Nightmare

Ny i byen (9/12 - 21/12)

Side 1 af 2 1, 2  Next

Go down

Ny i byen (9/12 - 21/12)

Indlæg  Shiku on Ons dec 08, 2010 2:36 pm

Shiku gik stille rundt på gaden mens han hørte musik. Det var koldt, men han nød stadig at gå rundt.
Han kiggede rundt omkring sig for at lære de nye omgivelser at kende.
Det var ikke mere end en uge siden at de flyttede hertil men Shiku kendte allerede de forskellige veje.
Han gik ned mod den café der lå tættest på han hus, han gik ind og bestilte det sædvanlige, en cappuccino med extra kakaopulver på toppen.
Han satte sig ved et af bordene, tog sin jakke og halstørklæde af og sad bare stille og nød sin musik og sin cappuccino.
Han spekulerede på hvordan den her dag mon ville blive, men den ville sikkert blive god ligesom alle de andre.
Han begyndte at vippe på stolen. Hans mor havde længe prøvet at få ham til at komme af med den dårlige vane, men han det havde aldrig lykkedes hende.

Sidst rettet af Shiku Tirs dec 21, 2010 10:36 am, rettet 1 gang

Shiku

Antal indlæg : 19

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Ny i byen (9/12 - 21/12)

Indlæg  Wolfy on Ons dec 08, 2010 9:06 pm

Billy var blevet sendt i byen af sin far. Han holdt stille om sin halsbånd med alt håb slette om at stikke af eftersom hans far bare ville kunne let finde ham og han ville ikke skabe problemmer for nogen. Han holdt en lille pause udenfor en cafe. Billy satte sig træt og opgivene ved et af borgerne der står udenfor
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Shiku on Ons dec 08, 2010 11:50 pm

Shiku kiggede ud af vinduet da han så en person sætte sig ved et af bordene udenfor, han så meget opgivende ud så shiku skyndte sig at drikke hans cappuccino færdig og gik ud for at prøve at muntre personen op, han havde aldrig været bange for at møde nye mennesker, så det ville ikke blive svært at snakke med ham.
han satte sig på stolen overfor og kiggede bare på den anden i få sekunder før han sagde noget.
"Er du okay?" Han smilede bare og ventede tålmodigt på at den anden ville svare.

Shiku

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors dec 09, 2010 1:01 am

Billy fik et lille chok da den fremmede dukke op. Han smile med en lille rødmene "j-ja jeg har det fint"
han smile sit venlid smil som han altid have gjordt som om inget ondt var i denne verden. Han kigge lidt studerne på en fremmede "ah øhmm mit navn er Billy"
Han fjerne sin hånd fra sin blå rødlige hals med halsbåndte på for at hilse. "Er du ny i byen her"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Shiku on Tors dec 09, 2010 9:57 am

"hyggeligt at møde dig. mit navn er shiku" Shiku kiggede på billys halsbånd han skyndte sig at svare på hans spørgsmål "ah ja, jeg flyttede herind for en uge siden fra tokyo. nice halsbånd?" han kiggede meget studerende på billy. han virkede flink nok bare en smule nervøs.

Shiku

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors dec 09, 2010 10:11 am

"ah tak det har jeg fået af min far så han kan sætte mig fast vist jeg har prøvet at....øh..ups" Billy holdt sig til munden det var nok ikke lige noget man bare fyre af til en fremmede en man lige have mødt med han blev så glad for hans selvskab er ordene bare fløj ud af hans mund.
"så er du meget glad for musik" men sit flikke smil og et håb på et hurtigt emle skift. hans far vil nok ikke blive for glad for at andre kendte til det hele
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Shiku on Tors dec 09, 2010 2:02 pm

Shiku forstod hurtigt at billy nok havde nogen familie problemer men han valgte bare at smile.
Han ville ikke træde i noget der ikke ragede ham.
han kiggede kort på sine høretelefoner og tilbage på billy "Yup jeg elsker musik. der findes ikke noget bedere"
Shiku begyndte rigtig at smile nu hvor de var kommet ind på en af hans favorit emner.
"Kan du lide musik?" Shiku satte albuerne på bordet så han så ud som om han lyttede extra godt efter.
Han var meget interesseret i at lære billy bedere at kende.

Shiku

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn dec 12, 2010 8:19 am

"jeg har hørt lidt af det min bror plejer at spille lidt af men elles har jeg hørt dem der spiller her på gaderne" Billy kunne godt lid musik og mange gange var det musiken´s skyld at han tegne for musik gav ham ider når den tog ham væk i sin egen lille verden.
Billy smille glad. det var rart at kunne snakke med nogen om noget han kendte lidt til.
"så hva slags musik hører du??"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Shiku on Søn dec 12, 2010 12:30 pm

"Hvis du godt kan lide musik burde du tage med til en af mine venners koncert på et tidspunkt. Ah jeg høre alt muligt forskelligt musik, for det meste japansk" Shikus øjne glødede. det var rat at snakke om det han bedst kunne lide, musik.
og det var rart at billy dele den interesse.
Shiku hørte for det meste musik, mest fordi han godt kunne lide musikken men også fordi det fik ham til at føle at han var et helt andet sted end i den virkelige verden, hvilket var meget rart for ham på grund af alt det med hans mor.
Han smilede til billy og håbede virkelig han ville tage imod hans tilbud, det kunne nemlig være rart at få nogen venner her i byen.

