Nightmare

Julespeciel <3

Side 3 af 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

Re: Julespeciel <3

Indlæg  Pretty--Kitty on Man nov 22, 2010 11:50 pm

Aneliya var nået hen til Jake og Matt igen. Honey stod lidt bag hende. Hun kiggede venligt på dem der sad ved bordet. "Håber det er i orden med jer at min yngste fætter også sidder her. Han er lidt nedtryk på denne tid af året, så i skal ikke være bange for ham. " Det sidste sagde hun henvist til Freja som hun havde lagt mærke til gemte sig under bordet.
Hun stillede sin sandwich og kakao på bordet, fandt en ekstra stol som hun stilte ved siden af den hun satte sig ned på og bad Honey om at sætte sig ned ved siden af hende. Mest af alt for hans egen skyld, så han følte sig mere tryg.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolter on Ons nov 24, 2010 9:19 pm

Matt lagde hovedet på skrå, kiggede venligt på drengen. Han så ikke farlig ud? Hvorfor skulle man være bange for ham? Matt smilte varmt. "Mit navn er Matt" præsenteret han sig selv. Han pegede på sit ansigt; Hans øjne var lukket, hans smil fyldte hele hans ansigt, dejligt varmt og venligt, der var ikke en eneste ond trækning i hans ansigt, eller i hans stemme, som om ondskaben aldrig have nået Matt, som om den bare undgik ham.

----

Evangeline kiggede op da den fremmed pige fandt en stol frem til sin fætter. Hun knep øjene lidt sammen, han var ikke så gammel, men der var noget over ham hun ikke brød sig om. Evangeline opdagede nu at Freja sad under bordet, Evangeline sank en klump, men kiggede så over på Matt, som venligt fortalte hans navn. Evangeline måbede en anelse, han virkede så glad, så frisk, så sød og rar. Hun sænkede blikket. "Evangeline.." mumlede hun lavt. "Mit navn er Evangeline" sagde hun lidt mere tydeligt og lidt højre, for at være sikker på at de hørte det.
Wolter
Admin
Admin

Antal indlæg : 470
Geografisk sted : Jylland

Vis brugerens profil http://nightmare.danskforum.net

Indlæg  Felix on Ons nov 24, 2010 10:28 pm

Freja kravlede ud under bordet da Honey kom derhen.. Hun rejste sig op, og slog hænderne i bordet.... "Hvad bilder du dig ind at komme her?? Du ikke velkommen!" Hun var rasende. hvordan kunne han tro han bare kunne sidde ved dem efter han havde gjort hende ondt... efter han havde gjort billy ondt.... Hun stirrede på ham, fuldstændig ligeglad med hvad der skete omkring hende.. Han skulle bare ikke sidde her...

Bitter stod op mod muren udenfor og registrerede slet ikke hvad der skete indenfor
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons nov 24, 2010 11:56 pm

Honey fuldte sin kusine og satte sig da han blev fremvist en stol. Han så lidt på de to der sage deres navn.
Honey undgået at kigge på Jake og samme gjorder Jake vist osse. han forholdt sig bare stille. Ikke en lyd ikke andte end et tomt udtryk.
Han sukke inde i sig selv. Det kunne vel ikke skade at give det hele en chanse.
Da Freja sprang op og råbte han ikke var velkommen. rejste han sig op imens han så ned.
Hans håndlander have set hvordan freja have sprunte op og med det sammen var de løbet ind så de stod bag Honey men da han ingen tegn gav til dem kunne de ikke rigtig fortage dem noget end at vente.

