Nightmare

En kold vinter (8-11 22-11)

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Next

Go down

En kold vinter (8-11 22-11)

Indlæg  Luka on Man nov 08, 2010 6:34 am

det var efterhånden ved at være ret så koldt og luka havde taget sin varmeste jakke på, samt et hasterklæde og nogle varme bukser og han havde sine briller på og let pjusket hår, på grund af vinden.
det var en rolig og glad aften hvor der gik flere mennesker omkring idet der allerede var pyntet op til julen som nærmede sig og Luka var ude og kigge på julegaver, både til hans elskede bror og hans elskede lover.
han stoppede op ved en kakao sælger hvor han købte en kakao, idet han nu stod og holdte en lille pause ved en tønde hvor der var varmt kuld i (lidt ligesom inde i tivoli) og nød sin varme kakao som han holdte i sine hænder der var dækket til med nogle luffer.
gemmen hele gaden var der tønner med varmt kuld i, så menneskerne ku varme sig i det kolde vejre og ikke fryse alt for meget og stadig gå at hygge sig og han kiggede nu igen kort rundt på folkende, det var som om han ventede på nogen.
Luka

Antal indlæg : 184

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Adam on Man nov 08, 2010 6:53 am

Det var jo som sagt ved at være koldt, Jackson havde købt sig en fin, lidt halv dyr jakke i år da hans gamle jakke var total smadret og ikke særlig varm alligevel ..
Hans nye jakke var en lang fin Fake fur lolita bunny jakke i hvid og lyserød, Han havde endnu ikke vist den til Luka, men det ville han gøre da han var lidt stolt over at ha brugt sine penge på noget fornuftigt for engangs skyld Very Happy!! .. Han havde været på november maler kursus og fået nogle venner.. især havde han mødt en bestemt pige.

Han var i byen, Stod foran en guldsmed med en pige, de holdt i hånd.. de stod meget tæt omklynget om hinanden da pigen sagde at hun frøs..
De smilte begge, Jackson smilte.. de snakkede, men om hvad?
Det var noget meget personligt kunne man se? Mens de snakkede skiftede deres blikke fra ruden og op til hinandens ansigter..
Pigen pegede på en grøn æske med en guld ring med sten i.. Jackson smilte venligt, meget kærligt.. folk der gik forbi tænkte noget alla dette; "Nej se, et ungt par.. de kigger på ringe, vor kært<3"..
Deres hænder gav ikke slip på hinanden..
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Re: En kold vinter (8-11 22-11)

Indlæg  Luka on Man nov 08, 2010 6:59 am

selve tøjet Luka havde på gjorde ham meget uket, men på den anden side skiftede han tit tøjstil og ku ligne en hardcore seme og en ekstrem uskyldig uke og han lod atter sit blik køre rundt på de forskællige mennesker, ikke nogen i sigte og han kiggede så på sit ur på mobilen idet han lod til at være en smule utolmodig.
"hvor kan han være henne?" kom det fra ham eftersom han nu havde sendt 3 beskeder til jacksom hvor han havde sagt de skulle mødes og hvor de sku mødes henne, men han havde ikke fået noget svar fra ham, så han var blevet en smule bekymret.
han fik så endelig øje på de to som stod henne ved guldsmeden og han smed med det samme sin kakao kop ud i en skraldespand, som han mærkede galouxien stige i kroppen på ham, HVAD! lavede jackson med den pige? og hvorfor holdte de i hånd med hinanden? det der ville han ikke tillade, men på den anden side ku han heller ikke bare brase derhen og blive sur, så han bevægede sig langsomt hen imod dem hvorefter han stillede sig ikke så langt fra dem op af en mur og kiggede hen på dem.
"nu forstår jeg bedere hvorfor du ikke svarede på mine sms'er" kom det fra en ikke så glad Luka.
Luka

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man nov 08, 2010 7:21 am

"ah, Luka!" kom det fra Jackson med et forvirret skævt smil, han tog armen til sig og ned i lommen, han hev sin mobil op og så sms'erne..
"U-undskyld.." sagde han forsigtigt og så ned mens han los sine spinkle armen falde ned langs siden på han varme krop.
Pigen tog han hånd igen, nærmest trystede ham med det.. Jackson smilte til kærligt til hende og smilte bekymret tilbage..
Hun havde godt hørt om Luka, Men hun brød sig ikke om hvad hun havde hørt.. hun var selv faldet for Jackson, så hun ville ha ham for sig selv!
Hun gik et skridt tættere på og så op på jackson med et mega tøsset blik, Jackson rødmede en smule da han ikke hvidste hvad han skulle gøre?
Hun pegede på de der ringe igen og Jackson så på dem, Hun havde bildt ham ind at hende og hendes 'kæreste' skulle forloves og at de så skulle finde ringe..
Det var løgn! Hun ville ud med Jackson men hun skulle bruge en undskyldning!

