Nightmare

Julespeciel <3

Side 4 af 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

Re: Julespeciel <3

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs dec 14, 2010 12:09 am

Aneliya kiggede på Jake et kort øjeblik, før hun svarede ham. "Lederen for mine livvagter." Hun pegede diskret over mod Rens bord inden hun fortsatte. "Jeg er så uheldig at have flere livvagter end mine fætre har tilsammen. Honey har 2 og Bitter har 4 og hvad har jeg så? Jeg har 10 og 11 med lederen. Det er så belastende at min plejefar ikke stoler på at jeg godt kan passe på mig selv. Udanset hvad så finder jeg altid mine fætre, så jeg behøver slet ikke så mange livvagter igen. Jeg ville være tilfreds med det samme antal som mine fætre." Det blev sagt med en sur og irriteret stemme. "Nå men, det lykkes mig altid at smutte fra mine livvagter når jeg skal ud nogen steder, men det er ikke altid lige med det samme at det lykkes mig. I dag lykkes det mig først lige her ude foran caféen takket været et slagsmål." det blev sagt så muntert at man tydeligt hørte at det var en fryd for hende at stikke af fra hendes livvagter.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ren havde lagt mærke til at Aneliya havde peget diskret over mod ham. Så var hun sikkert ved at fortælle de andre om ham og det gjorde ham nærmest glad indeni også selvom det måske ikke ligefrem var gode ting hun fortalte om ham. Han fortsatte lidt med at betragte dem, han var ikke helt sikker på om han turde at gå derover endnu.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Aneliya lod som om hun blev overrasket over det Freja havde sagt til dem. Hun havde haft på fornemmelsen at pigen aldrig havde prøvet at holde jul før og det kunne godt tyde på at hun ikke havde haft det alt for nemt som barn. Hun havde også hørt ordet familie som kom fra Freja og hun havde ikke brudt sig om den måde det var blevet sagt på. Men hun lod som ingenting, hun ville lade pigen komme til hende hvis hun ville fortælle om sit liv. Aneliya havde aldrig haft for vane bare at presse på, når folk havde noget i deres fortid som de ikke brød sig om at fortælle andre endnu. Jo selvfølgelig var hun nysgerrig, men hun havde lært at styre sin nysgerrighed.
Aneliya kiggede tankefuldt på Freja et stykke tid og pludselig slog det hende. Hun vidste lige pludselig hvad de kunne gøre, for at Freja kunne opleve hvad det ville sige at holde jul. "Jamen kære ven da, det må vi se at få lavet om på" Kom det fra hende med et stort smil på løberne og hun håbede at Freja ikke havde noget imod at blive kaldt ven. "Hvad siger i til at vi holder vores egen julefest? Det kan selvfølgelig ikke blive den 24. december for der er mig og mine fætre tvunget til at holde jul sammen med resten af vores familie, men måske den 23. eller 25. december? Jeg skal nok stå for al planlægningen osv." Hun kiggede spændt på de andre og håbede at de ville sige ja til at holde en fest sammen med hende. Mest for Frejas skyld, hun syntes at det var synd at pigen aldrig havde prøvet at holde jul før og det ville hun gerne lave om på.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolfy on Tirs dec 14, 2010 4:00 am

"tsk livevagter" faldt ikke helt i god jord med jake. han have jo mødt Honey´s vagter.
Han tog et berolig slruk af sin kakao

------------------------------------------------------------------

Honey kigge fornærmede på Bitter "svagpisser!!" Han gik med faste skirdt hen mod døren.
"JEG FÅR HENDE MED HJEM OM HUN KAN LID DET ELLER EJ!!!" han hev fat i døren og smaække den efter sig.
Honey var sikker hun skul fanmde ikke have lov til at tro at hun bare kunne smutte uden en enste forklaring og tro at vis smutter fra børn en ung aldre vil de ikke lede efter en men Honey skulle fanmde vise hende.
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs dec 14, 2010 4:05 am

Bitter sukkede opgivende og gik efter sin lillebror.... Han var på vej hen til ham da han opdagede ham... Ren..... Han gik direkte forbi Honey og de andre og hen til Ren.... "Tror det bedst du smutter nu.... Du behøver ikke være her, lad hende nu bare få fred og ro... Både Honey og jeg er her!" Han lød irriteret, han var ved at være træt af dem.. Der var fandme aldrig fred....