___________________________________________________________________________________________

"FREJA!!" det fløj bare ud af Jake´s mund uden han tænket over det, men det siste han have brug for var at de måtte løbe forlivet og han gad ikke på skadestueden igen
i år i det heletagen vil han bare ikke have bank igen.
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors nov 25, 2010 12:18 am

Aneliya kiggede bare på Freja samtidig med at hun tog fat i Honeys arm og trak ham ned på stolen igen. Hun kunne godt forstå Frejas vrede, men syntes hun handlede overilet. Hun kiggede kort på Honey og så hvor nedtryk han var. Hun tog en hurtigt beslutning og håbede at hun ikke ville få ballade for den senere. Aneliya kiggede direkte ind i øjnene på Freja. "Freja? Det var det du hed ikke? Hvis jeg siger at i intet har at frygte fra min fætters side af, så mener jeg det virkelig. Han sagde for et stykke tid siden at han slet ikke havde lyst til at lave ballade. Han elsker julen og hans bedste jul var dengang han fik den bamse, han holder lige nu af sin mor. En mor som intet vil have med ham at gøre mere. Så du kan vel nok forstå hvorfor han er så nedtrykt lige for tiden ikke?" Hun havde peget på Honeys bamse mens hun havde snakket. Hun lagde mærke til at de fleste omkring havde skiftet ansigtsudtryk, men hun kunne ikke helt se hvilken følelse de viste. Hun kiggede bare afventende på Freja. Hun kunne mærke at hun tydeligt var blevet irriteret over Frejas uforskammede udbryd.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors nov 25, 2010 3:44 am

Freja kiggede på Aneliya.. Hvad blandede hun sig nu for igen....
"Han gjorde mig ondt, han gjorde Billy ondt.... Jeg vil ikke være i nærheden af ham.." Hun tog sin hånd op til sig, kiggede på den og knugede den indtil sig. Hun var skrækslagen og ønskede ikke at være der.. Hun ville bare væk..... "Tror det bedst jeg går så.. Folk er jo også ligeglade..." hun kiggede trist ned i jorden og gik hen imod døren...

Bitter havde kigget ind af vinduet lidt tid nu. Han kunne se der opstod ballade men han kunne ik høre hvad der skete. Han så bare Freja gå hen imod døren...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Lør nov 27, 2010 1:16 am

Matt kiggede rundt lyttede, Freja rejste sig, han så på Jake. Håbde at nogen ville stoppe hende, så slog han i bordet, ikke hårdt. Han rejste sig op, sprang over bordet og løb hen til Freja, greb hendes hånd, prøvede at stoppe hende. "Freja! Vent!" sagde han stille. Han så på hende med hans hunde øjne, tiggede hende. "Hør nu på mig.. Vil du ikke nok?" hans stemme var benene.
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Felix on Tirs nov 30, 2010 6:38 am

Freja kiggede på Matt. Hun var ikke vandt til at se ham så ked af det.... "Hvad vil du sige?" hun lagde mærke til hun lød mere sur end hun havde til hensigt, men hun kunne ikke se hvorfor hun skulle blive.... Hvorfor forstod de andre det ikke...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs nov 30, 2010 6:48 am

Jake have taget fat i freja´s arm "hey du gav mig et chok okay plus jeg er lidt navøs lige nu. vi må heler pas på hvor vi træder" han slap hendes arm og satte sig ned igen og med at krammen tag med sin sin hænder greb han om sin varme kakao.

----------------------------------------------------

Honey føglte noget på hans kinder. Han viste ikke helt hva det var men det føglte vådt. Han fjerne det bare med det ene hånd men hans kinder blev forsat med at være våd.
hvad var det for en føglse. det gjorder ondt men hvorfor. normalt vil han bare koldt give odre til at de bare skulle trække person væk men det var nu os mest mænd/ drenge han var efter. alsår bøsse, men han have ikke lyst. Honey reste sig fra stolen. han satte sin bamse på sin kusines skøg. "Jeg går på toilette!"
han vente sin retning hvorefter han dreje hovdte og løfte en finger og med sit oppuste udtryk "Tab ham nu ikke" hvor efter han kig på wc
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs nov 30, 2010 10:28 am