Hun ville gøre Luka jaloux, så jaloux at han måske ville droppe Jackson på stedet og han så ville være ked hvorved hun så ville kunne 'trøste' ham.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Luka on Man nov 08, 2010 7:27 am

Der kom næsten en gnist a jalouxig i hans øjne, hvorefter han så kiggede fra pigen og så til jackson og tilbage på pigen, så let skulle hun ikke tro hun ku få jackson.
For det første viste han allerede at jackson var hans og KUN hans og han kendte nogle gode knæb så måske han skulle bruge nogle af dem.
"jeg kan se du allerede er optaget, men så må jeg vel bare vænde næsen hjem af igen" han vendte om på hælden og begyndte at gå væk fra stedet, hvis ikke jackson reagerede på det måtte han prøve noget andet.
Luka

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man nov 08, 2010 7:46 am

"eeh .. ah .." hans blik skiftede fra Luka og ned på pigen og op på Luka igen, han ville gerne gå efter Luka men han følte at han ikke bare kunne forlade pigen.
Pigen fletter sine fingre ind i Jackson så jackson kigger på hende og rødmer, han er ikk til piger.. men han finder dem stadig kønne og rødmer jo utrolig nemt!
Han synker engang og blinker et par gange.
hun ligger sit hoved på hans 'brystkasse' xD
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Luka on Man nov 08, 2010 7:55 am

Luka fortsatte med at gå og havde hænderne i lommen, hvorefter han kort skulede tilbage på de andre, idet han skulle til at sætte sin næste plan igang, da han ikke opdagede han var på vej over en vej og det var samtidig blevet rødt så der var en bil der farede lige imod ham, idet han hurtigt lige akurat nåede at hoppe væk og endte med at lave et rullefald på jorden på den anden side af fodgænger feltet.
han lå et lille stykke tid før han begyndte at rygge på sig og han mærkede den kolde asfaldt mod sin kind, idet han skubbede sig op og vendte sig om så han nu kom op og sidde, hvorefter han så opdagede det blødte fra hans knæ hvor der var slit hul på bukserne, på grund af faldet.
Luka

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man nov 08, 2010 8:28 am

"L-luka!!" han satte hurtigt i løb og havde pigen i hånden så hun løb efter, ja hun blev jo nærmest revet med..
Jackson var nærmest skrækslagen.. Var Luka okay? Hans elskede Luka..
De kom hen til lyskrydset og stoppede for rødt mens han øjne intenst og trist samt bekymret bare stirrede på Luka.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Luka on Man nov 08, 2010 8:35 am

han så blodet som langsomt løb ned af hans knæ, heldigt for ham var det ikke så slemt et sår at der kunne komme et plaster på det, men nu var der en ny chance på banen.
Han så de 2 komme løbende mod ham og de stoppede op for rødt.
Nu var der kun et lyskryds imellem ham og de 2 andre og nu kunne han sætte hans plan igang, ikke lige sådan en plan han havde planlagt men som pludselig kom frem.
Den tøs skulle ikke tro hun var noget særligt, han skulle bare spille lidt mere på det og skuespil var noget han var god til.
Hans briller var faldet af i faldet og var smadret ude på vejen så det gjorde at hans blik var en smule sløret, men han ku godt fokusere på ting tæt på og han bed sig i læben idet han spillede på det gjorde ret ondt, selv om det kun gjorde lidt ondt.
Luka