Shiku

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn dec 12, 2010 7:28 pm

Billy smile stort "Virkelig!!??" Han slog hænderne glad sammen "Jeg har aldri prøvet at være til sådan en en før"
Vis han have en hale vil den lorge i fulde fart nu. Han have hørt folk fra den klasse han var i snakke om sådan noget og det lyd virkelig spændene.
Det godt være billy har haft det liv han have haft og var trukkrn tilbage iden men det have ikke hodlt ham helt væk fra om verden.
Han vist godt hvordan man tængt en radio eller et tv´et der står i lejligheden han nu var endt i med sin far.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Shiku on Man dec 13, 2010 10:42 am

Shiku sprang op fra stolen af glæde "wee jeg finder ud af hvornår den næste koncert er! har du en mobil så kan du få mit nummer?"
shiku tog hans telefon frem så han ville kunne skrive billy's nummer ned.
Det var dejligt at få en ny ven.

Shiku

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man dec 13, 2010 8:40 pm

"øhmm mobil??" menet han den ting han have set folk stå snakke ind i. Billy kløre sig lidt i nakken og rødme lidt.
"Jeg har ikke sådan en dims" han prikke flovet finderne sammen. oh boy hvordan skulle han nu gøre
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Shiku on Tirs dec 14, 2010 1:54 am

shin smilede bare. "Det gør ikke noget, hvis du ville have mulighed for at ringe til mig så er mit nummer her"
Shin skrev sit nummer ned på et stykke papir og gav det til billy.
Måske han havde en gammel telefon liggene derhjemme som han vil kunne give til billy.
Han ville tjekke det så snart han kom hjem.

Shiku

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs dec 14, 2010 3:54 am

Billy tog iglæde imod nr. "ah mange tak" Han budte det ilommen hvor efter han mærket indkøbs selden
"ih jeg have helt glemt at jeg skulle købe ind" Billy rejste sig op
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Shiku on Tirs dec 14, 2010 6:21 am

Shiku smilede da billy tog imod hans nummer.
han blev lidt overrasket da billy sagde han skulle handle ind "Lad mig gå med dig, så kan jeg hjælpe med at bære" Han smilede rigtig meget og tog billys hånd og skyndte sig ned mod det nærmeste indkøbs center.

Shiku

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs dec 14, 2010 6:59 am

"vi-virkelig" mere fik Billy ikke sagt da Shiku tog hans hånd og gik med ham ned til indkøbs centret.
Hans hånd var dejlig varm. Billy fuldte glad med. "så du kender de fleste steder i byen nu??" Han samle selden op imens de nærmede sig stedet.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Shiku on Ons dec 15, 2010 1:12 am

Shin gik glædeligt med billys hånd i hans imod indkøbscenteret "Ja jeg er gået rundt i byen et par gange siden jeg flyttede hertil"
Shin smilede, det var dejligt at han kunne smile som aldrig før, han savnede sine gamle venner men hans nye ven var rigtig venlig.
Han slap billys hånd da de ankom.
"Så er vi her. Hvad skal du have så kan vi hurtigt gå ind og finde det. så giver jeg noget varmt at drikke bagefter"

Shiku

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons dec 15, 2010 3:55 am

"lad mig se uhmm" Han kigge på selden lidt normalt pleje han bare at give den til arbejder derinde men have han lært at nå at læse lidt selv.
"kaffe, mælk, smøger, rugbrød og sukker" og en sort klat han ikke lige kunne tyde "det var vist det tror jeg"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Shiku on Ons dec 15, 2010 12:30 pm

"ah det er da ikke så meget. men er du gammel nok til at købe smøger?"
Shiku kom lige i tanke om at han egentlig ikke vidste hvor gammel billy var.

Shiku

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons dec 15, 2010 7:44 pm

"17 har jeg fået fortalt" Han smille imens han prøve at vise det med fingerne men det gik ikke helt så godt hva han ikke viste.
"er jeg så gamle nok??? det første gang jeg køber smøger til min far"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Shiku on Tors dec 16, 2010 3:10 am

"ah ikke meget ældre end mig. Men man skal da være 18 for at købe smøger. men du kan da prøve"
Shku var ovverrasket over at billy ikke var meget ældre end ham.
Men han var meget flink så alder gjorde ikke noget.
Han smilede bare mens de ggik rundt og fandt de forskellige ting der stod på billys liste.

Shiku

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors dec 16, 2010 5:20 am

Billy hygge sig. det var sjovt og gå rundt og finde ting i butikken. Han kigget forvirret på en ny modes dims af et legetøj. Han fik et helt chok da den sage rap.
Han fumle lidt klogst rundt med den indtil han greb den.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Shiku on Tors dec 16, 2010 9:37 am

Shiku fik sig et godt over billy, han var rigtig hyggelig at være sammen med, han havde aldrig rigtgi haft det så sjovt før
ikke engang da han boede i tokyo og var sammen med hans gamle venner. Alt det handlede om da han var der var at studere hele tiden, hvilket han blev rigtig træt af til sidst.
man han kunne nu ikke vente med at se hvordan hans nye skole ville være.

Shiku

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors dec 16, 2010 9:52 am

"hehe nogle ting skal man bare ikke rør ved vis man ikke ved hva er" svare Billy flovt men smillet bare og lade legetøjet på
sin rette plads dog gav han et hop fra sig igen da den igen sadde et lyd lige det da han have vent rygger til.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Shiku on Tors dec 16, 2010 3:03 pm

"du skulle se dit eget ansigt" Shiku grinede rigtig meget over billys reaktion fra det rappene legetøj.
Det morede ham voldsomt meget.
"men har du så alt du behøver nu?" Shiku smilte til billy

Shiku

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 2 1, 2  Next

Tilbage til toppen