Aneliya havde betragtet Matt og Freja i et stykke tid. Det her var ikke lige det, som hun havde forventet og hun skulle lige til selv at rejse sig op, for at stoppe Freja fra at gå. Da hun pludselig mærkede noget blødt i sit skød. Hun kiggede ned og så at det var Honeys bamse der lå der. Hun kiggede op på Honey og så at der løb tårer ned ad hans kinder. Hun skulle lige til at rejse sig for at følge efter ham, da hun så han vendte sig med sit oppustede ansigt. Lige så snart hun så det begyndte hun at skralde af grin, med det resultat at hans ansigt blev endnu mere oppustet. Tilsidst måtte hun tørre tårer væk fra sine egne kinder, da hun havde grint så meget at hun selv var begyndt at græde. Da Aneliya var faldet til ro igen rejste hun sig op og gik hen og lagde den ene hånd på Frejas skulder. Hun kiggede på hende med al den venlighed og kærlighed hun kunne. "Søde Freja, vær sød at blive. Jeg ønskede ikke på noget tidspunkt at du skulle gå og jeg er i hvert fald ikke ligeglad med dig. Langt fra. Hvis det er, så vil jeg gerne være din ven. Og bare rolig jeg skal nok sørge for at mine fætre hverken vil gøre dig eller Billy ondt mere." Man kunne virkelig høre på hende at det her var noget hun virkelig mente. Da hun sagde det sidste havde hun fået et lille glimt i øjet, som ikke lovede godt for hendes fætre hvis de prøvede på at gøre Freja eller Billy fortråd igen.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs nov 30, 2010 11:37 am

Freja kiggede på dem alle... hvordan skulle hun stole på det? Hun var så mange gange i sit liv blevet lovet intet ondt ville ske hende mere, han ville ikke få lov at gøre hende ondt igen og alligevel var det gang på gang sket.. Hun havde kun kunne stole på sig selv, og sin fætter. Hun faldt i staver ved tanke om sin fætter. Hun savnede ham.. Hvor var han nu.. Han havde ikke reageret tidligere og hun kunne ikke se ham.. Hun faldt sammen på jorden og begyndte at græde. Hun vidste ikke hvorfor hun kunne bare ikke styre det. Hun græd og græd og følte det aldrig ville stoppe.. Hun var ligeglad med om folk så på hende, det kunne ikke rage hende mere.... Hun ville bare have sin fætter.... Hvor var han når hun havde brug for ham? Han plejede altid at være der, holde om hende og trøste hende når hun var ked.. Han havde været det eneste lyspunkt i hendes liv.. Det eneste der gjorde hende bare lidt glad, og gjorde hun følte der var noget godt i verden..
Var det derfor hun græd? Savn?? Eller var det fordi hun var så knust, følte sig afmagtet og bange.. Hun vidste det ikke og var ligeglad....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Lemming on Ons dec 01, 2010 8:48 am

Steve havde ventet i håb om hans date ville dukke op, men måtte igen erkende at han var kommet for sent.
vad mere var at se Aneliya, pigen fra gyden her også ville nok betyde der ville komme problemer. så uden tøven havde Steve gået om bag ved.
han havde kendt den her café længe og var gode venner med egern, der havde han så faldet i snak. selvom han var lidt bekymret over at se Aneliya var han glad for Freja ikke var her.

var ikke gået lang tid før Steve fik ret og der var kommet problemer, noget med nogle pebernøder. Steve skulle til at gribe ind men egern stoppede ham da tingene hurtigt faldt til ro igen. men gik ikke længe før der var løs snak i køknet over hvor Billy var blevet af, hvilket gjorde Steve nervøs. han brød sig ikke om tanken om at Bill manglede mens de to fyre fra gyden også var der.

Steve håbede sådan at de ville forsvinde igen og aftnen kunne fortsætte uden problemer, men det ville bare ikke ske.
han hørte at nogle græd og ikke bare hvem som helst. det var en gråd han havde hørt alt for mange gange.
"Freja!" Steve brasede ud af køknet for at se Freja i gråd, han skyndte sig der ned og var ved at vælte en af tjenerne på vejen.
uden tøven skubbede han Aneliya til siden og bukkede sig ned for at holde om Freja.
"HVAD LAVER I NU!? har i ikke allerede lavet nok problemer??"

----------------------------------------------------------------
//midlertidigt spillet person "Eger Tom Højstrup" //

"rolig nu, rolig nu folkens. vi skal ikke havde noget balde i juletiden. I der, enten slappet i ballademære af eller må i gå hjem"
Tom Højstrup var gået med ud af køknet og og folkene i cafeen begynde at slappe lidt lidt mere af selvom man stadig kunne føre folk hviske om hvad der sker.
Lemming

Antal indlæg : 21

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors dec 02, 2010 3:58 am

Aneliya blev overrasket over at blive skubbet meget kraftigt til siden og havde Matt ikke grebet hende, så havde hun ligget på gulvet nu. Hun kiggede smilende op på Matt, som tak for at han havde grebet hende. Han hjalp hende med at få sin balance igen. Hun så sig om efter hvem der havde skubbet hende og så der stod en og holdte om Freja. "Hvad fanden bilder du dig ind? Din, din..." Længere nåede hun ikke, før der var en lille klokke som ringede oppe i hendes hoved. Havde hun ikke set ham før? Jo hun havde set ham i gyden og havde vist også set ham flygtigt for et øjeblik siden ved det første bord hun havde siddet ved, men hun havde været så optaget af at komme hen til sine fætre. Så hun havde ikke været særligt opmærksom på sine omgivelser. "Hey, var det ikke dig jeg så for et øjeblik siden?" spurgte hun og uden at vente på et svar fortsatte hun bare med at snakke. "Du må undskylde hvis jeg kom til at ignorere dig, var ikke mening. Men havde lige fået øje på mine fætre så var mere optaget af at komme hen til dem end jeg var af mine omgivelser. Håber du kan tilgive mig" Aneliya smilte et undskyldende til ham og håbede han ville tilgive hende.
Hun kom i tanke om at der havde været en anden person som havde sagt noget og hun kigge sig om efter ham. Hun så ham stå et stykke væk fra dem. Aneliya gik hurtigt hen til "Du må meget undskylde at vi kom til at lave ballade. Det var absolut ikke mening, men jeg lover Dem at der ikke ske mere nu og hvis der gør så skal jeg personligt sørge for det stopper med det samme!" det blev sagt med en høflig og venlig stemme, men man kunne godt høre at der var en smule autoritet over den også, så man var slet ikke i tvivl om at hun kom fra en magtfuld familie.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn dec 05, 2010 10:06 pm

Jake have rest sig op igen han stod navøs. det hele have taget overhånd dog hjalp det at Honey var gået et øjeblik.
Han kunne mærke hovdepinen nærme sig. Jake tager sine hænderne i lommerne hvor den ene hånd griber fat i hans lighter som han stille jconler rundt med i lommen af navøs traking.
"Der der er ikke sket n-noget....kunne vi ikke bare sidde stille o-og nyde vores kage??"
Jule tiden blev da os bare værrer og værrer syns han..
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn dec 05, 2010 11:47 pm

Freja kiggede registrerede intet, hun lagde ikke mærke til Steve sagde hende navn før hun kunne mærke nogen holdt om hende. Hun kiggede op fra sine ben af og så det var Steve. Hun slog armene rundt om nakken på ham, vildt lykkelig for at se ham.. Hun gemte sit hoved i hans favn og følte sig for første gang i dag noget bedre tilpas.... "Steve"... hun sagde det meget lavt og stille og halv kvalt i gråd...

Bitter havde længe stået og kigget ind men var så smuttet ind uden nogen af de andre havde opdaget det. Han havde sat sig på en stol over i hjørnet hvor der var mørkere, det var svært med alt det jule noget. Han ville allerhelst være gået, men det kunne han ikke. Han havde lovet sin far.. Han lænede sig tilbage og lukkede øjnene i et suk... Han blev forstyrret af en ung pige som ville sidde ved ham, han afviste hende og hun gik væk igen... Tsk.. kvinder... Det gad han slet ik spilde sin tid på... de var fandme kun til besvær.. Han holdt øje med hvad der forgik over ved det andet bord. Han så Honey rejse sig og gå, han blev bekymret for ham og gik forbi de andre efter Honey.... Han indhentede ham først ude ved toilettet... "Er du okay? Jeg sagde det til dig... Det skaber intet godt.... Måske du skulle sige undskyld?" Bitter vidste ikke helt hvad der gik af ham andet end at han faktisk ikke kunne lide at se sin lillebror ked af det. Han mærkede igen den bløde side presse på, men kunne ikke gøre så meget nu, det var for sent, han havde vist ømhed..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Man dec 06, 2010 1:25 am

