Nightmare

jeg er ikke...hva?? (19/10- 6/11 2010)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Go down

jeg er ikke...hva?? (19/10- 6/11 2010)

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 19, 2010 7:03 am

Honey have begivet sig ud i dags lyste midt på gaden. det var tilidt om morgen hvad der lå langt fra Honey´s natur. Han gabet i den bar luft og gnidte sig søvningt i øjne.
vis man ikke viste berder lige han bare en helt lille udskyldig kære dreng. Bamsen var på sin plads i hans ene hånd som om han holdte den i hånden.
Men freden blev hurtigt afbrugt da han fik øje på en grøn hårt dreng. "bøsse?" kom det ud af munden på Honey. Han så nærmere på dreng der klogste stod og kigge ind af et vindue. "hmmm...jeg keder mig" Honey skæve hovdet lidt og lave et skumlet smil mod dreng. Han beslutte sig for at den grøn hårt dreng var en bøsse og han så lidt for glad ud i hans øjne. nu var det tid til lidt sjovt.

-----------------------------------------------------------------

Billy stod og kigge igemmen et vindu til noget tegne grej og nogle tegninger som der blev udstillet. Var det forbudt!!???
var det første Billy tængte da ligepluslig to mænd med deres stærke arme hev fat i ham og slæbte ham med ind i en gyde.
"ah" Det gjorder ondt da han blev smække op af væggen. Han kigge skræmt rundt og kunne mærke at han panikke
"unskyld jeg viste ikke at man ikke måtte kigge ><" Han åbne øjne idet da han hører en drengs latter men skræmmene øjne
"unskyld"

-------------------------------------------------------------------

Honey smille tilfreds og så ned på Billy. Da han kunne se at der ikke var meget kræft i drengen vifte han sine håndlader væk.
"dumme dumme dumme lille hund" Billy´s måde at ragere på minde Honey om en hund og det morer ham.

Sidst rettet af Wolfy Fre nov 05, 2010 11:58 pm, rettet i alt 2 gange
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: jeg er ikke...hva?? (19/10- 6/11 2010)

Indlæg  Felix on Tirs okt 19, 2010 7:57 am

Freja havde siddet i træet et stykke væk og kigget på Billy... Hun undrede sig over hvad han lavede, solen genspejlede i vinduet så hun kunne ikke se hvad der var i butiksvinduet. Da de 2 mænd hev fat i Billy gik hun lidt i panik, hvad skulle hun gøre?? Hun sad lidt og så de hev ham hen i en gyde..
Hun traf et hurtigt valg, hun hoppede ned og løb hen imod gyden. Hendes lyse hår fløj om ørerne på hende da hun løb, hendes sko var ødelagte hvilket gjorde det svært at løbe. Hun havde nogle knickers på som var halv store til hende, og sluttede under knæene desuden havde hun en top på som var beskidt. Hun drejede om hjørnet og stoppede op, de 2 mænd stod ikke ved Billy, men det gjorde en anden dreng. Freja kendte ham ikke. Hun hørte ham kalde Billy en hund og hendes temperament tog over. Hun løb ind imellem Billy og den nye dreng, og skubbede den nye dreng væk.. "Hvad tror du du har gang i?" hun kiggede vredt på ham og stillede sig lige imellem ham og Billy.

Bitter stod et stykke væk, han havde kedet sig og var fulgt efter sin lillebror, men havde sørget for han ikke blev opdaget. Han stod op af en mur på den anden side af gaden og nød en smøg, nød følelsen af røgen i lungerne. Han havde fundet sig en plads i skyggen, det var varmt i den sorte læderjakke, men han skulle jo se godt ud.. Han så den lyshårede pige komme løbende, det var vist en hun kendte, ham drengen med det grønne hår. Han så passivt til, og rykkede sig ikke. Men da pigen skubbede til Honey blev han overrasket, hun var satme ikke bange af sig. Han lænede sig roligt tilbage mod muren igen og fulgte med i hvad der skete på den anden side af vejen.
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 19, 2010 8:03 am

Det have virkeligt kommet så meget bag på ham at blive skubbet at han var faldte ned på sin bag. "GRRR HVEM ER DU!!!! DIN MØJ TØS!"
Honey rejste sig hurtigt op igen. Han´s tybiske sur oppuste udtryk viste sig