Freja skulle til at svare Aneliya da hun hørte en dør smække og hun kiggede over mod det sted lyden kom fra. Hun så Honey komme gående ud ret surt, og hun trak sig instinktivt sammen... Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv. Det sidste hun ønskede lige nu var mere ballade. Hun kiggede på bedende på Jake, hun vidste ikke hvorfor.. Måske håbede hun at han kunne løse alle problemerne.. Hendes tanker blev afbrudt da en tjener kom med hende kage og kakao, som hun lystigt begyndte at spise og drikke. Det var som om hendes bekymringer var væk...
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs dec 14, 2010 4:35 am

"Det må du nok sige." kom det lavt fra Aneliya. Hun fik et chok da hun hørte en dør smække bag hende, men hun kom sig hurtigt da hun så Frejas udtryk. Hun gættede at det var Honey og Bitter som vendte tilbage fra toilettet og hun vendte sig om for at se hvad der var sket siden det havde været nødvendigt at smække med døren. Hun så Honey ansigt og hendes første tanke var at nu havde Bitter endnu en gang sagt noget han ikke skulle have gjort. Hun sukkede og skulle lige til at rejse sig for at gå hen til Honey, da Bitter stormede forbi hende og hun vendte hurtigt sit hoved mod ham og så at han var på vej hen til Ren. Et sammenstød mellem de to kunne kun gå galt. "Åhh nej, ikke igen. Hvorfor kan Bitter ikke bare lade ham være for en gangs skyld. Jeg orker ikke endnu et slagsmål mellem dem." mumlede Aneliya.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ren så bare køligt op på Bitter. Så var de her alligevel. "Det tror jeg så ikke at det er.. Indtil videre er det gået fredeligt for sig og hun ved godt jeg er her og hun har ignoreret mig hele den tid jeg har været her. Desuden er jeg alene her, jeg har ikke ringet til de andre og sagt at jeg har fundet hende, men det burde jeg måske gøre?" det sidste blev sagt med et lille ondt smil. Når Bitter var i nærheden, kunne han bare ikke lade være med at tirre ham.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs dec 14, 2010 7:15 am

Jake klappe navøst freja på ryggen kærlidt for at berolig hende og at det nok skulle gå dog have et bekymret udtryk dannede sig i hans eget udtryk.
Skulle han mun blande sig eller lade være. Han vil nu ikke på skadestueden igen og især ikke så tæt på julen.
Han´s hjerte hammer stadig lidt eftter chokket over døren blev smækket og have fået ham til at rejse sig.
Jake ånde ud engang og satte sig ned igen. Der blev virkelig leget med hans never idag utrolidt at matt ikke have givet lyd og dog han er vel bare begravet i sinne kager.

_______________________________________________________________________-

Honey muggen opbuste utryk forsvandt da han fik øje på Ren. Han kunne ikke løbe fra at han stadig så godt ud siden sist han så ham.
Honey ryste på hovdet engang han har sku ikke brugfor sådan nogle tanker. han hader bøsser det have han alsår bestemt især når deres far ikke kunne fordrav dem.
Han gik hen og samle sin bamse op. uden at kigge på på ham "Ren Ren igen lykkes det dig at finde hende he men det var du da længe om den her gang"
Han bøste bamsen på hovdet og rette sig op. "Du er ved at falde af på den" det tybiske smil viste sig.
"suk...men du er nok den beste livvagt der findes efterhånden mine er nogle klogsmajor efterhånden" Han vendte blikket mod ham.
"Vis du engelig skal slå min bror så gør det ordenlidt for engangs skyld" Han nærme sig Ren stod på tære for at nåd. han klappet ham kærligt på kinden.
"men det må vente til en anden dag ik?" Det var ikke det skræmmene udtryk han have eller det folk langt fra stole på. Det var det samme blik han altid have overfor Ren.
Blikket der sage jeg overgiver mig artigt
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs dec 14, 2010 7:22 am

