han førte ordet emo, han sukkede bare og læste videre i sin bog..
Ham Esben, han var virkelig ikke til at finde ud af, what a dolt ....
Han kiggede ud af vinduet og tænkte .. *jeg håber for hans egen skyls dulles make-up er vandfast .. og at .. det .. gulp .. ikke tordner ..* ~~
Adam så over på Esben, langsomt lukkede han sin bog og rykkede stolen tilbage for at rejse sig op..
Han stilte den ind igen og lagde sin bog på bordet .. han stilte sig ved siden af sengen og ventede på Esben var færdig med sin samtale.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs dec 21, 2010 1:20 pm

Ikke længe efter, hilste Esben farvel.
Han lagde på og smækkede mobilen ned på sengen ved siden af sig.. da så han op på Adam med et lidt spørgende blik.
"... sååeh.. hvad er der?" spurgte han med et hævet øjenbryn.. Adam stirrede på ham... sært! hvorfor gloede han sådan..
Esben lagde sig ned på siden, med dynen op over sig så den dækkede til midt på maven.
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs dec 21, 2010 1:25 pm

"..... Er det tilladt for mig at ligge i sengen? .... eller skal jeg lave et hjørne ...." Han så på Esben med et mindre kynisk blik.
Han havde taget is posen af og lagt den i vasken, nu frøs han lidt.. men kun på armen ..
Han kiggede lidt væk mens han afventede et svar fra han dersens person han ikke rigtig kunne forstå~
Regnen blev tungere og tungere og det var fuldkommen mørkt udenfor ..
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs dec 21, 2010 1:34 pm

Esben smilte flabet.
"I don't give a shit... jeg smutter om en times tid" sagde han med et nik... men så skiftede hans udtryk.. blev grav alvorligt.
" hvis du sladre til lærerne, så gør jeg resten af din skolegang til et helvede... got that?" han pegede på hans ansigt, med et død alvorligt blik... Esbens toneleje var ikke ondt, men han var fuldkommen seriøs omkring sine ord.
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs dec 21, 2010 1:39 pm

"che... som om du ikke allerede er igang med det ..." han kravlede over på den anden side af sengen og lagde sig under dynen..
Holdt en smule om sig selv og klemte så sine øjne sammen, han savnede sin lejlighed.. han savnede sin nabo.
Han slikkede sig om sine læber .. de var blevet lidt tøre og det gjorde nas hvis de ikke var våde!!
Han trak vejret dybt og åbede sine øjne, derefter stirrede han ind i væggen.
Det varede ikke længe før skygerne ville støde sammen~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs dec 21, 2010 1:50 pm

Esben vendte øjne.
"Så forestil dig hvor slemt det kan være, hvis jeg gjorde mig umage..." han rejste sig fra sengen.. gik hen til radiatoren.. jo, det første tøj han havde haft på fra morgenen af var tørt igen.. hurtigt trak han i det, inden han drak noget mere af sin cola.
"Men seriøst... hvis du sladrer om det her.... så kommer du fandme til at fortryde... got that?" han så alvorligt og advarende på Adam
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs dec 21, 2010 1:55 pm

".. Esben, tror du seriøst .. at jeg er bange .. for sådan en som dig?" sagde han og satte sig op i sengen
mens hans hovede drejede mod Esben, han havde et mega koldt ligegyldigt blik i øjnene ..
"Hvorfor skulle jeg overhoved sladre .. jeg er ikke en nar ligesom dig .."
han sluttede sin sætning med et suk og kiggede endnu engang ud af vinduet til regnen..
Sådan som vejret så ud gjorde det ham en andelse nevøs ..
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs dec 21, 2010 2:04 pm

Esben mærkede temperamentet stige.
"Det må du vel være. du er herre ynkelig, og har været det siden vi kom herud." snerrede han.
"Og man ved jo aldrig, med satanister som dig.. blodofring til satan.. hvem ved hvad i ellers gør? pffh, sut min pik din narrøv." fnøs han.. Nu var Esben i angrebsposition igen.
Han trak en kam frem fra tasken, lod den stryge igennem håret. han sukkede så bare og begyndte at tage sko på..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs dec 21, 2010 2:10 pm

In that case, han foldede sine hænder og mumlede nogle uhørlige ord..
Derefter begyndte han bare at grine lidt for sig selv og lagde sig da ned og ligge igen~
"have a nice trip asshole, hope you get stuck with that bimbo of yours!<3" og han mente det enlig..
han havde ikke lyst til at Esben skulle komme tilbage, ikk når han havde i hovedet at han var bange for
sådan en nar!! ha! .. han skulle bare vide hva Adam havde gjort da han var mindre ... ja det sku han!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs dec 21, 2010 2:15 pm

Esben smilte nedladende.
"Atleast I have FRIENDS." lød det så, som det sidste inden han forsvandt ud af døren med en paraply over sig... han smuttede afsted i mørket...
Esben måtte snige sig... liste forbi hvad end han nu måtte liste ved... væk... længere væk, indtil han tilsidst mødtes med de tre andre... Sammen tog de afsted og fandt den nærmeste bus.. Så! nu skulle der drikkes.
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs dec 21, 2010 2:23 pm

