Nightmare

Julespeciel <3

Side 5 af 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

Re: Julespeciel <3

Indlæg  Wolfy on Fre dec 17, 2010 12:07 pm

honey sukke engang "det kommer ikke helt dig ved" svare han så pænt som han kunne. Han dreje hovdet imod Ren for at kigge hvordan han var. "tsk han bad selvom det" han kigge på anilya da hun begyndte at tale.

Jake satte sig til som han normalt gjorder på sit arbbejde når han skulle lytte til kunderne.
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Felix on Fre dec 17, 2010 12:18 pm

"Undskyld" fløj det ud af Freja i en nedladende tone.... Hun tog sig selv til munden da han opdagede hvor nedladende hun lød.... Freja kiggede på Aneliya da hun sagde noget... "Personligheds spaltning..." hun kløede sig undrende i hovedet... "tror ikke jeg forstår..."

Bitter kiggede overrasket på Freja over hendes nedladende tone men grinte så lidt for sig selv, og sendte hende et kærligt smil... Han tog sig selv i det og rystede undrende på hovedet... "Tager du dine piller??" han kiggede på Aneliya, hun måtte vel tage nogle piller når hun havde personlighedsspaltning, altså for at ha lidt kontrol....
Han kiggede rundt i cafeen, han havde svært ved at holde fokus... Han fik øje på Ren han lignede ikke en der havde det alt for godt... Han så nu stadig sød ud, selvom han var en kæmpe idiot. Han fnyste let og vendte igen opmærksomheden mod dem ved bordet.. Jake lignede en der kedede sig...
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør dec 18, 2010 12:34 am

Aneliya smilede mere beroligende da hun så at Jake satte sig godt til rette. Hun kiggede over mod Bitter, da hun hørte hvad han sagde. "Min læge mener ikke at jeg har behov for piller, men at jeg har behov for at vise mine negative følelser lidt mere. Da det hovedsagligt er derfor at jeg har personlighedsspaltning." kom det lidt træt fra hende. Hun begyndte at sætte sig lidt bedre til rette, så hun ikke sad så urolig når hun skulle til at fortælle. Hun kiggede over mod Freja. "Personlighedsspaltning vil sige at man har mere end en personlighed. Jeg har den i ser nu og så har jeg en mere. Jeg betegner mine personligheder som god og ond. Jeg er den gode." der sidste sagde hun mens hun pegede på sig selv. "De fleste af jer har faktisk mødt min anden personlighed. For et stykke tid siden i gyden. Hun er.. Hvordan kan jeg sige det, meget voldelig af sig." fortsatte hun og kiggede afventende på dem.

_________________________________________________________________________________________________________________________

Nu opdagede Ren hvad det var Aneliya sagde. "Aneliya, nej." kom det svagt fra ham. Han prøvede at rejse sig op, men han måtte opgive da han svajede for meget til at kunne gå oprejst. Han mente at Aneliya ikke burde fortælle noget så privat som det og da slet ikke til folk hun knap nok kendte. Det var jo ikke til at vide om deres egentlig formål var skade Aneliya og hendes familie.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør dec 18, 2010 1:01 am

Honey så hvordan Bitter kigge på Ren. Han rejste op og gik hen og satte sig ved siden af ren han have taget en kop og en kande.
Han hældte en kop kaffe op til Ren idet han satte sig. "Jeg tror udmærket godt hun ved hva hun har gang i" Honey satte koppen foran Ren.
"du budte gå til en læge og få tjekket det hovde jeg tror hun har fået slået noget løs derinde" Han lænte hovedet på sin arm som støtte på bordet.
"vis der overhovdet er noget der inde" han prikket blødt Ren´s hovde med et drillen smil. "Hva syns du brormand" han vente sig imod Bitter idet han spurte ham med det lumske smil der fortalte Bitter at honey have lagt mærke til hvordan bitter have kigget på Ren.