-----------------------------------------------

Der er ikke meget mand i Billy så han var ikke længe oma t gå i læ bag Freja. Han mærke hvor lette han blev og lette stille ud, men bare hun nu ikke kom til skade begrund af ham.
Billy kigge navøst op på hende
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 19, 2010 8:05 am

Freja kiggede om på Billy og smilte til ham, så vendte hun igen opmærksomheden mod Honey... "Hvem jeg er? Hvem fanden er du.. hvad bilder du dig ind, du hiver en uskyldig en ind i en gyde, hvad er du for en latterlig en? Og jeg er ikke nogen møg tøs!!!" Freja var rasende, han skulle ikke kalde hende en møg tøs...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 19, 2010 8:09 am

honey så på pigen kunne mærke vreden. hvor han hadet når de så ned på ham. han føglte virkelig hun så ned på ham.
"Jeg er Honey vis det navn virker bekendt dumme tøs" Han fange lidt coolhed til sig undgået at lave sit sure oppuste utryk.
"OG JEG GØR HVA DER RAGER MIG!!"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 19, 2010 8:19 am

Freja kiggede på Honey, og da han nævnte sit navn kæmpede hun en kamp indvendig. Hun kunne mærke det presse på, latteren.... Hun bed sig selv i læben men kunne ikke holde det tilbage.. "hahahahahaha......" Freja kæmpede for at få vejret og fik til sidst samlet sig lidt... "Honey.... hvad er du en bi? er du en sød lille brumbasse... er du???" hun nev ham provokerende i kinden og flækkede så af grin igen..

Bitter var gået tættere på, men stadig uset så nu kunne han hører hvad der blev sagt. Han små grinte lidt for sig selv da han hørte hvordan Freja talte ned til hans lillebror... Altid noget han ik var den eneste som ikke kunne tage ham seriøst med den bamse og det navn...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 19, 2010 8:25 am

Honey blev rød i hovdte og ikke af rødmene men af vrede. Han slog hendes hånd væk og træk sin kniv frem som han have knurret bag sin ryg.

--------------------------------------

Billy prøve at få kontakt til freja op til flere gange da han var meget udsikker på at det hun gjoder nu var en god ide.

--------------------------------------------------------------'

"HOLD DIN KÆFT!!!" aldri have han blevet ymydet så meget før. "RØR MIG IKKE DIN KLAMME TING!!"
Han stod frem trudene med hans kniv imod hende. han have enda noget at snitte den hånd hun have nivet ham i kinden med
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs okt 19, 2010 8:28 am

Aneliya var endelig sluppet væk fra hendes livvagter, da hun fik øje på Bitter i nærheden af en gyde. Hun gik hen til ham for at se hvad han lavede der og da hun kom tættere på kunne hun også høre Honey, men kunne ikke se ham nogen steder. Da hun kom helt hen til Bitter, uden at han havde lagt mærke til hende. Kunne hun også se Honey stå inde i gyden sammen med sine håndlanger, over for en lyshåret pige og en grønhåret dreng. Hun anede ikke hvad der foregik. Så hun spurgte Bitter "Hvad sker der?"
Samtidig med at hun spurgte lagde hun mærke til at stemningen skiftede og det var lige før hun fortrød at hun var gået herhen.
Pretty--Kitty

Antal indlæg : 268

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 19, 2010 8:32 am

Freja kiggede på sin hånd... Den blødte lidt, det gjorde ikke vildt ondt, men det kunne da mærkes... Hun havde rykket sig lidt tilbage da han havde snittet hende, og hun stod nu op mod Billy, men hun registrerede det ikke.. Hun så kun Honey og kniven.. hun overvejede kraftigt hvad hun skulle gøre..

Bitter havde set det hele, han overvejede om han skulle blande sig, men han blev enig med sig selv om at blive stående... Bitter vendte sig om da Aneliya snakkede til ham... "Ohh hej.." han var overrasket over at se hende... han fortsatte "Det bare min kære lillebror som igen laver ballade, og hende tøsen der hun er sq rapkæftet, hun har gjort ham sur... Han har lige snittet hende i hånden". Han sagde det som om det var en almindelig ting og vendte igen blikket mod gyden..

Freja vågnede lidt op igen af det chok hun havde fået, hun stak Honey en lussing med den hånd der ikke var kommet til skade, men fortrød det kort efter og holdt sig beskyttende lidt tilbage...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 19, 2010 8:36 am

Billy så skræmt på. det huer ham ikke han kunne ikke rigtig lid vold. bare det snart stoppe.

-------------------------------

Honey føglte lussing svi på sin kind men han prøvet at ingorre den. mun han skulle give håndladerne lod. var han virkelig ud i noget han ikke kunne bunde.
"tsk" Han lod sine håndlader tag fat i freja. "KÆLING DU VED VIS IKKE HVEM DU ER OPPE IMOD!!"[b]
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs okt 19, 2010 8:43 am

Aneliya stod lidt og overvejede om hun skulle blive eller smutte. Hun havde ikke specielt lyst til at være i nærheden af negative følelser. Hun hadede dem og hun hadede især det de gjorde ved hende efter et stykke tid i nærheden af dem. Men hun følte lidt at hun burde skride ind og stoppe det der skete. Hun endte ud med at beslutte sig for at blive og se hvad der skete og om der blev brug for at hun brød ind og stoppede det inden det gik for vidt.
Hun lagde lige pludselig mærke til at Honey tog fat i pigen. Hun spurgte Bitter "Burde vi ikke bryde ind nu?" hun brød sig ikke om den måde Honey behandlede pigen på. Det var ikke pænt over for hende.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 19, 2010 8:50 am

Freja gispede da der blev taget fat i hende, men begyndte så at sparke ud, ingen skulle røre hende. Hun blev super hysterisk og ramte den ene håndlanger i hovedet, men den anden havde stadig fat i hende... "GIV SÅ SLIP PÅ MIG!!! DU HAR INGEN RET TIL AT RØRE MIG!!!!! ARGH!!!!!!" hun råbte og skreg og vred sig. I forsøget på at slippe fri ramte hun en metal skraldespand som stod ved siden af så den faldt larmende om....
_____________________________________________________________________________________

Bitter stod lidt og overvejede hvad hans kusine havde sagt... Da skraldespanden faldt drejede han sig hurtigt om, og lagde mærke til hun var kommet fri fra den ene håndlanger... Han lænede sig roligt mod muren igen.... "Hvorfor skal jeg blande mig? Jeg kender hende ikke..." han tog det sidste sug af sin smøg inden han smed den på jorden...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs okt 19, 2010 8:55 am

Aneliya kiggede måbende op på hendes fætter. "Jeg kender hende hellere ikke, men jeg kan ikke lide den måde Honey behandler hende på!" Og før hun fik set sig om var hun gået ind gyden og sagde højt og tydeligt så alle kunne høre hende "Hvad fanden bilder du dig ind Honey? At behandle en pige på den måde? Det er ikke pænt gjort af dig!"
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 19, 2010 8:58 am

Normalt plejer honey at få dem til at får dem til at `falde til ro` enden han toge over hvor hans håndlader slap så at se en være så voldsom kom temlige meget bag på ham.
normalt kunne de næsten ikke røre sig. "SÅ HOLD DOG FAST DIN KLOVN" han skubbe den håndlader hun var kommet fri for hen til hende igen.
"hvorfor beskytter du den bøsse" han pjege på Billy.
Den stemme. Honey blev helt lam. Han dreje sit blik og fandt ud af hvor den kom fra "Aneliya!??"
-------------------------------
han var bange. han viste ikke hva han skulle gøre bare han kunne hjælpe
Billy pjege forvirret på sig selv "bøsse?" vis han skulle være helt arligt have han ikke styr på alt det der med at være homo eller stragti eller hva det nu var.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 19, 2010 9:03 am

Bitter prøvede at gribe fat i sin kusine, men det var for sent.. Han sukkede opgivende men blev stående....

Freja sparkede vildt for sig.... "Hvad fanden snakker du om din snotunge???" Hun så på Honey med et frygtløst blik. Selvom begge håndlangere havde fat i hende igen var hun ikke spor bange.. Hun havde prøvet det der var værre end tæsk....
Hun drejede hovedet da hun hørte en ny stemme og så en pige komme gående. Hvem var nu det.... Hun sukkede opgivende, men kom så i tanke om håndlagerne stadig havde fat i hende, og hun begyndte igen at vride sig for at komme fri... "GIV SÅ SLIP I IDIOTER..... I VIL FORTRYDE HVIS I IKKE SLIPPER!!!!"