"che ... fake friends indeed!" han så over på bordet og gik hen og nappede sin mobil.... "jeg har da venner....."
den kommentar havde rigtig ramt plet på Adam, en af de ting han frygtede mest var at blive droppet af sine venner..
Ikke mindst sin nabo (ja han har et komplex med sin nabo okay xD?!) ... Så ville han være helt alene ..
Han fik tåre i øjnene og ikke nok med det .. Nu kom den torden der var ventet et stykke tid!
Adam spærrede sine øjne op og gik i panik, han kunne ikke engang skrige~
Han tog dynen og løb ned under bordet .. der sad han så bare og trippede .. i lang tid ..
Med røde øjne der nærmest druknede i tåre, store tåre ... som sagt kunne han ikke fordrage torden..
"jeg vil hjem .... jeg vil hjem ... jeg vil hjem ......" sad han og gentog for sig selv igen og igen i takt med at han trippede~~
Han lignte en der lige var kommet ud fra Psyc' så slem var hans frygt DD: !!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tirs dec 21, 2010 2:31 pm

Timerne skred fremad.. efter to to-tre timer, stilnede tordenvejret endeligt af... nu kom der kun et enkelt brag sådan engang imellem i ny og næ..
Esben havde været ude og drikke med tøserne... da klokken var halv 3 om natten, kom Esben endelig tilbage.. han var rimelig fuld, da han skubbede døren ind til hytten op.. han smed paraplyen fra sig, skønt Adam nok ville sove på det tidspunkt..
Han trådte fordrukkent sine sko af, inden han gik ud på badeværelset.. han var ikke fuldkommen døddrukken, men dog godt beruset..
Ude på badeværelset, stod han og var ret forvirret, eftersom han ikke kunne finde nogen bruser.
"Heey~Adaaam?" sagde han derude fra.
"Hvor har du gemt bruseren?"
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tirs dec 21, 2010 2:38 pm

Adam svarede ikke, han sad bare og rokkede frem og tilbage som han havde gjort det i så mange timer efterhånden ..
Selvom det havde været med værere end nu var Adam stadig pisse bange, han havde aldrig før været alene i tordenvejr ..
eller .. iværtfald ikke siden den aften ...(det tordnede under det der med hans forældre)
Han græd meget lydløst, man skulle virkelig høre efter hvis man ville finde ham via hørelsen!
" I ... i wanna go hooooome .... wannna go ... wanna go home .. please .... i want him to hold me and say ... "hey, its gonna be okay.. shhh<3" just something ..." endnu et torden kunne høres, det var et støre et ... dog forsvandt det hurtigt igen men det fik lille Adam til at skrige!!
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 12:34 am

Esben hørte Adams opskrigen.. han vendte da tilbage fra badeværelset, med et lidt skævt og tværet smil.
"Hey... er du bange for torden?" spurgte han med et let lille grin.. ikke nedladende, bare moret.. Han gik hen mod sengen hvorpå Adam sad, forsøgte at gå lige, men han slingrede lidt og gik meget stift...
Han satte sig ved siden af ham, kiggede på ham med et koncentreret ansigt.
"Dengang jeg var meget lille.... der var jeg også bange for torden.." sagde han lidt snøvlende.. løftede en hånd, og aede blidt Adam over pandehåret.
"Min bror plejede at give mig et kram når jeg græd.." Esben smilte svagt skævt.. lod en tommelfinger ganske blidt fjerne en tåre der var skredet fra øjet og var på vej ned over kinden
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 12:35 am

Adams øjne var stadig vidt åbne, han hørte godt Esben men gav ikke rigtig nogen respons..
man skulle tro han ikkr kunnr høre rn skid på grund af hans frygt~
Han sank en gang og vendte hans hoved med de der øjne fulde af tåre mod Esben..
Endnu et torden baldrede ned og der gik nærmest et stød gennem Adam..
Han tog fat i Esbens trøje og gemte sig i hans bryst.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 12:41 am

Da Adam væltede ind mod Esbens brystkasse, sad Esben bare lidt uden at gøre noget.. men han lagde så en hånd på hans ene skulder..
"heh... bare rolig... lærernes hytte ligger højere end vores... de bliver svitset før vi gør!" sagde han med et let grin... så sad han bare igen.. mumlede nogle uhørlige ting som ikke rigtig var til hverken at finde hoved eller hale i..
Esben tænkte ikke så meget over hvad han sagde eller gjorde... det virkede i bund og grund også ret ligegyldigt ligenu.. han sukkede tungt.
"Du burde lægge dig ned og hvile dig.. hvis du sover kan du ikke høre tordenvejret.."
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 12:41 am

