Nightmare

Julespeciel <3

Side 6 af 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Re: Julespeciel <3

Indlæg  Pretty--Kitty on Fre dec 24, 2010 1:26 am

"Nej du har ret." svarede Aneliya smilende Bitter. Hun var taknemlig for at Bitter havde sendt 2 af hans vagter efter Honey. Hun fulgt efter Bitter hen til bordet og satte sig ned på sin stol igen. Hun havde ikke lyst til at slippe hans hånd endnu, så hun beholdte den i sin hånd. Hun smilede venligt til Freja. "Nu får vi forhåbentlig ikke mere ballade." kom det muntert fra hende. Hun mærkede lige pludselig at nogen stirrede på dem og hun vendte sig om og så at det var Ren, der endnu engang stirrede på dem med jalousi i hans øjne. "Sig mig, har du virkelig ikke noget bedre at tage dig til end at stirre på folk med jalousien lysende ud af dine øjne?" det lød lidt mere koldt end det egentlig var meningen, men hun gad altså ikke at hendes vagter skulle vise deres følelser så åbenlyst i nærheden af hende.

_________________________________________________________________________________________________________________________

Ren blev noget overrasket, da han for anden gang den dag fik af vide, at man kunne se jalousien lyse ud af ham. Han kiggede forlegen væk samtidig med at han mumlede et eller andet som de andre ikke kunne høre.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolfy on Fre dec 24, 2010 2:22 am

efter noget tid kom Honey tilbage. Han have et tilfreds udtryk og sin bamse på sin plads. Han satte sig pænt uden et ord tog noget kage og spiste fornøjet.

Jake der imod så helt fotumlet ud og man skulle tror han havet set et spøgls. Han rømme sig og satte sig ned. Han fiske hurtig ud efter kakaon
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn dec 26, 2010 5:14 am

Bitter kiggede undrende på Jake.... "er du okay??? du ser lettere... rystet ud..."

Freja kiggede på Honey..hun studerede hvert et træk ved ham, den måde han spiste på, hans bevægelser. Hun vidste ikke helt hvorfor, men hun følte sig mere tryg på den måde.... Han så godt tilfreds ud... Hun skyndte sig at kigge væk...
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man dec 27, 2010 2:19 am

Aneliya rystede bare smilende på hovedet af Honey, da han kom tilbage. Hun kiggede pludselig meget sulten på kagen og før hun havde fået set sig om havde hun taget et stykke af den. Havde ellers ikke været hendes mening at tage et stykke. Hun tog en bid af kagen og sank hen i nydelse. Det havde været alt for lang tid siden hun sidst havde fået så god en kage.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Ren kiggede noget overrasket på Aneliya da hun tog et stykke kage, han havde troet hun var på slankekur eller sådan noget, siden man stort set ikke så hende spise den slags.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons dec 29, 2010 5:40 am

Jake rejste sig op igen og tog sin jakke på. "jeg må heler se at gå nu glædelig jul" sage han med et buk og gik ud af døren.

__________________________________________________________________________________

Honey så på klokken. han gad ikke mere "jeg vil hjem" han rejste sig op. det var ca 30 min efter Jake var gået.

(jake og honey er ude. er gået lidt dø idet)
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons dec 29, 2010 11:43 pm

Bitter skyndte sig at rejse sig op og følge efter Honey.. Han havde jo lovet sin far at passe på ham.... Bitter vendte sig hurtigt om... "Farvel de damer" og lavede et akavet buk, og smed penge på bordet til betaling... "Den her giver jeg.. Freja gem du dine penge" sagde han imens han sendte Freja et blink med det ene øje.... (Bitter er ude)

Freja kiggede da de gik ud... Hun kiggede over på Aneliya... "Måske... Burde vi også gå...." Hun havde egentlig ikke helt lyst hvor for hvor skulle hun gå hen...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons dec 29, 2010 11:57 pm

Aneliya vinkede smilende farvel til sine fætre og Jake, da de gik. Hun vendte sig om mod Freja igen. "Ja måske burde vi også gå." Hun kiggede kritisk op og ned af Freja og så at hun trængte til at få noget mere tøj på. Freja kunne da ikke gå rundt i den slags tøj i det her vejr. Det eneste hun ville få ud af det var sygdom. "Hvad siger du til at få noget af mit aflagte tøj og sko?" røg det lige pludselig ud af Aneliya. hun bandede svagt ved sig sig selv, det var ikke sådan det skulle have lydt. "Altså det jeg mener er at du ligner en der trænger til noget nyt tøj og da jeg har en del aflagt tøj som jeg ikke rigtig kan passe mere og hvis du kan passe det, må du få det." hun smilede venligt til Freja.