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man nov 08, 2010 8:44 am

Det blev grønt.. og Jackson løb over vejen med pigen.. da de kom derhen slap han pigens hånd og knælede foran Luka og så desperat og bekymret på ham..
"L-l-luka! er du .. er du okay?!" hans øjne begyndte at blive fugtige og han kunne mærke trykket ..
Hans øjne begyndte nu efterhånden at ligne et vandtfald mens de sad der midt på fortorvet.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Luka on Man nov 08, 2010 8:53 am

han lagde sine arme omkring Jacksons nakke idet han krammede sig ind til den anden.
"jeg har det bedere nu, men mit ben det gør stadig ondt... jeg tror jeg skal have hjælp til at komme hjem" kom det fra ham idet han kiggede en smule bekymret på Jackson.
han tørede den andens tåre væk idet han smilte svagt.
"så så jeg er ikke død og det er jo det vigtigste" han kyssede så blidt jackson på kinden.
"v...vil du ikk nok hjælpe mig hjem? jeg tror virkelig ik jeg kan klare vejen hjem på et skadet ben" kom det så fra ham lidt efter.
Inden i hans hovede hoverede han over at han havde Jackson i sin hule hånd, der skulle bare lidt ynkelighed til og så var der bingo! nu manglede han bare at de skulle hjem, hvor han så ville straffe jackson for hvad han havde gjort.
Luka

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man nov 08, 2010 9:12 am

Han rødmede og lukkede sit ene øje da Luka kyssede ham.. han kiggede op på pigen også ned på Luka igen..
"men.. hvad med *indsæt et pige navn her*?" han bider sig lidt i læben.. "kan hun komme med? det er så sent.."
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Luka on Man nov 08, 2010 9:30 am

PIS! hvorfor skulle jackson lige sige det, hvis han sagde nej var han busted og ville sikkert være betegnet som en bitchy person så han måtte hellere sige ja.
"der er en smule rodet og du ved hvor pinligt jeg bliver når fremmede mennesker kommer hjem til mig.." han gemte sit hovede lidt ind i den andens brystkasse.
"så lad gå hun kan sove i stuen" hvilket ikke var noget problem for ham, Jackson sov jo altid i samme seng som ham, når han overnattede og så var der stadig en chance.
Luka forsøgte at komme op på benende igen og vaklede lidt, men støttede sig lidt til jackson.
Luka

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man nov 08, 2010 9:47 am

Jackson tog om ham og så over mod pigen.. "kom<3" han smilte til hende og hjalp Luka godt på vej ..
"ne ... er din bror hjemme ..." han kiggede op på luka .. pigen tog fat i jacksons jakke fra siden af.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Luka on Man nov 08, 2010 9:56 am

Luka havde sin arm om nakken på Jackson og støttede sig til ham idet han kort så på det pigen gjorde, nu rørte hun ved ham igen, men bare vent! hun ville nok hurtigt blive skræmt væk når først hun ville høre alle de lyde der ville komme fra hans værelse i nat.
"n..nej han kommer først hjem imorgen aften" kom det fra ham da hans bror var ude et sted og det bekymrede ham også lidt, men lige nu var jackson hans mål og den pige skulle bare ud af hans verden, for der var ingen ser skulle røre ved Lukas ting.
Luka

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man nov 08, 2010 10:13 am

"Godt<3 så behøver jeg ikk at dele dig<3" sagde han med et smil på læben..
pigen blev vildt jaloux.. hun stirrede ondt på luka og stilte sig ved siden af Jackson og kysser ham på kinden og smiler derefter mens hun rødmer en smule.
Jackson rødmede oss en smule og nu mærmede de sig Luka's lejlighed .. "kan du selv stå mens du åbner døren?"
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Luka on Man nov 08, 2010 10:20 am

han så selvfølgelig godt kysset hende pigen gjorde idet han ville vride halsen om på hende, men der skulle bare holdes ud lidt endnu, det var en smule sendt og det var jo direkte i sengen når de kom ind, så der var intet at frygte.
han nikkede kort til det jackson sagde og haltede kort hen og støttede sig til væggen og åbnede døren, hvorefter de alle gik ind og lukkede døren efter sig.
Stuen var så fin og ren som om der aldrig havde været det eneste støvkorn i nærheden af det og det samme galt køkkenet.
Dog var der en smule rod på lukas værelse, men der var det kun luka som var og jackson når han nu var der.
"der ligger en ekstra dyne under sofaen i en skuffe samt en pude som din veninde kan sove med" han lagde nu armen omkring jackson idet han roligt nussede sit hovede op af hans kind.
"du skal sove med mig i nat og passe på mig" viskede han så kun jackson ku høre det.
der var et fælles badeværelse og et på lukas værelse, når han nu fik besøg af specielle gæster var det rart med et ekstra badeværelse.
Luka

