Nightmare

jeg er ikke...hva?? (19/10- 6/11 2010)

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Re: jeg er ikke...hva?? (19/10- 6/11 2010)

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons okt 20, 2010 1:13 am

Da Honey sagde undskyld faldt Aneliya lidt ned igen, men hun kunne godt se at Honey stadig havde et mindre raseri anfald i sig. "Det er okay Honey, bare.. bare husk det til en anden gang ikke?" Prøvede hun at sige så venligt som overhovedet muligt til ham.
Hun hørte godt hvad Bitter spurgte hende om, men foreløbigt valgte hun at ignorere ham, for at tage sig af drengen Billy og pigen som virkelig så ud til at have brug for hjælp nu. Hun kiggede op på Billy da han spurgte hende om hun kunne få hendes fætter til at lade være med at slå dem mere. "Ja, men kun hvis i går nu og desuden så ser din veninde ud til at have brug for lægehjælp. Hun ser ikke ud til at have det alt for godt nu." Hun sendte Billy et venligt smil som tegn på at det hele nok skulle gå.
Først der vente hun sig om mod Bitter og så ham lige en i øjnene med et alt andet end et venligt blik i sine øjne og svarede "Jeg er her for at hjælpe Billy og hans veninde. Desuden ved du udmærket godt hvad der sker hvis der er alt for mange negative følelser i nærheden af mig og det der sker er noget jeg for alt i verden ikke vil lade ske.." hun vidste udmærket at hun burde stoppe nu, men hun kunne ikke. Hun kunne godt mærke at hun var tæt på at skifte over til hendes dårlige personlighed og det var noget hun altid havde svært ved at styre.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Wolfy on Ons okt 20, 2010 1:27 am

Billy tog freja´s hånd på som tegn at de helere måtte gå nu. Han have nikket til Aneliya efter hun svaret ham.

------------------------------------------

Honey tog bare sin bamse op og holdt om den med begge arme "I know (jeg ved det) Jeg kedet mig bare lidt såå du ved så kan jeg ikke styre mig" Han løfte hovdet med et skumlt imod Billy.
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Lemming on Ons okt 20, 2010 3:13 am

nysgerrigheden havde nu fanget Steve som havde gået lidt tætter på. og tog ikke lang tid før han fik øje på Billys grønne hår og mere chokerende Freja ved siden af. Steve blev nød til at gå der hen nu, kunne høre at di havde et skenærig i gang og ordet lægehjælp fangede ham.
"Hvad Sker der her!" Steve kom brasende hen mod di to fyre, og stod nu helt hende ved dem. han var så frustreret over ordet Lægehjælp og at Billy og Freja så ret smadret ud inde i gyden at han ikke kunne lave sinde normale engelske replikker eller hip-hop still.
Lemming

Antal indlæg : 21

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons okt 20, 2010 5:47 am

Freja kiggede op da hun hørte Steve, men hun var stadig helt død, og selvom Billy havde taget hendes hånd blev hun siddende... Hun var helt ødelagt...
Da Steve nåede brødrene blev hun grebet af frygt for der skulle ske ham noget, men hun kunne stadig ikke rykke sig.. Hun var for træt i kroppen..

Bitter kiggede på den nye fyr som kom brasende. Han vendte sig roligt imod ham, og kiggede ham direkte ind i øjnene.... "Og hvem er det så lige du er? Det her omhandler ikke dig, tror bare du skal gå igen..." Han vinkede ham væk med hånden, og vendte sig imod de andre igen.. Han registrerede slet ikke Billy og Freja, og havde da slet ikke tænkt sig at svare sin kusine.. Det var ikke hans problem...
Felix