_________________________________________________________________________________________________________________________

Ren havde valgt at gå udenfor, for at vente på at Aneliya blev færdig og det var blevet endnu koldere i vejret nu havde han ringet efter bilen. Så de slap for at gå hjem i det her vejr. Han nikkede et farvel til Bitter og Honey da de kom ud. Han havde ikke set at Jake var smuttet også, men det lagde han mærke til nu.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors dec 30, 2010 4:06 am

Freja kiggede undrende på Aneliya..... "Hvad kræver det af mig??" Hun var ikke vandt til folk var søde ved hende og bare gav hende ting, så hun kunne ikke helt forstå den gestus og gode gerning Aneliya tilbød hende...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors dec 30, 2010 4:57 am

"Intet, udover at se dig glad og ordentlig klædt på." Svarede Aneliya, Freja smilende. "Jeg er din ven og venner giver hinanden ting uden at forlange noget for det." fortsatte hun. Hun kiggede kort ud af vindue, for at se Ren stå og vente ved siden af en bil. Hun smilede lettet, for så slap hun for at gå hjem i kulden. Hun drak sin kakao op og spiste den sidste bid kage. "Skal vi smutte? Min bil holder udenfor og venter kun på os." spurgte hun venligt Freja.

_____________________________________________________________________________________________________________________

Ren stod lænet op ad bilen og førte en samtale med Chaufføren. Aneliya måtte da gerne se at skynde sig at blive færdig. Men hun så ud til at snakke med pigen Freja om noget. Han kunne ikke helt tyde hvad det var de snakkede om.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors dec 30, 2010 6:06 am

Freja kiggede ud af vinduet og blev en smule urolig.. Så hun kiggede genert ned i bordet og pegede sine pegefingre mod hinanden..... "Vil du have mig med??"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors dec 30, 2010 11:25 pm

"Selvfølgelig vil jeg gerne det." svarede Aneliya smilende. "Desuden så jeg gerne at du snart fik noget varmere tøj på, for det du har på lige nu ser ikke alt for varmt ud." fortsatte hun smilende, men med en lille smule bekymring over hendes stemme. Hun kiggede endnu en gang ud mod bilen og så at Ren stod og rystede en smule. Hun rystede på hovedet af ham, han kunne da bare gå ind i bilen og vente, i stedet for at blive uden for. Hun rejste sig op og rakte sin ene hånd ud mod Freja. "Skal vi gå? Så slipper Ren også for at blive ved med at stå ude i kulden og vente på os." kom det fra hende med et stort katteagtigt smil.

________________________________________________________________________________________________________________________

Ren var begyndt at blive en smule nervøs for at Aneliya ikke lige kom ud med det samme alligevel og han skulle lige til at tage en smøg frem. Da han så hun rejste sig op derinde og at hun rakte en hånd ud mod Freja. Det beroligede ham lidt.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolter on Man jan 03, 2011 11:26 pm

// doh.. sorry.. ^^; Som I nok har opdaget er jeg lidt ude af denne tråd.. Så jeg har smidt Evangeline ind i en anden tråd.. ^^;
Jeg har ikke lige haft tid og energi til at bruge min computer, så jeg er kommet laaaangt bagud.. ^^; NÅ SKIDT PYT.. x'D\\
Wolter
Admin
Admin

Antal indlæg : 470
Geografisk sted : Jylland

Vis brugerens profil http://nightmare.danskforum.net

Indlæg  Felix on Man jan 03, 2011 11:37 pm

Freja kiggede tøvende på Aneliya.. Men besluttede sig for at tage med hende.. Så skræmmende var hun jo heller ikke....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs jan 04, 2011 12:21 am

Aneliya blev glad for at Freja valgt at tage med og hun tog hende i hånden og gik ud og satte sig i bilen og bad Chaufføren om at køre dem hjem til hende.

_______________________________________________________________________________________________________________________

Ren var lykkelig over endelig at kunne få lov til at sætte sig ind i den varme bil. Han døsede lidt hen på vejen hjem.

(Ren og Aneliya ude)
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs jan 04, 2011 1:57 am

Freja out
Felix