Jake drak en slurk af sin kakao. "er det noget du har haft altid og hvordan har du fået det??" han kig lidt iarbejdes mode.
"Jeg har haft mange kunder med den slags så det er meget udprægt efterhånden nogle er bare berder til at styre det end andre og nogle gange er det meget forskelige ting der satter det igang" Han hev smøgen i munden igen
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør dec 18, 2010 2:15 am

Bitter kiggede på sin lillebror.... "Tvivler på der meget fornuft i den mand der...." han tog en tår af sin kaffe og prøvede at virke kold, hvilket vidst ikke gik så godt.... "Han ved tydeligvis ikke hvornår legen er god.. Han ligner dig på det punkt..." han smilte hånligt mod Honey... "Det meste af tiden, dum som en dør.. Uvidende."

Freja kiggede undrende på Aneliya.. Hun forstod det ikke helt... "God og ond... Man er enten eller....." hun lød mere sur end det var meningen. Men alt hun havde oplevet var at folk enten var gode eller onde, så hvordan skulle hun kunne tro andet? Hun skammede sig lidt over det, og kunne mærke hun blev rød i kinderne... Hendes verden var virkelig sort og hvid...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør dec 18, 2010 3:15 am

Hun smilede til Jake. Hun var glad for at han spurgte ind til det, i stedet for bare at sige nå okay og så ikke mere. "Så vidt jeg ved, så har jeg altid haft det og det kommer af, at jeg har en meget dårlig vane med at gemme alle mine negative følelser, så som vrede osv væk. Men når jeg har gemt dem væk for længe, kommer de gerne frem i form af min anden personlighed, kaldet Chaos og hun indeholder alle mine negative følelser og hun går ikke væk, før de er opbrugt igen." hun holdte en lille pause for at få vejret igen og samtidig kom der en tjener hen til dem, med noget nyt varmt kakao. Hun hældte noget op i sin kop og tog en tår af den. "Uhm, det gjorde godt." kom det fra hende med et tilfreds smil. "Nå tilbage til min fortælling. Noget andet som også kan gøre at hun kommer frem, kan fx være hvis der er for mange negative følelser omkring mig og det var bl.a. det der skete i gyden den anden dag." det sidste blev sagt med et lille undskyldende smil til Steve og Freja.
Da hun hørte hvad Bitter og Honey havde begyndt på, kiggede hun bare opgivende på dem. Hun gad ikke og stoppe dem denne gang.
Hun kiggede på Freja med et sødt smil. Hun var ved at få et billede af hvilken barndom pigen havde haft og det tydede mere og mere på at den ikke havde været alt for god. "Faktisk Freja, så tager du en smule fejl, hvad det angår. Alle har noget godt eller ondt i dem. For de fleste er der en balance mellem de 2. Lidt ligesom Ying og Yang, hvis du kender til det? Og så er der dem, som slet ikke har en balance mellem godt og ondt. Det er det der gør at nogen er mere onde eller gode end andre."

_______________________________________________________________________________________________________________________

Ren havde opgivet at prøve på at komme op at stå. Han havde det simpelthen for dårligt. Han opfangede knap nok at Honey satte sig ved siden af ham. Han mærkede duften af kaffe og kiggede ned på bordet foran sig og så at der stod en kop dampende varm kaffe foran ham. Han opfangede hellere ikke rigtig, hvad der blev sagt til eller om ham. Han mærkede knap nok at Honey prikkede til ham.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør dec 18, 2010 11:48 am

Honey så rødt efter Butter´s kommetar og det fik ham til at hive sin kniv frem bag sin ryg "PRØV OG SIG DET ENGANG TIL!!" Han rejste sig imens.
"ELLER VENTER DU PÅ AT JEG SKRIDER SÅ DU KAN FÅ DEN DYBTE!!??" Han hobbe hen til Bitter og sad næsten på hans skøg med spredte ben over for ham hvor han have fat i kraven og holdt sin kniv ved Bitter´s hals.

_________________________________________-

Jake lytte forståedne hvor efter han rejste sig i never da Honey kom flyvene forbi ham med kniven
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør dec 18, 2010 1:48 pm

Freja der stadig sad halvt op af Bitter rykkede sig skræmt tilbage i sædet da Honey kom hoppende med sin kniv... "LAD HAM VÆRE!!!! DET DIN BROR! HVORDAN KAN DU???" Freja råbte af Honey, fuldstændig ukontrolleret. Hun forstod det virkelig ikke.... Hvorfor skulle det altid være sådan.. var der da aldrig fred.. Hun tog sig til hovedet med begge hænder og begyndte at ryste hovedet frem og tilbage..

Bitter rørte sig ikke ud af stedet, han kiggede bare på sin lillebror fuldstændig upåvirket af kniven mod hans hals... "Hold nu op Honey... Du begyndte det selv..." han sagde det i en rolig nærmest opgivende tone... Han tog Honeys hånd med kniven og skubbede den væk fra sin hals... "Du skræmmer alle, og dig som elsker julen.... Troede du af alle ville slappe af i dag...." han opfangede at Freja var skræmt, og nussede hende i håret...

Freja rykkede sig forskræmt da Bitter rørte hendes hår.... Men faldt lidt til ro.. Hun kiggede bedende på Aneliya som om hun skulle kunne stoppe det her... "Du lovede" sagde hun dybt ulykkelig og med tårer i øjnene....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør dec 18, 2010 10:12 pm

"Bare rolig Freja, der sker dig ikke noget." svarede hun Freja med et beroligende smil. Hun kiggede et øjeblik på sine fætre, inden hun foretog sig noget. Hun overvejede lidt, hvad hun skulle gøre. Hun rejste sig stille og roligt op, men hun havde et lidt truende smil omkring læberne. Der var vist en der havde brug for en time-out. Hun vendte sig om mod Honey med samme lidt truende smil. "Honey. Honey. Honey. Du har vist brug for en lille time-out. Har du ikke?" hun havde lagt sit hoved lidt på skrå, mest af alt for at virke lidt mere truende. Da Honey ikke rigtig så ud til at fjerne kniven igen, fik hun et lidt mere irriteret udtryk i øjnene. Hun lavede hurtigt et udfald og før Honey fik tid til at reagere havde Aneliya taget kniven fra ham og givet den til Bitter, inden hun tog fat i Honeys nakke og slæbte ham hen mod døren. Hun åbnede døren og nærmest smed Honey ud af den. "Og du kommer ikke ind før du har lært at op føre dig ordentlig." sagde hun med et bestemt udtryk i ansigtet, som viste at hun virkelig mente det.

________________________________________________________________________________________________________________________

Ren ville selv have stoppet Honey, men nåede han slet ikke før Aneliya reagerede og var begyndt at slæbe Honey af sted mod døren. Han kiggede forundret på hvordan hun behandlede Honey. Han havde ikke lige forventet at hun kunne finde på sådan noget.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn dec 19, 2010 7:59 am

"DET ER IKKE FAIRE" gentage Honey op til flere gange da han blev slæbt ud. han sad med sin opbuste muggen utryk da han til siste sad i sneen.

Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn dec 19, 2010 8:04 am

Bitter kiggede overrasket på sin kusine.. "Var det nu også nødvendigt???" han sukkede opgivende og drak det sidste af sin kaffe før han fortsatte... "Nu han jo bare endnu mere sur.... Og du ved lige så godt som jeg det er en mur han har omkring sig.. Det hans forsvar.."
Bitter kiggede efter Honey og så han bare stod og så sur ud.... Han bestilte en kop kaffe mere og prøvede ikke at tænke så meget...

Freja kiggede undrende på Bitter... Hun havde aldrig set ham sådan...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn dec 19, 2010 10:13 am

"Jeg ved det kære Bitter. Jeg ved det." svarede Aneliya med et stort smil. "Men jeg har lovet både ejeren af caféen her og søde Freja, at jeg nok skulle sørge for, at hvis der blev mere ballade, så skulle jeg nok tage mig af det og til ejeren sagde jeg helt præcist, at jeg ville smide personen ud herfra. Men bare rolig jeg lukker ham ind igen om lidt, han skal bare lige køle lidt ned først." hun kiggede smilende ud mod Honey et øjeblik og vendte sig så om mod de andre igen. Inden hun satte sig vendte hun sin stol sådan at hun kunne holde øje med Honey, men også sådan at hun stadig havde øjenkontakt med de andre ved bordet. Hun tog en tår af sin kakao og over koppens kant lagde hun mærke til Frejas undrende blik. Hun smilede lidt ved det og sagde så, "Der kan du bare se Freja, Bitter er slet ikke så slem igen. Han meget loyal over for dem han anser som sine venner." det sidste blev sagt med et kærligt smil til Bitter.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ren havde stirret stumpt på Aneliya lige siden hun kom tilbage fra at have smidt Honey ud. Hun var helt sikkert noget udover det sædvanlige. Han vågnede op da han så det kærlige smil hun sendte til Bitter og han blev straks jaloux på Bitter. Han vidste ikke at det bare var familiært smil Aneliya havde sendt Bitter. Han kunne ikke længere kende forskel på de forskellige former for smil, for han havde ikke fået mange kærlige smil fra hans far af, siden moderen døde. Han stirrede på Bitter med jalousien lysende ud af hans øjne. For en gangs skyld havde han svært ved at skjule sine følelser for Aneliya. Måske det var pga det slag han havde fået af hende, men han håbede at ingen lagde mærke til ham.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn dec 19, 2010 10:25 am

Honey blev sættene i sneen men han have tøret det muggen opbuste udtryk væk da han så hvordan hun holdte øje med ham.
møj møj møj så kunne det ikke blevet mere ydemygne for hans side af. Hvorfor skulle hun være så..så...så magt fuld på en eller anden måde så han
ikke have mod på at røre hende. "Tsk" han hørt nogen grinede af ham og rigtig så ned på ham imens de snakke. Normalt vil han bare tænde af på dem lige nu og her
men han ved godt hva det så vil bringe ud over at bare blive smidt ud. Han mærke igen noget varmt og vådt løbe ned af hans kinder. Honey rejste og begyndt bare at gå.
nogle fyr hev fat i ham. Store høje fyre. 3 stk. Honey lod sig ikke chokke men han viste godt han indte kunne stille imod dem for han kunne snitte en med så vil de andre to måde at få ham selv ned. Hvor fanden blev hans vagter af for engangs skyld de pleje sku da ikke svigte ham på den måde.
mænden kaldte ham for ødnavne og kommeret heletiden hvor lille og "nutte" han var og om han ville lege en lille leg bare dem og ham.
Honey viste godt hva de menet men han holdt sig bare rolig.

------------------------------------------------------------------------------------

Jake kom sig over det øjeblik han have et lille grin på læben da det nu så lidt sjovt ud. Han tog smøgen ud af munden da en tjener bed ham om det.
"en mur.....det noget af en mur så" svare han lidt på det der blev snakket om.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn dec 19, 2010 12:03 pm

Bitter lagde mærke til hvad der foregik udenfor, og uden at tøve rejste han sig op og gik hurtigt ud til Honey.. Det så ikke ud til at nogle af hans vagter var der, så måtte han jo gøre noget ved det..... Han gik direkte hen og skubbede til den ene af drengene... "Tror heller i må gå nu... I ønsker ikke ballade med os... " Han sendte et smil til Honey i håbet om han forstod det ikke var for at nedgøre ham, men for at gøre det lidt mere lige... Han tog en smøg og tændte den nu han alligevel var udenfor.. Han tog et sug af den og pustede det ud i luften. Han havde stillet sig ved siden af Honey, som en lige mand.. Ikke foran som et "skjold"...

Freja kiggede på Aneliya og undrede sig over hun havde kunne læse hende sådan... "Jeg kan kun give dig ret Jake" sagde hun stille... Hun tog sin hånd op "Forstår ikke hvorfor..." hun kørte en finger hen over sit ar, det var stadig lidt ømt..
I samme øjeblik rejste Bitter sig og hun kiggede undrende efter ham... Hun kiggede på Aneliya.. "Han holder da alligevel af sin bror..."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn dec 19, 2010 9:24 pm

Aneliya lagde mærke til at nogle fyre havde omringet Honey. Hun vendte sig om mod Bitter for at gøre ham opmærksom på det, men han havde allerede opdaget det. Hun vendte sig derefter om mod Ren og så den jalousi han havde i øjnene. "Hvis du er frisk nok til at stirre på os med jalousien lysende ud af dine øjne. Så er du også frisk nok til at hjælpe mine fætre udenfor og prøv nu ikke på at spille smart Ren." kom det koldt fra hende. Uden at hun vidste det havde hun misforstået hvem Rens jalousi var rettet imod.

___________________________________________________________________________________________________________________

Ren blev noget overrasket over det Aneliya havde sagt. Han havde ikke vidst at man kunne se hans følelser så tydeligt. Men han gjorde som hun sagde, for han havde rent faktisk fået det bedre efter at have drukket noget kaffe. Han rejste sig stille og roligt op, for han var ikke ligefrem vild efter at hjælpe hendes fætre. Han slentrede hen mod døren og åbnede den uden et ord. "Jeres kære kusine, dronningen derinde, har sendt mig ud for at hjælpe jer." sagde han med en lidt nedladende tone, da han kom ud til Bitter og Honey. Han stillede sig på den anden side af Honey.

____________________________________________________________________________________________________________________

Aneliya så meget tilfreds ud, da Ren havde gjord som hun havde sagt. Hun vendte stolen sådan at den kun vendte mod de andre igen, da hun ikke ligefrem havde brug for at se det der skete udenfor. Hun svarede Freja samtidig med. "Ja, de holder begge to af hinanden. De har bare et stort problem med at vise det." hun havde sagt det med et venligt smil.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn dec 19, 2010 10:10 pm

Honey kigge lidt på sin bror han forstod blikket og tørt sit tybiske lumske smil på selvom han viste at hen ikke rigtig have noget at have det i eftersom han har tabt sin kniv
og ikke lige frem styrke han bestod af men hurtighed. "Tænk at sådan nogle tøsse drenge er nødtil at være tre mod en lille dreng" var hans håndene ord mod dem.
Han hørt Ren komme. Han fnyste af hans ord for de behage ham ikke.

_____________________________________________________________________-

Jake rejset sig fra stolen. det hele gjorder ham ligt udtryk men han kendte godt sin lidt af sin magt som avokat plus han have set de fyre før.
Han viste det var nogle der have været i retten før og vis han kender dem ret vil de ikke i fænglse igen. Han tog sin jakke og vandre om døren.
"okay drenge hvor lang tid vil i sidde inde denher gang" han gjorder det samme som Bitter med at tænde en smøge plus det fik ham til at se rolig og megt fuld ud.
"Jeg har jo ikke særlig mange sager fortiden og jeg har virkelig lyst til at smide nogen ind bag trammer for engangs skyld" han mærker tydlig hovdepinen komme. der har været leget for meget med hans never så hans øjne viste tydligt at han var pist.

____________________________________--------

Man så tydlidt at de fyre have set jake før og at der kom så mange der var på honey´s side kom helt bag på dem. "øh øh øhhhh"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn dec 19, 2010 10:53 pm

Bitter kiggede på Ren da han kom ud af døren.. Han mærkede en smule irritation i ham, men det hjalp ikke at vise den lige nu... De kunne sku godt have klaret sig uden ham.... Da Jake kom ud fik han et chok.. Opsøgte han ligefrem problemer? Det gav ikke mening.. Han kiggede på Jake da han talte til drengene og smilede fornøjet over hvilken magt han havde over dem, uden at slå... Det var nu imponerende, han kendte kun til at have magt ved hjælp af vold, i hvert fald over sådan nogle her... "Smut i nu hellere...." han sagde det i en helt rolig tone. Det var henvendt til de drenge som var efter Honey. Han tog et sug af sin smøg og kiggede på Ren og Jake ud af øjenkrogen...

Freja kiggede på Aneliya.. "Jeg forstår det bare ikke.... Hvorfor er de sådan mod hinanden?" hun kiggede ned i sit krus og drejede skeen rundt i det.. Det var tomt..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man dec 20, 2010 1:34 am

drengen kiggede på Jake ikke et tegn på et smil var på hans læber det mere et udtryk af irretetion jake have.
de så alle tre efter tænksomme ud dog var tydlig tegn på at de ikke vil lege med ilden
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man dec 20, 2010 2:18 am

Bitter smed sin smøg på jorden og trampede på den... "Lad os gå ind igen...." han klappede Honey på skulderen og åbnede døren ind til cafeen.. Han vendte sig om "skal du med Jake?".. han havde ikke tænkt sig at spørger Ren.. Han gad ikke spilde sin tid på ham....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man dec 20, 2010 11:09 am

Aneliya kiggede hen på Freja. "Hvem ved.. Sådan har de været siden deres mor skred fra dem. Honey er den som er hårdest ramt af, at hun skred. Det er bl.a. derfor han render rundt med den bamse. Den har han nemlig fået af hende. Det værste er dog at de bliver ved med at give hinanden skylden for at hun skred. Men sådan er det slet ikke." svarede hun Freja med et dybt suk. Da Aneliya hørte at de kom ind igen, vendte hun sig om mod dem med et smil på læberne. Hun håbede at de ikke havde hørt det sidste hun havde sagt til Freja. Hun vendte sig hurtigt om mod Freja igen og lænede sig ind mod hende, for at komme til at hviske i hendes øre. "Ikke et ord til dem, om det jeg lige har sagt. Jeg har lovet deres far ikke at fortælle dem sandheden om hvorfor deres mor skred." Hun sendte Freja et advarende blik, da hun lænede sig tilbage i sin egen stol og puttede igen sit venlige smil på læberne.

Ren fnyste bare af Bitter og gik hurtigt ind af døren, inden de andre nåede at gå ind. Hvis de ikke ville acceptere ham, kunne det også bare være lige meget. Han satte hen til bord han havde siddet ved inden han var gået ud. Han lagde mærke til at Aneliya hviskede noget til den anden pige, men han tænkte at det sikker bare var tøsesladder at de udvekslede.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man dec 20, 2010 11:21 am

Jake sukke idet drengene gik deres vej. Det et lette suk han slukke sin havle smøge og lage den i pakken igen.
Han have ikke lyst til smagen af nekotin lige nu vis han skulle være helt ærlig. Han var gået lige efter Ren.
Han tog ligt udroligt et stykke papir oppe af lommen og en kuldepen fra hans bryst lomme. Han skrev nogle navne ned på det hvorefter
Jake gav det til Ren. "Det er navnene på den nye drenge bande der er kommet til byen. De er ikke så stræke som de gerne vil være og lette at få væk uden at skulle ud i noget rod med slåes kamp. Vis de tror at i har en sammen arbejde med mig så vil de ikke røre jer da de ved at jeg let kan sende dem i fænglse og det har de ikke nosser til" han smillet træt

Honey stod alene tilbage uden for. han mærke tydelidt de blande føgsler i sig igen som han ikke forstod men han kunne ikke styrder det den her gang. der var smiplen hen sket for meget. Normalt pleje han at bare kunne smager en ting og så var det ude men han føgle sig bramset af sin kusine. Honey gik i knæ og stirrer bare ud i luften. Hans bénvarmer suge lystig sneen i sig så de blev helt gemmenblødte lige som hans kinder af våde varme tår han ikke kunne få magt over. Han kigge desperat rundt da han opdage han ikke kunne se sin bamse. en panik tændt i ham.
hvor var den!!?? Han mærke hvordan folk glode på ham som var ude og nyde en smøge.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs dec 21, 2010 2:08 am

Bitter stoppede op og så Honey ligge i sneen.. Han vendte sig om og gik hen og satte sig på knæ ved ham... "Honey???" han lagde tøvende en hånd på hans skulder... "Du kan ikke sidde her, du bliver kold.." Han løftede ham op i armene, og tog ham med ind i varmen. Han satte ham på en stol væk fra de andre.... "Hvad der galt?" han lød meget bekymret i stemmen og det var han også... Han havde ikke set sin lillebror opfører sig sådan før...

Freja kiggede på Aneliya og nikkede. Hun skulle nok tie stille.. Men hun forstod ikke hvorfor drengene ikke vidste det, så ville de måske ikke skændtes... Hun kiggede over mod Bitter og Honey der kom ind af døren... "Tror du de okay?" hun kiggede spørgende på Aneliya..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs dec 21, 2010 3:10 am

Aneliya kiggede over mod sine fætre og vidste med det samme at der var noget galt her. "Nej, det tror jeg ikke. Der er helt klart noget galt. Jeg har aldrig set Honey så meget ude af den." svarede Aneliya bekymret Freja. "Undskyld mig." fortsatte hun og løb derefter hen til sine fætre. Lige så snart hun nåede hen til dem, tog hun Honey ind i sine arme for at trøste ham. "Hvad er der galt søde? Du virker helt ude af den. Sagde de slemme fyre noget til dig som gjorde dig ked af det?" hun var virkelig bekymret for sin fætter og hun kiggede spørgende op på Bitter, for at finde ud af om han vidste hvad der var sket.

_________________________________________________________________________________________________________________________

Ren kiggede på Jake og nikkede så sin tak. Han lagde papiret i sin baglomme for at det ikke skulle blive væk. Han ville kigge på det senere, når han var alene. Han lagde pludselig mærke til at Aneliya nærmest sprang op fra sin stol af og at hun derefter løb hen til Bitter og Honey, da de var kommet ind af døren. Ren fik lidt af et chok da hun pludselig tog Honey ind i sine arme. Han fik et lidt bittert drag om munden. Han brød sig ikke om det han så, men han kunne ikke stille så meget op over det igen. Det havde han ikke kræfter til lige nu.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs dec 21, 2010 4:37 am

Honey svare ikke. Det var slået helt klik for ham og han kunne ikke styrder det overhovdet. Det eneste han kunne få frem af ord "Hvor er den"
det som vandfald ned af hans øjne der ikke vil standse. "hvor er han" Han skubbe sig væk fra dem og begyndt at lede alle steder.
Hvor efter han huske at en af fyrene have hevet den ud af hånden på ham. Hans kærest eje "DE TOG HAM" Han skubbe til folk der stod ham ivejen da han løb mod døren.
ingen skulle tag hans bamse. Han hev Jake med sig på vejen da han måske kunne være en fordel.

Jake gjorder et venlige nik til Ren og begyndt at gå tilbage til sin plads indtil noget hev fat i ham. Han var forvirret og i chok imens han baglæns humppet med Honey.
"hv-hvor skal vi hen OO;;"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons dec 22, 2010 9:31 pm

Bitter kiggede efter Honey og Jake da de gik.. Han henvendte sig til Aneliya "tror du det smart de går alene når man tænker på hvad der skete i gyden?" Inden hun fik lov at svarer havde han hevet fat i to af sine livvagter og givet dem ordre på at følge efter på afstand og lige holde øje.. Begyndte der at blive ballade skulle de gribe ind og stoppe det.. "Og jeg gider ikke hører noget om i har sloges eller noget.." tilføjede han til sidst før han tog sin kusine i hånden og gik over til bordet igen...

Freja havde kigget med fra sidelinjen imens hun havde drukket det sidste kakao og sad bare stille og ventede på de andre. Hun ville ikke rodes ud i en masse ballade...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 5 af 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Tilbage til toppen