Antal indlæg : 659

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons okt 20, 2010 6:37 am

Aneliya kiggede imod den nye fyr som kom brasende. "Hvem er du?" Hun lagde mærke til at pigen kiggede op, da den nye fyr kom som om det var en hun kendte og nu hvor hun kiggede efter, kunne hun da også godt se at der var en lille lighed i mellem dem.
Hun kiggede over mod Honey og tog så en beslutning om at gå hen for at give ham et kram, for at vise ham at han var tilgivet for det der skete før. "Jeg ved det kære fætter, men prøv okay?<3"
Da Bitter så ud til ikke at ville svare hende, valgte hun at ignorere ham fuldstændig. Hvis han ikke ville snakke med hende, ville hun da hellere ikke snakke med ham. Hun håbede lidt på at denne gang kunne holde længere end sidste gang der havde været et skænderi i mellem dem. Der havde hun kun holdt ud i et par timer, længere havde hun simpelthen ikke kunne foredrage at være uvenner med ham. Hun hadede at være uvenner med ham. Hadede i det hele taget bare at være uvenner med nogen overhovedet. Ville helst holde sig gode venner med folk. Især dem hun holdt allermest af.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons okt 20, 2010 7:11 am

Honey lod sin kusine kramme ham og imens hun kramme ham ragte han tunge til sin bror. Han kunne ikke styre sig helt.
"selvføglig kærer kusine" imens han have et et lille tilfreds smil han skujlte for hende. Hva der mon forgik iden drengs tanker.
"hmm vi vækker vist opsigt" han sukke "tænk man kan ik engang rende i gyderne i fred mere tsk"
------------------------

Billy kigge på steve han kunne godt huske ham lidt sådan
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Lemming on Ons okt 20, 2010 7:20 am

Steve nåede ikke at tænke over det. han havde lige set at Freja bløde fra sin ene arm. en vrede voksede i Steves krop han ikke havde følt i mange år, helt tilbage fra da han første gang slog Frejas far, men denne gang var Steve ikke et barn. han kunne kun se Honny med en bamse der var ved at kramme den anden pige og Bitters sætning var en dråbe for maget og med Steves fulde kraft fløj hans næve mod Bitters ansigt.
Lemming

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons okt 20, 2010 10:10 am

Bitter skulle til at sige noget til sin bror da han røg bagover og faldt på jorden fordi Steve slog ham.... Han samlede sin hat op han havde tabt og skyndte sig at stoppe håndlangerne... Han kiggede op under den da han havde rejst sig, og fokusere på Steve, han slikkede blodet fra hans overlæbe væk, og et lusket smil bredte sig på hans læber... Han stak Steve en knytnæve i hovedet tilbage... "Hvad fanden skulle det nu gøre godt for? Tror hellere du må stoppe.."

Freja måbede over at Steve slog Bitter, og kiggede bare som et stort spørgsmålstegn... Hun skulle til at sige noget da Bitter slog igen. Hun hoppede op og hoppede op på skulderen af Bitter og begyndte at slå løs på ham. Al træthed forsvandt, alt hun havde i hovedet var at han havde gjort Steve ondt, og kunne hun ikke have... Hun blev revet ned af et par håndlangere som smed hende tilbage mod muren så hun slog hovedet mod væggen..

" SÅ det FANDME NOK! Jeg gider ikke jeres bundhysterisk pladder... Jeg har ikke gjort nogen af jer noget, så hvad FUCK er jeres problem....?" Bitters vrede bredte sig i kroppen og han blev mere og mere gal.. Typisk hans lillebror at skabe sådan et påstyr.. Han skulle bare have holdt sig væk... Han skabte fandme altid problemer Honey var det ikke hans mor der stak af, så måtte Bitter tage skraldet for noget Honey havde gjort. Han vendte sig imod Honey "Du heller ikke til andet end besvær... Du duer ikke til en skid, og du skaber altid ballade. Satme ikke noget at sige til mor skred når hun har dig som søn!!!" Hans håndlangere havde trukket sig tilbage da de så Freja ikke flyttede sig, men bare sad og tog sig til hovedet...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Ons okt 20, 2010 10:47 am

Før Aneliya fik set sig om var der brudt et mindre slagsmål ud og det hele så ud til at gå ud over Bitter, som ikke havde gjort noget udover ikke at ville hjælpe pigen, som hun endnu ikke vidste hvad hed og Billy. Det var det eneste som han var skyldig i og det så ud til at ham den nye helt havde misforstået situation. Hun fik pludselig hovedpine og hun havde på fornemmelsen at Chaos var på vej nu. Hun faldt sammen mod jorden, med hendes arme omkring sit hoved og alt blev sort.

