Nightmare

Shiku onomiya

Go down

Shiku onomiya

Indlæg  Shiku on Ons dec 08, 2010 2:30 pm

Navn: Shiku onomiya
Alder: 16 år
Køn: Dreng
Vane(r): Han bider negle når han ikke ved hvad han skal sige, vipper altid på stole, og har det tit med at falde.
Personlighed: Shiku er altid happy go luck. han opføre sig altid yngre end han egentlig er. Han høre altid musik(og har derfor altid høretelefoner rundt om halsen. Han elsker at være glad og hader at være sur. i hans øjne er verdenen fyldt med farver og selv på de dårligste dage smiler han. man vil dog ikke gøre ham surr, for så har man det ikke godt bagefter.
Sexualitet: Fuldt ud homo
Forhold/Status: Single
Stil: Oshare-kei
Historie: Shiku er lige flyttet til fra Japan sammen med hans mor. Hans far forlod dem da Shiku blev født så ham har han aldrig kendt.
Hans mor har altid travlt og har derfor aldrig tid til Shiku, men han klare sig selv og er sjældent hjemme, han fortrækker at sove ovre ved andre frem for derhjemme, fordi der alligevel aldrig er nogen hjemme.
Andet: Han er mega klodset og falder over selv den mindste sten men rejser sig altid op med et smil.

Billede:

Sidst rettet af Shiku Søn dec 12, 2010 12:26 pm, rettet i alt 2 gange (Reason for editing : billede sat ind)

Shiku

Antal indlæg : 19

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Shiku onomiya

Indlæg  Wolter on Tors dec 09, 2010 12:17 am

Du skal huske at tilføje et billede af din figur

- Wolter

----

Det er fedt at se en ny figur herinde.. ^w^
Wolter
Admin
Admin

Antal indlæg : 470
Geografisk sted : Jylland

Vis brugerens profil http://nightmare.danskforum.net

Indlæg  Shiku on Tors dec 09, 2010 1:56 pm

jeg skal nok få lagt et op snart ^^'
jeg har bare ikke mulighed for at scanne billeder ind lige pt. og har ikke resurcerne til at cosplaye ham endnu D:

Shiku

Antal indlæg : 19

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Tors dec 16, 2010 4:43 am

Det er så iorden denne gang.. ^^
Vi er ved at lave en relg om at der SKAL være et cosplay billede af sin figur før man spiller med den.. (Men det er endnu ikke indført Wink )
Wolter
Admin
Admin

Antal indlæg : 470
Geografisk sted : Jylland

Vis brugerens profil http://nightmare.danskforum.net

Indlæg  Adam on Tors dec 16, 2010 5:04 am

Slap af wolter, vil lige sige min mening her; "Det er til grin"! .. så nu har jeg sagt det.. det er latterligt at et fucking billede skal afgøre om du må bruge din char eller ej det er sådan noget der for en til IKKE at ville bruge tid på NM ~ You know i lurf you but you a being waaaaaaaaaaaaaay to "leader-ish" .. sorry men det syns jeg .. Er igen lidt til grin at over de mindste ting er der regler som skal følges .. evt. det der med at oversætte så "zlle" kan forstå det.. der er jo evt. google translate hvis man abselut SKAL stalke alt hvad der sker i andre menneskers tråde~
Du må da selv se det er lidt plat.. sorry .. men kunne ikke holde det i mig mere, skal selvfølgelig ikke blande mig når du er "the leader-man" ..
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen