Nightmare

jeg er ikke...hva?? (19/10- 6/11 2010)

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Go down

Re: jeg er ikke...hva?? (19/10- 6/11 2010)

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn okt 24, 2010 8:19 pm

Aneliya kiggede først på Honey og derefter på Bitter. Hun kunne mærke at de ikke fortalte hende sandheden. Men det var også lige meget, hun skulle nok huske alt hvad der var sket på et eller andet tidspunkt. Det endte bare altid ud med at blive på det værste tidspunkter at hun huskede sådan noget. Da Honey havde sagt at hun bare var besvimet kunne hun godt regne ud at Chaos havde været på spil. Hun håbede hun ikke havde alt for meget rav i den denne gang. Sidst havde det taget hende en uge at rette op på alt det Chaos havde lavet. Hun lagde mærke til at pigen prøvede på at rejse sig op, men at hun havde svært ved det, da hun så ud til at have store smerter. Aneliya besluttede sig for at ville hjælpe hende og prøvede på at rejse sig op ved hjælp af muren. Det gjorde ondt i hendes ben, men hun tog sig sammen og det lykkes hende også til sidst at få sig rejst op. Hun måtte støtte sig lidt til muren, inden hun haltende begyndte at gå over mod pigen og ham den grønhåret for at hjælpe. Da hun fik et ordentlig kig på den grønhåret poppede navnet Billy op i hovedet på hende. "Lad mig hjælpe dig med at komme op." kom det venligt fra hende og sendte dem hendes venligste smil.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Lemming on Tirs okt 26, 2010 8:53 am

"ja time to get of" (tid til at gå) Steve bukkede sig så Freja Kunne kravle op hans ryg.
Steve kikkede på Aneliya som var på vej over til dem, han kunne stadig mærke hindes spark, men holdte det i sig. "tror i har gjort nok allerede" steve begynde at bære Freja ud af gyden og gav tegn til at Billy kunde følge med mens han sendte et opgivende blik til Aneliya. om han nogensinde ville kunde forstå vad der gik gennem hovederne på di mennesker.
Lemming

Antal indlæg : 21

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 26, 2010 7:30 pm

Billy rejset sig hurtigt op. Han gjorder et hurtig buk til folk og lunte hurtige efter steve og freja.
Han glæde sig til at komme væk derfra og i trykke omgivlser igen.

-----------------------------------------

Honey tog sig til hagen efter tænksomt "hmmm jeg var elles sikker på at han var bøsse...." han slog ud med armene og rykke på skuldrene.
"når man kan vægle tag fejl" man kunne tydelig se at det ikke glæde ham på nogen måder. hans måde at sige ordene på kunne man tydelig høre at
han var irretable. Honey kunne best lid at have ret. være gang.
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør okt 30, 2010 7:46 am

Freja tøvede lidt, hun hadede at fremstå svag, men hun var svimmel og smerterne gav hende ikke meget valg.... Hun kravlede op på ryggen af Steve og holdt fast så godt hun kunne.. Hun kiggede bagud og sikrede sig at Billy var med. Hun tog hans hånd og smilte til ham.... Da de var i den anden ende at gyden vendte hun sig om og rakte tunge til Honey.. Hun vidste ikke hvorfor, måske hun var sur over alt det der var sket, eller bare sindssyg af at ha slået hovedet, men hun fortrød hurtigt hvad hun havde gjort...

Bitter kiggede efter dem da de gik ud af gyden.. Han vendte sig om mod sin lillebror og gav ham et dummeslag i baghovedet... "Og hvad så hvis han var bøsse?? Hvad er det lige du har imod bøsser?" han sukkede opgivende, og tændte en ny smøg.. Han tog et sug imens han tænkte på at han røg for meget, og tog et nyt sug.. ironisk....
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør okt 30, 2010 10:33 am

"Vent." Kom det fra Aneliya, men da var de noget ud af gyden og hørte hende åbenbart ikke, for de stoppede ikke og vendte sig om mod hende. Hun var blevet såret over at hun ikke havde fået lov til at hjælpe dem og det styrkede kun hendes mistanke om at Chaos havde været på spil. Hun kom sig hurtigt over det da hun hørte hvad Honey sagde. Hun daskede ham blidt i hovedet. "Har du overvejet at spørge dem i stedet for bare at gå ud fra at de er bøsse. Så slipper du for at tage fejl en anden gang." hun smilte kærligt til ham mens hun sagde det. Hun kiggede ud mod gaden og lagde mærke til at hendes livvagter var på vej, men de så ikke ud til at have set hende endnu. Hun tog hurtigt sine ting op fra der hvor Honey havde lagt dem og smuttede om bag Bitter før de fik set hende.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Lør okt 30, 2010 8:51 pm

"vis du rør mig en gang til og så snitter jeg dig" Honey så udtilfreds på Bitter. da kusinen rørte ham blit kom han i tanke om at han heler måtte styre sig.
"tsk..det sku da ikke sjovt at spøger!" armene over kryds imens han kigge på hun gemte sig. Han kigge i mod dem hun gemte sig for og holdt lidt øje med dem.
Han have set freja rakke tunge af ham og han have gjordt det samme som svar til hende.

---------------------------------------

Billy var falde sig langsom til ro og føglte sig tryk nu da han englig var kommet væk fra det hele ((billy er ude))
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør okt 30, 2010 10:35 pm

Freja lod sig tilfreds bærer væk fra balladen da hun var sikker på Billy var med.. (Freja er ude)

Bitter kiggede bare på sin lillebror, "Sikke stor i munden du er..
Han gik hen bagved sin kusine og gav hende et kram... "Du skal ikke bekymre dig.. Det er overstået nu.. Lad os hellere få dig hjem og slappe af.."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Lør okt 30, 2010 11:57 pm

"Nej det ved jeg godt Honey, men er det ikke mere rart at have ret end at tage fejl?" svarede hun Honey, samtidig med at hun krammede Bitter tilbage. Imens holdte hun øje med sine livvagter i tilfælde af at de skulle få øje på hende, for hun vidste godt at hvis de så hende ville de slæbe hende hjem som straf for at hun endnu engang var stukket af fra dem og det havde hun ikke spor lyst til. Hun ville hellere følges med Bitter og Honey hjem, for de ville være mere venligere imod hende end hendes livvagter.
Hvorfor skulle hendes far også give hende så mange livvagter? Hvorfor kunne hun ikke nøjes med 2 ligesom Honey? Hendes far vidste godt at før eller siden så fandt hun jo både Bitter og Honey og så var de der jo til at passe hende, så hun havde jo ikke behov for så mange livvagter igen. Hun kiggede op mod Bitter og sagde "Ja du har ret. Lad os komme hjem. Men sørg lige for at mine livvagter ikke ser mig ikke?" Det sidste sagde hun med et lille smil.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn okt 31, 2010 2:30 am

Bitter kiggede på sin kusine... "Dem skal du ikke bekymre dig om.. mine og Honey håndlangere ska nok holde dem væk..." han drejede sig om mod Honey... "ikke også lillebror?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn okt 31, 2010 5:48 am

Honey var ved at pakke en karmel op som han have fisket op af lommen. "de er på sagen..." han viste godt at hun ikke vil have de håndlander der var sat til at holde øje med hende så honey have givet hans en fast order på at være gang de fik øje på hendes håndlander skulle de søger for at holde dem væk fra hende.
"tsk...hva de ikke hvordan man behandler en dame" han tager rolidt karmelen i munden. han så slet ikke på dem på nogen måder.
Han have ikke noget imod at rende og passe på sin kusine...det var bare ham....Bitter der gik ham på neverne.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn okt 31, 2010 7:23 am

"Tak" Aneliya kiggede med et lettet og glad smil på begge sine fætre. Hun støttede sig op ad Bitters ene side, samtidig med at han lagde sin arm omkring hende og hun lagde sin omkring hans ryg. Hun rakte sin anden hånd ud mod Honey for at ville holde ham i hånden, men hun ville lade ham om at vælge, om han ville eller ikke ville holde hende i hånden. Hun vidste ikke hvorfor, men hun var altid mest tryg, når de stod på hver sin side af hende. Hun kiggede ud mod sine livvagter og så at både Bitters og Honey var i gang med at få dem væk derfra så de kunne komme ud af gyden. Hun kom i tanke om det Honey havde sagt. "Nej det tror jeg ikke at de har lært og jeg tror hellere ikke at de nogensinde får det lært. De opfører sig som om de er dæmoner når far ikke er i nærheden, men ligeså snart han så er det så gør de alt hvad de kan for at tilfredsstille ham og det er så klamt at se på." Man kunne tydeligt høre afskyen i hendes stemme da hun sagde det.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn okt 31, 2010 9:50 am

"hmmmm..." Han giver hende bamsen fri arm så de holder bamsen i være sim hånd imellem dem så han ikke kommer helt tæt på Bitter
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn okt 31, 2010 10:36 pm

Bitter kigger opgivende på sin bror... Nogle gange gik det ham på de ikke kunne enes... Han var jo hans lillebror. Han rystede på hovedet for at få tankerne væk... Han samlede sig selv og rettede sig rank op... "Lad os få dig hjem.. Tror du får brug for lidt hvile..."
Bitter begyndte at gå ud af gyden....
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn okt 31, 2010 11:41 pm

Aneliya rystede smilende på hovedet af Honey mens hun tog bamsens arm i sin hånd. Hun kiggede op mod Bitter. "Ja jeg tror du har ret i at jeg har brug for noget hvile." sagde hun med et venligt smil til ham og fulgte med ham ud af gyden.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man nov 01, 2010 10:21 pm

Bitter tog sin kusine og lillebror med ud af gyden, og fulgte sin kusine hjem.. (Bitter er ude)
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Man nov 01, 2010 11:16 pm

Aneliya fulgte stille og roligt med Bitter og Honey ud af gyden.. (Aneliya er ude)
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Tilbage til toppen