Matt havde hjulpet Aneliya. Hun snakkede med Steve, så med en mand. Matt så hvordan Freja kom til sig selv og krammede den unge dreng ved navn Steve. Matt gik langsomt derhen. Han så opmærksomt på Freja, opdagede hvordan hun krammede Steve. Matt pegede på Steve. "Er du Freja's kæreste?" spurgte han med sin uskyldig stemme.
Wolter
Admin
Admin

Indlæg  Lemming on Ons dec 08, 2010 10:19 am

Steve undrede sig over vad Aneliya sagde, kunne hun ikke huske at hun mødte ham i gyden?? han skulle lige til at sige noget da hun vente sig rundt for at sige noget til Højstrup.
Steve vente hoved hænd mod Freja for at sige noget da han hørte Matt's stemme. han fik næsten et chok da han ikke havde bemærket ham før nu, og var det ikke en af Frejas venner han så ude i parken. Steve fik et lille smil da hørte Matt's stemme "baby girl? det min kusine" Steve var bekymret for Freja men havde stadig svært ved at undgå at komme til at grine lidt.

---------------------------------
midlertidigt spillet karakter "ager Tom Højstrup"

Højstrup havde altid haft svær ved at kunne være sur og Aneliya så ret sød ud som hun stod der og snakkede så voksent
"godt så, men så du må heller holde øje med de unge knægte" Højstrup kunne ikke længer se sur ud og gik tilbage i køknet for at hente noget kakao til Freja.
Lemming

Antal indlæg : 21

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons dec 08, 2010 9:02 pm

okay ingen slåes kamp. Jake sætte sig ned imens han ånde lette ud.

-----------------------------------------------

Honey gav ikke Bitter det enest blik. Han begyndte bare at vaske hænder uden at sige et ord. Han have en mærkelig føglse i sin stemme som om at den vil drukkene eller hoppe når han talte så han holdt sin mund. Han vaske sig i hovdet. Hvor det dog åndsvagt det her. Var han nu en svag pisser en baby en kujon en undermåler
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons dec 08, 2010 9:15 pm

Freja kiggede op på Matt hun smilte lidt over det spørgsmål der blev stillet... Hun følte sig mere tryg nu Steve var der... Hun rejste sig forsigtigt op og kiggede på Matt.. "Du har da mødt ham i parken... Den aften hvor Billy havde sine tegneredskaber med..." Hun kiggede lidt ned i jorden, hvor var Billy....

Bitter betragtede nøje sin lillebror.. Han overvejede hvad han skulle sige og gøre, vise omsorg for sin bror var ikke noget han var vant til... "Honey...." Han skulle til at nusse ham i håret, men tog sin hånd til sig..... "Du elsker alt det her julehalløj ik?? Så det måske det rigtige tidspunkt at have fred, bare lige nu...."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons dec 08, 2010 11:42 pm

Ren kom gående langsomt hen ad gaden hen mod caféen igen. Han ledte efter Aneliya og han havde på fornemmelsen at hun befandt sig på caféen. Ham og hans mænd havde nemlig mistet hende af syne ude foran caféen, men de mistede hende også kun pga der var nogen som absolut skulle starte et slagsmål og så måtte de jo stoppe inden Aneliya blev hevet med i det, men hun havde været snu nok til at udnytte situationen imens de var optaget af at få slagsmålet stoppet. Han havde troet at hun bare var fortsat og ikke havde opdaget at de fulgte efter hende endnu, men det havde hun så åbenbart. De var gået videre lidt og da de ikke fandt hende igen inden for ca 10 min, besluttede han sig at de skulle dele sig op og lede efter hende. Han ville gå alene tilbage mod caféen og prøve at finde hende der. Ren nåede endelig hen til caféen. Inden han gik ind, ville han kigge igennem vinduerne for at være sikker på at Aneliya var der. Det var hun heldigvis, så havde han haft ret alligevel. Han gik derefter ind i caféen og som sædvanlig når han kom ind et sted, hvor der var en masse piger. Begyndte de alle sammen at kigge op på ham og følge ham med øjnene hele vejen hen til det bord han havde udset sig. Aneliya havde heldigvis ikke set ham endnu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Det kan du tro jeg skal." svarede Aneliya ejeren. Hun vendte sig om mod de andre samtidig med at nogen kom ind ad døren. Hun lagde ikke specielt mærke til hvem det var der kom ind, kun at stort set alle pigerne i caféen kiggede over mod døren. Så hun lagde slet ikke mærke til at det Ren, den nye leder for hendes livvagter der kom ind.
Hun gik hen og satte sig ned igen. Aneliya kiggede på Jake og svarede ham, for hun var åbenbart den eneste som havde hørt ham "Jo selvfølgelig kan vi det og hvis mine fætre bare så meget som begynder på noget. Skal jeg personlig nok tage dem ved nakken og smide dem ud herfra om de vil det eller ej." det kom lidt mere heftigt end det var meningen. Hun var blevet lidt småirriteret nu, men hun ville ikke ødelægge resten af aftenen for de andre, så hun lagde bånd på sig selv igen. Så det næste hun sagde lød langt mere venligt, "Du ser ikke ud som om du kan lide julen. Hvordan kan det være?" hun smilede et sødt smil til Jake. Når Aneliya smilte sit søde smil fik hun en helt anden udstråling og man kunne slet ikke mærke at hun havde en anden personlighed end den hun normalt viste frem.
Hun ville gerne vide mere om de mennesker der sad omkring hende. Hun syntes at de så interessante ud og hun følte at hun var ved at skabe nogle gode venskaber her og dem ville hun gerne beholde, for hun havde ikke ligefremt mange venner som hun virkelig følte at hun kunne snakke med. Hvis det skulle være helt rigtig så var det kun Bitter og Honey som hun så som sine rigtige venner og ikke de falske hendes plejefamilie gerne så hende sammen med. Hun var totalt ligeglad med om hendes venner var rige eller ej. Hun ville bare have venner hun kunne stole på og som kunne stole på hende.
Hun kom til at tænke på det der var sket i gyden den anden dag. Hendes hukommelse var kommet tilbage lidt efter lidt og nu kunne hun huske alt det der var sket den dag og hun var absolut ikke stolt over det hun havde gjort. Hun overvejede om hun burde fortælle dem om hendes mærke side eller om hun skulle vente lidt endnu, men de havde alle været så søde imod hende indtil videre, så hun besluttede sig for at fortælle dem det, så de i det mindste vidste hvad de skulle være forberedt på, hvis det nu skulle ske igen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ren så udmærket godt det smil som Aneliya havde sendt til ham fyren som sad ved siden af hende og han havde ikke brudt sig om det langt fra. Hvem fanden var han? Og hvad lavede Aneliya sammen med ham? Var det hendes kæreste? Så vidt han vidste var hun stadig single, men hun var god til at holde på hemmeligheder så det kunne sagtens være at de var det, men han var ikke sikker. Han kiggede over mod fyren med et vredt blik, han skulle sandelig ikke komme her og tage hans Aneliya fra ham.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors dec 09, 2010 1:18 am

Jake så på hende lidt hvorefter han tog sin kakao og ungået hendes øjnenkontakt. Han smile plejet i det fjerne "Han døde....en uge efter.." Aneliya smile varme lidt men ved ham noget det helt ind. Han tog en stille slurk og så på hende igen. "Så det er lidt sværet at bare glæde sig til noget når man ved hva der er en uge efter"
Han smile roligt og hev tesken i munden og bed lidt iden. "så de to slaga brøder er dinne fætter??" Han skifte hurtige emle.

---------------------------------------

Honey pjege på sig selv "hvorfor.....hvorfor" Han viste ikke helt hvordan han skal utrykke sig, men han viste at han på ingen måde orke at slås eller skændes. Han have bare ingen enagi til det kun en mærkelig udbehalig føglse han ikke brugt sig særlig meget om over hovdet. Måske var det bare letter at smader noget men igen det vil ende i åndsvag problemmer som han ikke have lyst til lige nu. hvorfor elsket han sådan en højtid så højt især når han lettest ramse af mærkelig udforstående ting i sig
"her....ondt....hva betyder det.......det er....udbehalidt"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors dec 09, 2010 5:59 am

Bitter kiggede måbende på sin lillebror... Stod han lige og indrømmede han var ked af det og følte sig såret.... Han havde aldrig troet han skulle opleve den dag han så sin lillebror sårbar på anden måde end når han generede ham... Han overvejede lidt hvad han skulle gøre... "Jeg tror du føler dig såret, fordi den lyshårede pige sagde sådan... Du føler dig efterladt og alene.... Har jeg ret?" Han kiggede lidt på sin lillebror men lod ham ikke svarer før han hev ham indtil sig.. "Måske det det rigtige tidspunkt at sige undskyld på.... Og så lover jeg at prøve og være lidt mere glad, jeg ved godt julen betyder meget for dig.... Så for denne ene gang, for din skyld...." han krammede ham imens han sagde det.. Om Honey prøvede at komme væk vidste han ikke, han følte det var et specielt øjeblik mellem ham og hans lillebror..

Freja kiggede op, Honey var også væk.. Hun faldt til ro og trak Steve med over i bænken på den anden side af bordet af hvor Jake og Aneliya sad... Hun kiggede på Jake og Aneliya... "Hvad er julen?" Da hun havde haft en dårlig barndom vidste hun ærligt ikke hvad det var, hun havde aldrig fejret det, og hun havde ikke været ved Steve i juletiden, eller hun kunne i hvert fald ikke huske det.... Hun ventede tålmodigt på hun fik et svar, og kiggede imens i menukortet.
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors dec 09, 2010 7:45 am

Aneliyas smil falmede lidt ved det Jake sagde, men det varede ikke længe før det fik sin styrke tilbage. "Det må du undskylde. Så kan jeg godt forstå hvorfor du ikke er så glad for julen. Jeg har det hellere ikke nemt ved julen og det ved jeg at Honey hellere ikke har og Bitter kan slet ikke lide julen. Men jeg prøver at se positivt på tingene der kommer." hendes smil var et trist og undskyldende et. Men da hun hørte hans næste spørgsmål grinede hun lidt. "Hvis du mener om vi er blodbeslægtede. Så kan jeg godt fortælle dig at det er vi ikke. Deres fars bror og hans hustru adopteret mig for 18 år siden, da mine biologiske forældre ikke kunne tage sig af mig. De havde ganske enkelt ikke råd til det. Så på den måde er de kun mine plejefætre, men jeg ser dem som mine rigtige fætre og har gjort det hele tiden." da hun nævnte sine biologiske forældre lyste hun helt op og man kunne tydeligt se at hun elskede dem selvom de ikke havde haft mulighed for at sig hende.
Aneliya blev overrasket over at høre Frejas spørgsmål. "Julen er... Julen er... Ja hvad er julen egentlig og hvordan skal jeg få det forklaret sådan at du forstår det. Hmm..." kom det fra hende. Hun tænkte sig om et kort øjeblik før hun svarede, "Julen er hjerternes fest. Forstået på den måde at man går op i at være sammen med ens familie og hygger sig med den. Man pynter op ligesom her og man køber et juletræ ligesom det der står i midten af det her rum. Træet behøver dog ikke at være ligeså stort som det her, det kommer helt an hvad man nu har plads til i ens hjem. Man køber gaver til dem man nu synes man vil købe en julegave til. For det meste er det de yngste som får de største gaver og de voksne nøjes med en lille en som ikke behøver at være så dyr igen. Men jeg synes nu at folk efterhånden er begyndt at gå for meget op i det materielle frem for bare at være sammen med familien og nyde den tid man nu har sammen og på det punkt så tror jeg at det kun er de familier som ikke har råd til det helt vilde i julen som har forstået hvor vigtigt der er bare at være sammen med dem man elsker." Aneliya været god til at forklare ting og få dem til at lyde spændende samtidig med. Man forstod i hvert fald altid hendes forklaringer.
Aneliya lige pludselig mærke til at der var nogen som kiggede på hende fra et andet sted i caféen, hun troede først at det var hendes fætre som var ved at vende tilbage fra toilettet og vendte sig om for at se, men de var ikke kommet tilbage. Hun begyndte at få en ubehagelig fornemmelse og kiggede søgende omkring i caféen for at finde ud af hvem det var og hendes blik faldt på Ren. Hvad lavede Alex, lederen for hendes livvagter her? Hun kiggede sig hurtigt omkring for at se om der var flere af hendes livvagter tilstede, men det var der heldigvis ikke, så hun åndede en smule lettet op over at det kun var ham. Hun kunne på en måde godt lide ham, men hun syntes han var underlig i det. Han var altid så indelukkede og hun kunne ikke forstå hvorfor. "Hvordan kunne han finde mig så hurtigt?" Hun blev ikke klar over at hun havde sagt det højt, før hun så de andres blikke på hende.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ren havde kigget længe på Aneliya og dem som sad omkring hende. Det så ikke ud til at hendes fætre var der, hvilket var et held for ham. Så slap han for at ende i et slagsmål med dem. Han så hvordan hendes smil gik fra at være et glad et til et trist et for så at gå tilbage til et glad et og han undrede sig over hvad det egentlig var som de snakkede siden hendes smil kunne ændre sig så meget. Ren lagde pludselig mærke til at hun kiggede op og så sig søgende omkring. Sikkert fordi hun havde mærket hans blik og hun fandt ham også hurtigt og hun så først en smule forskrækket ud, men det ændrede sig hurtigt da hun fandt ud af at han var alene.
Så var det meget godt at han ikke havde tilkaldt de andre endnu, ellers ville hun nok være flygtet og han gad ærligt talt ikke til at jagte hende igen, det var det alt for koldt til udenfor. Han brød sig ikke synderligt om det kolde vejr i Danmark. Han kiggede ud af vinduet og så at det var begyndt at sne igen. Han skar en grimasse over det. Ren lagde mærke til at nogen nærmede sig ham ud af øjenkrogen og han vendte hurtigt sit hoved om mod personen og så at det bare en pige, som havde taget mod til sig og var kommet hen til hans bord. "Venter de på nogen? Eller sidder de alene?" Kom det uskyldigt fra hende. Han fik en smule medlidenhed med hende og prøvede at afvise hende på en pæn måde, det lykkes ham ikke at gøre det på en pæn måde åbenbart, for hun løb hurtigt væk fra hans bord igen med tårer ned af hendes kinder. Hvorfor skete det altid for ham? Han prøvede virkelig på at gøre det så pænt som muligt, men det lykkes ham aldrig.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man dec 13, 2010 8:46 pm

"hvem?" Jake så lidt på hende. var hun stukken af fra nogen eller vente hun på en.

-----------------------------------------------------

Honey forhold sig bare stille. "jeg...fandt hendes adr." han skubbe sig væk fra sin bror det var ikke planen at han ville haft sagt noget til ham. Han ville selv opsøge hende juleaften og trakke hende med sig hjem
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man dec 13, 2010 9:14 pm

Freja kiggede måbende på de 2 på den anden side... Hun var stadig ikke helt med... Hun kiggede ned i bordet... "Familie....." hun sagde det lavt men man kunne godt høre hvad hun sagde... Hvorfor skulle nogen ville være sammen med sin familie, hun forstod det ikke. Hendes familie havde kun gjort hende ondt, Steve var den eneste der havde været god ved hende... Hun skubbede tankerne bort og kiggede op på de 2 andre igen... "Jeg har aldrig holdt jul før..."
_____________________________________________________________________________________________________________________

Bitter kiggede undrende på sin lillebror... "Hvad har du tænkt dig at gøre? Hun skred fra os... Tror du ærligt på hun vil se os?" Da han sagde det mærkede han et stik i hjertet, det var en ømt emne og han fik sagt det sidste trist.. Det var ikke meningen det skulle lyde så trist, han måtte være stærk......
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Tilbage til toppen