"HVEM FANDEN LAVER SÅDAN EN LARM, SÅ MAN IKKE ENGANG KAN FÅ LOV TIL AT SOVE I FRED!!" Aneliya var ikke længere Aneliya, men Chaos nu og hun var så rasende at hun havde lyst til at slå nogen ihjel. Chaos rejste sig op fra jorden kiggede sig omkring med et meget rasende blik. Hun kunne så vidt kun genkende Aneliyas irriterende 2 fætre og deres håndlangere. Ellers kendte hun ingen af de andre, men hun så 2 af dem gå amok på Bitter. En pige som lignede en gadetøs og så en eller anden gut, som så ud til at være en blanding mellem at være skater og hiphopper. Pludselig hev et par af Bitters håndlangere tøsen af Bitters ryg og smed hende ind i muren, hvor hun så ud til at slå sit hovedet pænt hårdt, men hun så ud til at ville overleve slaget. Så hun valgte at ignorere hende indtil videre.
Chaos kiggede over mod Bitter igen og besluttede sig for at hun hellere måtte hjælpe ham, for ellers havde hun en meget stor fornemmelse af at Aneliya ville blive meget ked af det hvis han kom for alvorligt til skade. Hun fjernede den lille irriterende taske, tørklædet og de store øreringe som Aneliya absolut altid skulle bære og smed dem over mod Honey "Her, holdt det" Stillede sig over ved siden af Bitter og kiggede rasende over mod ham skater guten.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons okt 20, 2010 10:47 pm

Billy så skræmt på han have langt fra lyst til at være der længere og da han så freja ramme muren løb han over til hende. Nu kom de jo allesammen til skade begrund af ham.
"vil i ikke nok stoppe" ingen hørte ham på nogen måder.

-------------------------------------------------------

Honey have givet tegn til at hans håndlader kunne holde for idag indtil han gad dem andre order. Kusinens ting lade han bare pænt fra sig.
et eller andte sted hue det ham ikke helt at se sin bror få tæsk men idet Bitte sage alt det om hans mor kunne Bitter rene ham et vis sted.
"det er din engen skyld for at blande dig nar.." at snakke om hans mor var et ømt på.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Lemming on Tors okt 21, 2010 4:26 am

Steve blev lidt ør i hovet af bitters slag og tilsyneladende var pigen begyndt af få et flip. men mere vigtigt var det at di to håndlanger havde skubbet Freja ind i vægen. Steve suppede den arie sminkedukke over i Bitter som fangede hinde før hun fald. hun skulle ikke være det der stod mellem ham og at komme hen til Freja. "Så flydt dig dog!" Steve brasede vider hen til Freja og kunne nu se at Håndlangerne havde trukket sig tilbage. "er du ok??" Steve sendte et ondt blik tilbage mod brødrende.
Lemming

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors okt 21, 2010 4:40 am

Bitter ignorerede fuldstændig sin lillebror, og greb Chaos da Steve skubbede til hende... Han kunne godt se Aneliya havde skiftet over til Chaos, og det var ikke just noget godt.. Han holdt om hende, og krammede hende ind til sig... "Anelyia... Kom tilbage... Chaos giv slip på hende...." imens han roligt rokkede fra side til side imens han holdt om hende og knugede hende ind til sig..

Freja kiggede op, lettere omtåget.. Hun havde svært ved at fokusere.. Det havde været et hårdt slag, hun tog hånden væk fra baghovedet og kiggede på den. Hun blødt i det mindste ikke. Hun kiggede op på Steve.. "Jeg er okay, tror jeg nok..."
Freja kom i tanke om Billy og vendte sig imod ham... Hun sagde ikke noget kiggede bare på ham med en bekymret blik...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors okt 21, 2010 5:08 am

"Slip mig" kom det vredt fra Chaos, mens hun prøvede på at komme fri ved at sprælle og sparke ud efter Bitter, det bedste hun havde lært. "Det fjols der, har lige lavet hans største fejltagelse ved at skubbe mig. DET finder jeg mig bare ikke i. Jeg skal vise ham, skal jeg!" Da det endelig lykkedes hende at komme fri, så sparkede hun ud efter Steve og det lykkes hende at ramme ham hårdt på hans ene ben. Det kunne hun i hvert fald mærke for hendes ben gjorde en smule ondt nu. Hun gned det lidt, inden hun stillede sig i kampposition over for Steve.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors okt 21, 2010 5:29 am

"HOLD OP HVA SLÅS I FOR!!??" Billy holdt sig for ørene og have lukket øjne. Det kom bare ud af ham. han kunne ikke lid at se folk komme til skad.
"UNSKYLD unskyld" han menet det var hans skyld.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Jake tæve sin smøgen ud på jorden han have kendt billy´s stemme så han skubbe sig væk fra væggen og vandre stillehen imod lyden "hva sker der nu..."
han rysste på hovdte han viste godt han budte holde sig væk han have ikke hovde til sådan noget men han menet heler ikke at det var ansvarligt at ignorrerr Billy´s form for tiggen råben.

----------------------------------------------------------------------------------------

Honey så på chaos lidt hvor efter han roligt vandre hen til hende "min kærer kusine pas på at du ikke får skader på din yngdig krop". alt den sparken rundt omgrin ungået han som en leg eftersom han holdt godt øje med dere krop måde at ragere på før de spraket. Han prikket hende let på næsen og smillet venlidt men form for koldt. han dreje let omgrin ved siden af sin bror for ikke at blive ramt af slag og så på Billy der råbte.

--------------------------------------------------------------------------------------------

"nu jer igen..." Kom det opgivene fra Jake han sukke. Han holdt en sikker afstang da han ikke have nogen nytte i at slås.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors okt 21, 2010 5:42 am

"Så stopper i med jeres barnlige lort!! Jeg gider det satme ikke mere..." Bitter kiggede på dem alle, og var blevet godt gal, nok var nok....... Han kiggede på Jake som lige var kommet, kendte han ikke ham? JO... det gjorde han, han huskede tydeligt den aften han havde hjulpet ham, og gangen efter hvor han var så ligeglad.. Bitter fnyste og vendte ryggen til Jake... "Chaos.. Få så kontrol over dig selv, det der gavner ingen! Du imod vold, eller dine anden del er så stop det pis.... Og Honey..." han drejede sig og pegede på Honey.. "Du skaber ballade alle steder du er, tror det på tide du bliver voksen, er SÅ træt af at rydde op efter dig...." Han stod lidt stille og prøvede at samle sig, men hans modne mere følsomme side kom frem igen... Han gik hen til Freja og satte sig på hug foran hende... "Du må hellere få kigget på det der..."

Freja sad urokkelig og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv.. Hun var gået ind i sin egen lille verden, verden hvor hun ikke registrerede noget omkring sig. Hun lagde ikke mærke til Jake der kom, eller Bitters voldsomme udbrud.. Hun vågnede først op da Bitter sad foran hende og hun trak sig tilbage som for at beskytte sig selv, hun var igen en 12årig lille pige som var skrækslagen...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors okt 21, 2010 6:05 am

Chaos kiggede bare koldt på Honey. "Lige nu er det ikke din kære kusine, du står over for, hvis du ikke skulle have regnet den ud. Nok er det hendes krop, men det er ikke hendes personlighed, som har magten over den nu, men mig!" Kom det køligt fra hende. Hun havde godt hørt hvad Bitter sagt til hende, men først da han var gået hen til Freja, valgte Chaos at svare ham "Du ved udmærket godt, at for at jeg kan blive Aneliya igen, er jeg nødt til at opbruge alt den negative energi, som hun er så dum at gemme væk lige så snart hun begynder at føle noget negativt i sig eller omkring hende!" Hun havde stadig fokus på Steve for at holde øje med om han valgte at give igen for det spark hun havde givet ham, mens hun ud af øjenkrogen holdte øje med Bitter. Hun lagde godt mærke til at der var kommet en ny person ind i gyden som hun ikke vidste hvem var, men hun var også ligeglad. Lige nu var hun mest interesseret i at holde øje med det der skete foran hende.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Lemming on Tors okt 21, 2010 7:22 am