Adam blev ved med at gemme sit hoved i hans bryst og mumlede moddet~
"jeg kan ikke sove i det her vejr... ikke a-alene ..." han snøftede
og knugede hænderne mere om Esbens tøj...
"det kan godt være .. at du hader mig .. 'snøft' .. men vil du ikk hjælpe mig med at sove?...."
Han kiggede op på Esben, hans ansigt var helt rødt..
ikke kun fordi han havde grædt, men osse fordi han var så tæt på et andet mennesker..
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 1:44 am

Esben så lidt på ham med et undrende blik... Men så lo han bare.
"Jeg hader dig ikke.." grinte han. Han var beruset nok til at ærligheden dukkede op.
"Jeg vil bare gerne accepteres af de andre i klassen. så ved at lægge fokus på udstikkerne, så sikre jeg selv at være inde i varmen.. hehe.. du ved, den stærkeste overlever og sådan.." han lukkede øjnene.
"... åeh.." han skubbede Adam fra sig, rejste sig op fra sengen igen...
"... mweh.... jeg skal ....." han lod en hånd lægge sig op for munden.. for meget alkohol; han skulle brække sig..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 1:51 am

Adam var en lille smulle chokeret over at Esben sagde han ikke havde noget had til ham..
men det undrede ham dog ikke at han gjorde det fordi han ville accepteres..
Han kiggede undrene på Esben, løftede det ene øjenbryn og satte hovedet lidt på skrå..
"e-er du okay?" sagde han med en bekymret tone i stemmen.. han rejste sig hurtigt fra sengen og
skyndte sig ud i køkkenet for at finde en spand, han fandt så en og puttede en smule vand i
og ¨håbede på han ikke ville ha brækket sig når han kom tilbage..
"h-her~" sagde han da han kom tilbage til sengen, han kiggede væk mens han rækte Esben spanden..
Sådan bare ofr en sikkerheds skyld hvis han nu havde .. bækket sig.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 1:55 am

Da Esben fik spanden, satte han sig ned på gulvet, med spanden placeret foran sig, mellem sine lår.
"... Og tænk... Jeg fik ikke noget knald, men bare en omgang nedern kvalme. De tøser var ikke sjove at drikke med!" sagde han til Adam i en belærende tone.. men så bøjede han sig ned, så han hvilede panden mod spandens kant.
Han brækkede sig ikke... i hvert fald ikke endnu!
"Og så.. Pernille... hun har fået en kæreste nu! fucking pernille, og fucking Lars! så kan jeg jo ikke komme kærester med Pernille..... Dumme Pernille..." hviskede han ned i spanden..
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 2:03 am

Adam kiggede da hen på ham, der lugtede ikke af bræk så han havde vel ikke kastet op..
Han sukkede og satte sig på sengen ved siden af ham, den knirkede da den var lavet af træ,
som stortset alle tingene i den her lorte hytte var!.. Han vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre
han plegede ikke at tryste, men at blive trystet.. han prøvede dog, og lagde så en hånd på
hans ryg og lod den køre rundt omkring på den.. "uhm, hva er der med jer popdrenge og sex?"
han rødmede en meet svag anelse, fuck det her var akward! hmm, hans hånd
blev ved med at køre på hans ryg og han kiggede en smule væk da han begyndte
at snakke om Pernille .. "er du vild med Pernille?" spurgte han og bed sig lidt i læben..
Han mente ikke det ragede ham og kunne enlig være ligeglad, men Esben havde lige hjulpet ham
så han mente han burde hjælpe ham osse~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Esben on Tors dec 23, 2010 2:11 am

Esben så op på Adam.
"Sex er rart..." sagde han med et lille grin, men vendte så et ubehaget ansigt ned i spanden igen..
"Pernille er så sød.." sagde han stille.. "Men det var hun så ikke alligevel... fucking Lars..." mumlede han.. Lars var ellers den, som Esben snakkede mest med i klassen.. man kunne vel betegne dem som "bedste venner".
"Jeg tog tilbage.... fordi de sad og snavede..." han så op på Adam med et lidt bedrøvet blik.. Esben ville ALDRIG have betroet sig til Adam, hvis ikke han havde været fuld!
Esben

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors dec 23, 2010 2:21 am

"det lyder som om du har meget erfaring? ehehehehe ~" Adam grinte ret fjåvet, han vidste ikke hvad han ellers skulle sige?
Selv havde han ikke haft "sex" før, men han var ihvertfald heller ej jomfru omkring sit ansigt..
Da Esben kiggede på ham med det der blik fik han næsten helt ondt inden i..
Adam gik meget op i alt det med kærlighed og romantik.. Så han regnede ud at Esben sikkert havde det som hovedpersonen
fra den bog han var ved at læse har det..
"Det .... det er jeg ked af at høre ..." mumlede han mens han kiggede en smule væk..
"ehm.." sagde Adam så hurtigt... "noget jeg kan gøre for at hjælpe på humøret?" sagde han med et lille svagt smil..
tordnen var blevet mindre så han var ikke så bange mere, desuden var han heller ikke alene og havde nu
Esben at begymre sig om ~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Tilbage til toppen