Bitter gav sin lillebror et klap i baghovedet da han gik forbi ham før han igen henvendte sig til Ren "Bare lad hende være.. Så bliver der ikke problemer..." Han vendte sig om og gik op til disken og snakkede med en af tjerne.. Da han gik tilbage til bordet fulgte en tjener efter ham, man kunne ikke se hvad han havde med sig.. Bitter satte sig ved siden af Freja overfor Jake... Tjeneren kom efter med en stor bakke.. Han stillede en stor lagkage midt på bordet, en rigtig fed en med flødeskum og det hele og kakao til alle, undtagen Bitter han fik kaffe. Han tog en slurk af den og kiggede op... "Vi må hellere få det bedste ud af det. Jeg orker ikke ballade i dag.. Så nyd jeres kakao og kage..." han forsøgte at sige det så sødt som muligt, men var tydeligvis stadig påvirket af hans humør ik var i top..
________________________________________________________________________________________________

Freja kiggede chokeret op da Jake klappede hende på ryggen, men faldt til ro da hun så det var ham og hun smilte til ham med kage i hele hovedet. Da Bitter satte sig ved siden af stivnede hun, hun havde ikke set det var og kiggede op.. Hun faldt til ro igen, han havde ikke gjort hende noget, og virkede ikke til han ville. Hun rettede blikket mod Jake.... "Er du okay? Du virker mere trist end du plejer"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs dec 14, 2010 11:10 am

Aneliya kiggede med medlidenhed på Jake. Hun kunne godt se at hans nerver ikke havde det så godt lige nu og hun havde det på samme måde. Hun var nødt til at komme væk fra bordet inden der skete noget som hun ville fortryde senere. Hun rejste sig brat op fra stolen og uden et ord gik hun med raske skridt ud mod toilettet. Så snart hun var kommet derud gik hun over mod spejlet og så sig selv i det. Det var vidst meget godt at hun var gået, for hun så jo forfærdelig ud. Hun tog noget papir og begyndte at vaske sit ansigt rent. Det hjælp at få ansigtet kølet lidt ned og hendes nerver faldt også stille og roligt til ro igen. Da hun havde renset sit ansigt, begyndte hun at lægge en ny makeup og da hun var blevet tilfreds med resultatet, gik hun hen mod døren og inden hun åbnede døren , puttede hun ansigtet i de rette folder og gik ud af døren med et glad smil. Da hun kom tilbage til bordet og fik sat sig ned, så hun Bitter komme derhen med en tjener på slæb. Aneliya blev noget overrasket da hun så hvad tjeneren havde med, det havde hun ikke lige forventet.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

"Bare rolig.. Jeg havde kun tænkt mig at holde øje med hende og ikke andet." kom det koldt fra Ren. Han var blevet en smule irriteret over at Honey var kommet hen til dem, men glemte han hurtigt da han hørte Honey sige at han var den bedste livvagt. "Jeg takker for komplimenten." sagde han med et glimt i øjet. "Bare rolig jeg har ikke tænkt mig at begynde på noget i dag, det må vente til næste gang vi ses og jeg skal nok gøre det ordentlig, når det nu er det du vil have." han sagde det med et lumsk smil, jo han skulle nok få ram på Bitter en dag. Han lagde mærke til det udtryk Honey sendte ham og uden at han tænkte videre over det havde han grebet Honeys hånd og givet den et kys. Da han indså hvad han lige havde gjort, følte han ikke andet end afsky over for sig selv og da han opdagede at han stadig havde Honeys hånd i sin, slap han den med det samme som om den var giftig.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs dec 14, 2010 7:58 pm

Jake så på freja "bare dårlig never ikke andte" svare han med et halvt grin hvor efter han så helt forvirret på Bitter der satte sig med efterfuldt en tjener med endnu mere kage og kakao. "I-i hørte manden" var lige det enste der kom ud af Jake.

________________________________________________________________________________________________

Honey holdt den anden hånd på sit baghovde efter Bitters slag men den slap da Ren kysse hans anden hånd.
Først gik Honey helt istå og så mærke han en varme sprede sig i hele ansigte. Det blev rødt. Da Han kom tanke om tid og sted igen fløg hans hånden igemmen i luften
især efter da han opdage hvordan Ren ansigt var blevet til afsky. SLAM! Han gav Ren den størrest Lussing han nogensinde have delt ud.
"HVOR VOVER DU!!!" Han Gik med raske skridt tilbage mod toilette
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs dec 14, 2010 9:16 pm

Bitter så hvad der var sket over fra bordet af, men besluttede sig for ikke at rejse sig... I stedet henvendte han sig til Honey imens han gik forbi... "Vil du ikke sidde ned og have lidt kakao i stedet eller et stykke kage.." han kiggede ned i sin kop kaffe og sagde stille "Ignorer ham.." han holdt en lille pause og tilføjede så "En anden gang...." han tog stille en tår af sin kaffe. Han var blevet sit stille rolige jeg...