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man nov 08, 2010 10:36 am

"a-ah.. l-luka" han rødmer og skubber ham lidt væk da han syns det er flovt, især når pigen kan se dem, hva nu hvis han fandt på noget?
Han ser på pigen og så op på Luka igem.. "Jeg.. jeg vil lave sofaen til hende .. bare gå ind på værelset Luka ^^; ... " han smiler skævt og går hen til hende..
Hun ser provokerende hen på lukas da han blir bedt om at gå ind på værelset.. hun ved godt han vil ha hende væk.. det er vel den kvindelige intuition?
Hun smirkede mod Jackson, dog så han ikk selv ser det.. da han bukker sig frem over for at få dynen op.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Luka on Man nov 08, 2010 10:40 am

Luka stod i døren og skulede ondt til pigen, men kom så med et selvsikkert smil og sendte hende et blink.
han viste godt at lige om lidt fik han jackson helt for sig selv og så kunne hun ikk gøre noget.
Dog blev han lidt stående for at holde øje med om hun gjorde noget, men gik så derefter ind på værelset og satte sig på sengen og kunne stadig kigge ud af døren, så hun skulle ikke prøve på noget ellers så kunne han jo smide hende ud.
Luka

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man nov 08, 2010 10:43 am

"Hey, tak skal du ha jackson, du er en skat!" hun kysser ham igen på kinden og begynder så at smide tøjet lige foran ham..
Han stivner, stirre og rødmer xD!! . . . han ved ikke hvad han skal gøre og stirre på hendes bryster..
Det er ikk noget han ser så tit.. han syns de er sjove, og vil enlig gerne selv ha et par..
Hun smiler til ham og griner lidt..
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Luka on Man nov 08, 2010 10:51 am

med det samme lod han sig falde ned fra sengen og lod det se ud som om han snublede over sine egne ben så han faldt ned med et bump, igen for at skabe opmærksomhed.
"iarh!"
Luka

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man nov 08, 2010 11:02 am

"ih! luka!" han skynder sig at løbe hen til ham og tager om ham.
"er du okay luka?" han prøver at hjælpe ham op at stå.. eller op på sengen..
Han ser bekymret på ham og aeer hans hånd..
Pigen blir jaloux igen og går ind til dem, kun i trusser ... "Jackson, har i noget jeg kan sove i?"
Jackson stirre nu igen på hendes bryster og rødmer en del.
"J-jeg øøøh ..." han er jo nærmest helt mundlam den lille lyserøde stakkel DD:
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Luka on Man nov 08, 2010 11:10 am

Han ser jacksons ansigt idet han ryster på hovedet, piger tændte ham virkelig ikke så han kunne faktisk reagere vildt roligt på at se en næsten nøgen kvinde.
"du kan låne en af min lillebrors natbluser, men pas på den" kom det fra ham idet han støttede sig til jackson igen og satte sig på sengen med ham.
"den ligger i komoden lige ved siden af dig" kom det fra ham og pejede ud på komoden som stod ind til stuen ude i gangen.
Luka så ned på benet og så op på jackson
"kunne du ikk hente en våd klud til mig ude på badeværelset?" spurde han og sendte jackson nogle bedende øjne, nu hvor han var så hjælpeløs.
Luka

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Man nov 08, 2010 11:18 am

"nh ja.. det kan jeg godt?<3" han rejser sig og går ud og henter alle de der ting man skal bruge til et sår..
pige ser ham gå og ser efter på lukas.. (sowy det er så kort xD)
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Luka on Man nov 08, 2010 11:23 am

"sorry men jeg har ikke lyst til at blive begloet på mens jeg får mit sår renset såååh luk venligst døren efter dig når du aligevel skal lede efter blusen" kom det fra ham imens jackson var ude og han sagde det i en dæmpet tone så han sørgede får jackson ikke hørte det.
og han sendte hende så et ondt blik idet han smilte lusket og vendte så blikket mod badeværelset hvor jackson var.
Luka

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Next

Tilbage til toppen