Steve holdte om Freja et kort øje blik og skubbede Bitter lidt væk "smut over til Billy boy" Steve var ved at komme tilbage til sit normale jeg. Steve kikkede betænksomt på Bitter mens Freja gemte sig bag Billy. "Jo! Bad kama girl, tror det på tide du Relaxer lidt!" (dorlig kama pige - slapper lidt af) Steve havde på fornemmelsen at den nye person ikke var her for at lave ballade.
Lemming

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors okt 21, 2010 5:12 pm

Jake kig roligt igemmen det hele og hen til Billy og freja. han så på dem med bekymret blik på dem imens han nusse Billy i hårt.
"er i okay??" Bare Honey ville lade ham være i fred han var ikke helt tryk ved at være i nærheden af Honey selvom at drengen var ynder end ham.

-.---------------------------------------

Honey stod lidt og kiggge på Bitter. Han svare ham ikke og ent med at ignorrer ham. Han kigge på Jake men han kunne ikke rigtig gøre noget med alle dem til stede.
eller jo. Honey sukkede han gad bare ikke de andre blande sig. "besværlidt"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tors okt 21, 2010 8:45 pm

Bitter rykkede sig væk fra Freja og Billy igen... Der var ingen grund til mere ballade nu.. Han havde fået ondt i hovedet, han var træt af alt det ballade det nyttede ikke noget jo. Han sukkede bare opgivende og gik stille hen til Chaos.. Han kiggede bare på hende sagde ikke noget. Han tog en smøg op af lommen og tændte den... Han rakte pakken hen til Chaos for at tilbyde hende en.. "Måske det kan berolige dit temperament..."

Freja kiggede bare rundt.. Hun var til stede, og så alligevel ikke. Jake snakkede til dem og hun kiggede op. Hun forsøgte at sende et smil til ham, men det lignede mere en underlig grimasse. "Jeg er okay, jeg har bare lidt ondt.. Hvad laver du her?"
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tors okt 21, 2010 10:27 pm

Chaos kiggede bare på Steve, da han snakkede til hende. Da han ikke så ud til at ville gi' igen valgte hun at ignorere ham og det han havde sagt. Vendte sig om mod Bitter da han kom hen til hende og tilbød hende en smøg. Kiggede bare på pakken og vidste at hun ikke burde tage en, men hun havde sådan lyst til en. Hun besluttede sig for at tage en, vel vidende at Aneliya højst sandsynligt ville få ballade for det når hun kom hjem, men det var hun ligeglad med. Hun rakte bare hånden ud mod Bitter for at få lighteren fra ham. Da han ikke så ud til at ville give hende den lige med det samme, gik hun helt tæt på ham og tog den ud af hans hånd og tændte sin smøg. "Tak" Et ord som hun sjældent brugte og det føltes så underligt for hende at sige det og det lød sikkert også underligt for de andre at høre det fra hende.
Inden hun valgte at give Bitter lighteren tilbage, stod hun lidt og studerede den. Hun syntes den så kedelig ud og fattede ikke hvad han lavede med sådan en kedelig lighter. Hun lagde pludselig mærke til at alt den negative energi var ved at forsvinde og før hun besvimede, gav hun Bitter, hans lighter tilbage og gik hurtigt over, for at sætte sig ved af Freja og Billy. Hun nåede lige at tage et ordentlig sug af smøgen og puste røgen ud igen, før hun besvimede.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Lemming on Fre okt 22, 2010 3:54 am

Chaos nåede ikke helle vejen over til billy og Freja før Steve stillede sig i vejen han ville aldeles ikke lade flere af di sindssyge folk komme i nærheden af dem, men før han fik sagt noget til hinde fald hun om og ind i Steve som lige nåede at holde fat om hinde så hun ikke ramte hovedet mod jorden. "vad pokker har du i di smøger!? hun er jo helt knockout ! (slået ud) Steve havde besvær med at holde hinde oppe da hun virkede helt død i kroppen og han ikke følte for at omfavne hinde
Lemming

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Lør okt 23, 2010 11:54 pm

Bitter gik hen og hjalp Steve med at lægge Chaos forsigtigt ned på jorden... "Ikke noget.. Hun er bare faldet til ro... Hun vil snart være sig selv igen....." Han tog endnu et sug af sin smøg, og satte sig ned ved siden af Chaos og strøg hendes hår væk fra hendes pande....

Freja var så småt ved at være kommet til sig selv.. Hun sad stadig stille og kiggede på Jake... Det var ham der havde givet mad, eller rettere kage og kakao på cafeen den dag.. Hun mindes det. Det havde faktisk været en god dag, men så var Jake bare smuttet... Hun vidste stadig ikke hvorfor men huskede at hun havde været bekymret for ham. han så så trist ud den dag..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Søn okt 24, 2010 2:10 am

Efter et stykke tid kom Aneliya langsomt til sig selv igen. Hun kunne mærke at hun lå på jorden og at nogen strøg hendes hår væk fra hendes pande, men hun kunne ikke se hvem det var, bare at det var en velkendt følelse. Hun måtte hellere sætte sig op, så hun skubbede hånden der aede hende væk og prøvede på at sætte sig op. Da hun var kommet halvvejs op at sidde, jog der en skarp smerte op gennem hendes ene ben. Hun tog sig til sit ben, mens hun stønnede af smerte. Hvad var der sket? Hvad lavede hun på jorden? og hvor var hun? Hun prøvede at huske tilbage til det sidste hun kunne huske. Noget med et slagsmål, men hun kunne ikke finde hoved eller hale på noget som helst i hendes hukommelse på nuværende tidspunkt. Aneliya prøvede endnu engang at komme helt op at sidde, men måtte give op, det gjorde simpelthen for ondt i hendes ben til at hun kunne det, så hun prøvede i stedet for at komme til at sidde så behageligt som muligt og sådan at hendes ben gjorde knapt så ondt. Hun kiggede sig omkring, så at Honey var der og Bitter som sad ved siden af hende og så bekymret på hende. De andre kunne hun ikke genkende, jo måske ham den grønhåret, men hun var ikke sikker. Hun vendte sit blik mod Bitter igen. " Hvor er vi? Og hvad er der sket? Hvem er alle de mennesker omkring os?" Hun ville virkelig gerne hvad der var sket og hvorfor hun havde en skræmmende fornemmelse af at det ikke var noget godt. Hun kiggede skræmt rundt på de andre en gang til, men det hjalp stadig ikke på hendes hukommelse.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Søn okt 24, 2010 9:32 am

"Du besvime bare kære kusine" Honey have aldri syns at de budte ligge krafter i at fortælle hende alt- Han menet ikke hun kunne bruge det til noget af ligevel.

----------------------------------
Billy så lette rundt eftersom det hele virket til at falde til ro rundt omgrin og det hele nok var snart overstået. han vente blikket mod Jake da han hører en mobil ringe.

------------------------------------

Jake fisket hurtigt i sin lomme og kigge på sin mobil. "arbejde...unskyld" Han klappet Billy på hovdet og rejste sig op imens han tog mobilen og kig sin vej.
Han var ikke bange for at gå fra dem da det lade til at det var faldte til ro plus han ikke kunne gør noget afligevel.

(jake er ude)
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn okt 24, 2010 8:02 pm

Bitter hjalp sin kusine op at sidde... Hun havde nok slået benet da hun sparkede til hip-hop fyren...... "Honey har ret... Du må have slået benet da du faldt..." Han sendte hende et kærligt smil..

Freja vinkede som et lille barn farvel til Jake... Hun kiggede på Billy og Steve.... "Måske vi bare skulle smutte nu..." hun forsøgte at rejse sig, og kunne mærke smerte jage igennem hovedet på hende..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 3 Previous  1, 2, 3  Next

Tilbage til toppen