Freja kiggede op.. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv, og Steve var gået i sit stener mode.. Hun spiste sin kage færdig og tog et stykke af den Bitter var kommet med.... Hun kiggede genert på ham "Tak.. Jeg tror ikke jeg orker mere ballade i dag... Føler mig allerede træt..." Man kunne høre på hendes stemme det også var rigtigt, men der var jo også sket en del....

Bitter kiggede på Jake... "Beklager der altid er ballade når vi kommer forbi.. Det ligger nok bare til familien..." Han var ved at være træt af det skulle være sådan.. Nogle gange ville han ønske tingene var som før... Før deres mor skred, der var det hele bedre... Han samlede sine tanker igen og fokuserede på de andre omkring ham. Han så sin kusine stå lidt længere væk.. "Aneliya, skal du ikke ha noget? Kom og sæt dig her.." Han pegede på stolen ved siden af Jake
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs dec 14, 2010 9:59 pm

Aneliya kom sig hurtigt over overraskelsen, da hun hørte hvad Bitter spurgte Honey om. Honey så ikke ud til at ville høre efter, så da han nåede hen til hende, greb hun ham i hans arm og vendte ham hurtigt om og slæbte ham hen til bordet igen. "Jo selvfølgelig skal jeg da det." svarede hun Bitter med et stort smil. Hun elskede kage, men det var der ikke mange der vidste. Til Honey sagde hun bare: "Gør som Bitter siger og ignorer Ren. Jeg kan sige så meget at den afsky der viste sig i hans ansigtet intet havde med dig at gøre, men med ham selv. Han er Hetero med et stort H." Hun vidste at Honey godt kunne regne ud hvad hun mente med den sidste kommentar. Hun lagde mærke til Honeys forskrækkede udtryk, han havde nok ikke regnet med at hun vidste mere om ham end hun egentlig gav udtryk for. "Ja, jeg ved meget mere end jeg giver udtryk for. Men bare rolig din hemmelighed er sikker hos mig." hviskede hun til ham i hans øre, så de andre ikke hørte hende.

_____________________________________________________________________________________________

Ren blev noget overrasket over den lussing han fik af Honey og også over det udbryd Honey kom med bagefter. Han vidste ikke at man havde kunnet se den afsky han lige havde følt i hans ansigtsudtryk. Han kiggede sig omkring for at finde ud af hvor mange der havde været vidne til det der skete og det så ud til at det var stort set hele caféen havde set det der lige var sket. Han tog sin ene hånd op for at skjule sit ansigt, for han var begyndt at føle sig pinligt berørt. Hvad havde han dog gjort siden Honey havde reageret på den måde, han vidste det virkelig ikke. Han overvejede i et sekund om han skulle følge efter Honey, for at finde ud af hvad der var sket og for at undskylde, men droppede han hurtigt da han så at Honey ikke længere var på vej mod toilettet, men derimod blev han hevet hen til bordet med de andre af Aneliya.

Sidst rettet af Pretty--Kitty Tirs dec 14, 2010 10:08 pm, rettet 1 gang
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs dec 14, 2010 10:08 pm

"Det gør det vel" jake tog sig til hovdet. tja de så jo ud til at gøre deres beste i været fald. han hældte noget kakao op som bitter var kommet med for at vise at han forstod og at de ikke skulle snakke mere om det. Han have osse forstået honey´s måde at ragere på kunne være tydlige tegne han var. HVAD! Jake ryste sig på hovdet og tog en slurk det var vist noget man ikke snakke om.

-------------------------------------------------------------------------

Honey gad ikke at adlyde sin bror hvafanden bildte han sig ind. Han mærke noget pluslig hive fat ham. han blev overrakset men lod person trakke ham på plads.
Han kigge lige ned i bordte imens kusinen hvisket til ham. Han mærket stadi at han var varm i hovdet Og da hun nævnt det han udmærket hva hun menet så han på i hende i chokket tilstang med store øjne og rødt ansigt. dog fald han til ro at hun inte vil sige til andre.
uden at viste det have han tabt papirt med moren´s adr foran Ren.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs dec 14, 2010 10:35 pm

Freja sad bare og nød sin kage.. Hun prøvede på ikke at hører efter hvad der blev sagt rundt omkring....
___________________________________________________________________________________

Bitter kiggede på sin lillebror.. Gid han dog kunne vokse lidt op..... Han sukkede let og fik et chok over Jakes udbrud, men kunne se han hurtigt droppede emnet og det var vist meget godt. Bitter kendte sin bror ret godt, det var et emne han ikke var stolt af.. Bitter kunne dog ikke forstå ham..
"Er du okay?" Bitter kiggede spørgende på sin bror.. Han havde ikke set præcis hvad der var foregået ved bordet mellem Honey og Ren udover at Ren havde fået en lussing...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs dec 14, 2010 10:59 pm

Ren lagde lige pludselig mærke til at der lå et stykke papir på gulvet foran ham. Han samlede det op og kiggede på det for at finde ud af hvem der havde tabt det. Da han så Honeys og Bitters mors navn på det og en adr. vidste han at det tilhørte Honey, for Bitter ville aldrig have prøvet på at finde deres mor. Han foldede det pænt sammen igen og rejste sig op. Ren gik langsomt, men bestemt hen mod de andre. Det så ikke ud til at nogen bemærkede ham før han lagde sin ene hånd på Honeys skylder og lænede sig ind mod ham, mens han sagde: "Jeg tror du glemte det her henne ved mit bord." det blev sagt med et lidt smørret smil. "Er du nu sikker på at det er det du vil? Altså det med at tage hjem til hende?" denne gang lød han mere eller mindre bekymret. Han var ikke sikker på at Honey burde tage hjem til sin mor.

_______________________________________________________________________________________________

"Tage hjem til hvem?" kom det ubekymret fra Aneliya samtidig med at hun tog papiret fra Ren. Hun fik et chok da hun så hvis navn der stod på papiret. "Honey...." kom det fra hende, men hendes stemme døde hen. Man kunne tydeligt se medlidenheden i hendes øjne. Hun vidste jo hvor meget hans mor betød for ham, men hun ville ikke se ham såret og hun var bange for at han ville blive det hvis han tog hjem til hende. "Honey, sødeste lille Honey er du nu sikker på det her?" Hun så bare på ham, mens hun ventede på at han skulle svare. Hvis han virkelig var sikker på det her, så ville hun tage med ham udanset om han ville det eller ej. Han skulle ikke gennemgå sådan noget alene, i hvert fald ikke hvis det stod til hende.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs dec 14, 2010 11:31 pm

mange vil mener at det slog klik for Honey et kort øjeblik og andre vil bare mener at det var tybisk ham for at vinde noget resbekt til tilbage, men det var nok mere eller mindre ren dum og han skulle aldri havet haft gjordt det men det øjeblik var hans hjerne slået halvt fra Da han i et bare have drejet hovdet hevet fat i Ren og kysse ham lige på munden for at få ham til at holde kæft. Han slap ham igen. "slaver skal ikke blande sig i noget der ikke rager dem" var hans håne ord til Ren. Honey skulle aldri havet haft kysset Ren og det kom han i tanke om bagefter da hans egen hjerne opfandte hans bevæglser bagefter. Honey dreje hurtigt hovdet væk fra ren og kigge ned i bordet.
Han svare ikke aneliya. det eneste ord der var i hans hovde lige nu var...fuck. Han sendt et dræber blik til Bitter om at han ikke skul komme med et eller andet tybisk Bitter artigt og med at glemme alt om han var helt rød i hovdet.

Jake var ved at få sin kakao galt i halsen på det tidspundt
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs dec 14, 2010 11:52 pm

Freja kiggede op med åben mund. Hendes mund var fuld af kage som faldt ned på tallerknen igen.. Hun kiggede forfjamsket på det og blev genert over hvor tåbelig hun var.. Så slog det hende.... Hvad der lige var sket. Hun stak Honey en lussing og kiggede på ham "Hvorfor skulle Billy så ha tæsk? og hvorfor... hvorfor" Hun tog sin hånd til sig og prøvede at styrer sit raseri.. Hun satte sig ned igen og prøvede at samle sig...

Bitter fik et chok da han så sin bror kysse Ren.. Aldrig havde han troet han skulle se sin bror gøre sådan noget offentligt... Han rejste sig og gik hen til Ren og tog papiret ud af hånden på ham, og puttede det i sin lomme før han henvendte sig til Ren.. "Hvad Honey gør eller har i sinde at gøre kommer vist ikke dig ved.." sagde han med ro i stemmen. Han gik over og satte sig igen... "Måske det bedst du går nu.." Han snakkede stadig til Ren, stadig ganske rolig.. Hvorefter han tog en tår af sin kaffe...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons dec 15, 2010 1:10 am

Aneliya blev noget overrasket over det Honey lige havde gjort. Hun havde ikke troet at han ville gøre sådan noget offentligt. Aneliya sad som om hun var i chok og hun vågnede først ved at Bitter sagde til Ren at han skulle gå. Hun vidste at det var Rens egen skyld at han blev kysset af Honey, det var ikke hans job at blande sig i hvad hun og hendes familie foretog sig. Hans job var at passe på hende og ikke andet. Hun blev rasende i løbet af kort tid og denne gang valgte hun ikke at gemme følelsen væk. Hun knugede begge hendes hænder sammen til et par knytnæver og slog dem ned i bordet, samtidig med at hun rejste sig op. "Bare rolig Bitter, det her skal JEG nok tage mig af." kom det vredt fra hende. Man kunne godt høre at vreden ikke var vendt mod Bitter. Aneliya vendte sig hurtigt om mod Ren og før nogen fik tid til at stoppe hende, havde hun knaldet en knytnæve lige ind i Rens ansigt. "Nu synes jeg, at du godt kunne tage og forsvinde herfra. Det er en ordre!!" kom det koldt fra hende. Hun brød sig normalt ikke om at give folk ordre, men nu havde hun fået nok og nu ville hun have ro omkring hende og hendes venner. Hun vidste godt at Ren ikke bare kunne gå sådan uden videre, når han var hendes livvagt, men det var hun fuldstændig ligeglad med lige nu, hun ville bare have at han skulle forsvinde.

_____________________________________________________________________________________________

Ren blev noget overrasket over at Honey lige pludselig kyssede ham og han blev endnu mere overrasket over at få en knytnæve lige i ansigtet. Hans blik blev sort et øjeblik. Aneliya kunne godt slå hårdt når hun endelig bestemte sig for det. Han måtte tage fat i bordet for at holde sig stående indtil den sorte tåge forsvandt igen. Da han kunne se nogenlunde klart igen, stirrede han bare på Aneliya et kort øjeblik og det øjeblik var nok for ham til at opfatte at hun ikke længere ønskede hans tilstedeværelse. "Som frøkenen ønsker" kom det høfligt og ydmygt fra ham af. Han begyndte at gå mod caféens dør og prøvede virkelig på ikke at slingre alt for meget. Men han nåede ikke så langt, før han besvimede. Hans sidste tanke var at Aneliya måske havde slået ham lidt for hårdt og at hun måske ligefrem havde slået det helt rigtige sted, for at slå en modstander ud.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons dec 15, 2010 3:51 am

Honey behøvs ikke at kigge han kunne tydlig hører da Ren fald om han var van til den lyd. Han knipse med fingérne engang og idet samme var hans vagter igang med at hjælpe Ren Op de satte ham på en stol og gjorder hva de nu skulle gøre for at vække ham. "vi kan jo ikke have at han bare ligger og flyder i hele cafen" uden at se på og drak noget kakao. "de skal nok tag sig af ham"

Jake trak en navøs traking. den kvinde skulle han i vært fald ikke sige for meget imod
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons dec 15, 2010 9:22 am

Bitter kiggede spørgende på sin kusine.. "Og du ville ikke ha ballade???" Han smilte drilsk til hende.. Han lagde mærke til Jake var nervøs.... "Bare rolig.. Hun bider ikke..." sagde han i en let drillende tone...

Freja kiggede overrasket på Aneliya, og blev pludselig en smule skræmt.. Hun gemte sig ind til Bitter uden at tænke over hvem det var....

Bitter fik et chok da Freja gemte sig hos ham, ikke noget han var vandt til folk gjorde, sjældent nogle overhovedet ville røre ham. Han lagde mærke til det var Freja og strøg hende nærmest per automatik over håret.. Hvorfor gjorde han nu det?? Han kunne ikke selv svarer på spørgsmålet...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons dec 15, 2010 10:20 am

"Gør hvad i vil med ham. Jeg er ligeglad." Aneliya prøvede at få det til at lyde som om hun virkelig var ligeglad med Ren, men var hun ikke. Hun havde ikke brudt sig om at se ham besvime, for det betød at enten havde hun slået ham hårdere end hun egentlig ville eller så havde hun ramt helt rigtig.
"Du holder bare kæft, du gør." svarede Aneliya vredt Bitter og stirrede surt på ham. Hun satte sig ned og stirrede skummelt frem for sig et øjeblik. Hun lagde mærke til at stort set alle ved bordet stirrede på hende. "Hvad?" kom det irriteret fra hende. Da hun fik øje på at Freja gemte sig bag Bitter, fik hun et lidt mere blidt udtryk i ansigtet og hun sagde så venligt som overhovedet muligt. "Det må i sgu undskylde. Var ikke min mening at skræmme jer, men jeg fik bare nok. I skal bare være glad at det ikke var Chaos som var fremme." Før hun fik taget selv i at stoppe havde hun slynget sin anden personligheds navn ud og hun tog sig hurtigt forskrækket til munden med den ene hånd. Det var ikke meningen at de skulle finde ud af det på denne måde. Men nu havde havde hun sagt det og nu måtte det briste eller bære og hun håbede inderligt at det ville bære.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Ren var ved at komme til sig selv igen efter at være besvimet. Han tog sig til hovedet og kom ved uheld til at ramme det sted hvor Aneliya havde slået og han ømmede sig af smerte. Hvad var der sket? Og hvorfor gjorde det ondt? Med et kom det hele tilbage til ham igen og det føltes som om han blev slået en gang til- Det svimlede for ham et øjeblik og havde det ikke været for Honeys vagter så var han nok faldet af stolen. Han havde svært ved at fokusere, men han vidste at det ikke var Aneliya som hjalp, men nogle andre som hjalp, men fordi han havde svært fokusere, kunne han ikke se at det var Honeys vagter som hjalp. Så han gjorde ingen modstand, lod sig bare hjælpes af dem. Nøj hvor havde han det dårligt. Han ville aldrig nogensinde gøre Aneliya så vred igen. Det turde han simpelthen ikke. Nu vidste han at han havde fejlbedømt hende grusomt, han havde troet hun var en lille hjælpeløs, som ikke kunne passe på sig selv og det havde han kun troet fordi hun havde så mange livvagter. Men det viste sig åbenbart bare at være hendes plejefar som var meget overbeskyttende over for hende.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons dec 15, 2010 7:41 pm

Honey have ikke kigget i chok på han have kun siddet og kigget på sin kakao "give mig adr tilbage" Han sad og lod som at han foder sin bamse med kage.

"ehe" var det enest der lige kom ud af jake
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons dec 15, 2010 11:55 pm

Bitter kiggede på Honey..... "Jeg giver dig mit ord på du nok skal få den når vi går hjem... Men lige nu holder jeg den, så bliver den ikke væk..." man vidste at når Bitter gav sit ord kunne man stole på det. Han var mange ting, men han løb ikke fra et løfte.. Han var faktisk loyal og pålidelig, det var der bare ikke ret mange der vidste for han viste dem ikke den side af sig selv.. "Drik noget kakao Aneliya.. Måske bedre du køler lidt ned igen.." han sagde det så sødt som han kunne uden det lød vammelt.

Freja blev ved at gemme sig halvt ved Bitter.. Hun kiggede frem bag Bitter på Aneliya, hun vidste ikke helt hvorfor hun var gået sådan amok, men hun kunne ikke lide det. Hun hadede vold.. Hun kiggede på Honey og besluttede sig for at skfite fokus... "Hvad er det for en bamse? Du har den altid med..." hun gemte sig stadig halvt bag Bitter men var kommet lidt frem igen..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors dec 16, 2010 12:42 am

Aneliya kiggede kort på Bitter. Hun vendte sig om bordet og begyndte at hælde noget kakao op. "Måske du har ret." kom det stille fra hende, inden hun tog en tår af kakaoen. Hun skar en grimasse da hun fandt ud af at kakaoen var blevet kold. "Den er jo blevet kold. Det gider jeg altså ikke og drikke." kom det lidt bebrejdende fra hende, men hun havde et lille smil på læberne.
Hun lagde mærke til at Freja stadig gemte sig lidt. "Hey, du behøver ikke og gemme dig længere. Det kunne aldrig falde mig ind at gøre dig fortræd. Du er min ven og jeg gør ikke mine venner fortræd." hun sagde det til Freja så sødt som overhovedet mulig og hun havde et ærligt og oprigtig smil på læberne, så man også kunne se hun virkelig mente det. "Chaos derimod havde nok ikke været så venlig igen, hun er lidt ligeglad med hvem jeg ser som mine venner og derfor bryder jeg ikke om at hun kommer frem." Hun tog sig endnu engang til munden og bandede svagt. Nu havde hun gjort det igen, måske det var fordi hun følte sig så godt tilpas mellem disse mennesker som hun ikke kendte særligt godt. Måske hun bare skulle begynde at forklare hvem det egentlig var hun snakkede om, men hun var ikke sikker på om det var det rigtige tidspunkt. Hun kiggede på Bitter som for at søge lidt hjælp og trøst hos ham.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Ren var blevet bevidstløs igen og lå nu hen over bordet med armene under sit hoveder, som en form for pude. Så han, så ud som om han bare sov. Vagterne lod ham bare være nu, for det virkede ikke som om de kunne få liv i ham på nuværende tidspunkt.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors dec 16, 2010 5:26 am

"tsk jaja så siger vi det" honey have lige tage et stykke kage i munden så han holdt stadig sken i munden da han dreje hovdet hvor spørgsmålet kom fra.
Fra hans side af kunne det rage hende en skid og det kom overhovet ikke hende ved men man kunne se han tængt over ordene.
Hans sporg er ikke altid kønt for det meste og han regne nok med at de ville have at han talte lidt mere pænt nu.

________________________________________________________-

jake hev en smøge imunden han viste godt man ikke måtte ryge her inde men han have heler ikke lyst til at tænde den han ville bare have den i munden eftersom han var godt mæt efterhånden så han kunne ikke proppe mere kage i hovdte eller slik
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors dec 16, 2010 6:32 am

Freja kiggede spørgende på Honey....

Bitter grinte lidt og sagde "det da din egen skyld når du ska farer sådan rundt..." Bitter opfangede godt at Aneliya fik sagt et par gange noget hun ikke ville... Men, hvorfor så sige det? Han kunne se på hende det gik hende på... "Så det godt hun ikke er her...." det lød mere koldt end det var meningen, og han skyndte sig at tage en tår af sin kaffe....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors dec 16, 2010 9:02 pm

"Ja, ja så siger vi det." svarede Aneliya drillende Bitter. Hun vinkede tjeneren hen til sig og bad ham om at fylde kanden med kakaoen op med noget som var varmt.
"Ja, det er det." smilede Aneliya. Hun begyndte at overveje stærkt, om hun skulle fortælle om hendes personligheds spaltning. Det var det som var mest fair over for de andre som sad ved bordet. Især hvis hun gerne ville se dem igen. Hun tænkte lidt over hvordan hun skulle få begyndt. Hun havde taget Bitters ene hånd uden rigtig at være klar over at hun det. "Faktisk.. Faktisk så er der noget i burde vide om mig." nøj hvor var det svært at få det sagt. "Jeg.. Jeg.. Jeg har en personligheds spaltning." Sådan nu havde hun fået det sagt. Nu håbede hun bare at de stadig ville acceptere hende som en ven. Hun afventede ængsteligt deres reaktion. Hun havde taget et lidt hårdere greb i Bitters hånd. Hun var stadig ikke klar at det var hans hånd og ikke hendes egen hun holdte.

Ren var kommet så meget til sig selv igen at han kunne sidde op uden at få det dårligt. Han havde stadig ondt, men det var ikke så slemt igen. Måske han skulle få fat på en ispose til at køle det ned med, så hævelsen ikke blev så stor igen. Han vinkede en tjener hen til sig og bad om at få en ispose til sit hovedet. Tjeneren forsvandt ud mod køkkenet og kom tilbage med en ispose og et viskestykke til at vikle omkring posen. Han takkede tjeneren for det og lagde posen mod sit hoved. Det føltes straks bedre. Han hørte ikke rigtig hvad der blev sagt ved det andet bord, men havde han hørt hvad Aneliya havde sagt ville han nok havde prøvet at stoppe hende fra at sige mere.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Tilbage til toppen