Bitter overvejede om han skulle blive stående men blev enig med sig selv om han hellere måtte passe på sin kusine, så han drejede om hjørnet og gik langsomt ned i gyden med den ranke ryg han altid havde. Han havde begge hænder i lommen og kiggede ikke på nogle af dem i gyden, han kiggede lidt ned i jorden. Han havde en hat på i dag, plejede han ikke, men han havde lige haft lyst til det. Den dækkede hans øjne når han gik med hovedet sådan...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs okt 19, 2010 9:09 am

Aneliya prøvede virkelig at holde hendes vrede tilbage, men det var svært og først da hun havde fået den under kontrol svarede hun "Hørte du mig ikke Honey? Jeg spurgte dig om hvad du bildte dig ind at behandle hende på den måde?! Kan du så stoppe det." Hun kiggede over mod den grønhårede dreng da hun hørte ham sige ordet bøsse. Hun kiggede grundigt på ham og for hende virkede han ikke som en der var det, men mere som en skræmt lille hund. Hun hørte sig selv sige "Hvem er i og hvad har i gjort siden min irriterende lille fætter her har udset jer som sine næste ofre? "
Hun hørte nogen nærme sig og kiggede sig kort over skuldren for at se Bitter komme gående imod dem.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 19, 2010 9:14 am

uden den miste brok pjege han sine håndlader væk. Den pige vil han ikke gå imod på nogen måder. "tilfreds?" Imens han kigge flovt ned og lade sin kniv på plads bag ryggen.
"du budte ikke være her kærer Aneliya det er et farligt sted" den omsorg fulde Honey. han så op på hende. Aneliya var nok den eneste han på nogen måder have vist sin venlige side til alsår sin rigtige venlige side.

---------------------------------------------------

Billy så på hende der lige var kommet. han tog fat i freja´s arm idet hun blev fri
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 19, 2010 9:18 am

Freja var helt ødelagt da håndlangerne endelig slap hende.... Hun faldt sammen på jorden i det billy tog fat om hendes arm, og hun kom til at hive ham med ned... Hun sad på knæ og samlede sig lidt... Så kiggede hun op på pigen "Vi havde ikke gjort noget... Han tog bare fat i Billy og hev ham her ind...." hun kiggede vredt på Honey, hun kunne stadig ikke forstå hvorfor han ville gøre Billy ondt... Hun lagde mærke til Billy have fat i hendes arm og at hun havde hevet ham med ned. Hun rejste sig forsigtigt op og hjalp Billy op...
Bitter var nået hen til folkene i gyden og han kiggede op fra sin hat... Han kiggede på Billy og Freja, de lignede et par gadebørn, han fnøs... Han vendte opmærksomheden mod sin lillebror "Haha... Sat på plads af sin kusine... Hvad sker der med dig lillebror? er du blevet helt blød om hjertet??" han smilte hånligt til Honey..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs okt 19, 2010 9:27 am

Da Aneliya så at Honey gjorde som hun havde bedt ham, forsvandt hendes vrede helt og hun lyste op i taknemmeligt smil."Ja og tak fordi du valgte at stoppe, Honey." Hun løb hen og gav ham et stort og langt knus som tak. Da hun endelig slap ham igen, vendte hun sig om mod pigen og drengen og spurgte pigen venligt "Er du okay? Du ser helt færdig ud nu.." Hun kiggede bekymret hen på hende og overvejede om hun skulle få pigen hen til en læge.
Hun var så optaget af pigen, at hun slet ikke hørte hvad Bitter havde sagt til Honey.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tirs okt 19, 2010 9:32 am

"DU HOLDER BARE DIN KÆFT DIN NAR!!!" OPpuste vredt ansigt mod sin bror med lidt røde kinder "DU SKU IKKE BERDER SELV"
Han budte styre sig nu men Bitter pisse ham af på det hjøste.

-----------------------------------------------------

Billy så taknemlig på den ny ankommet "tak" han gjorder et hurtigt buk til hende imens han vil støtte freja.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Tirs okt 19, 2010 9:36 am

Bitter grinte lidt af Honey... "Det da ikke mig der gør hvad hun siger...." han skubbede til Honey med den ene hånd...

"Jeg har det fint" sagde Freja lettere anstrengt.. Det havde været noget af en kraftanstrengelse.. Hun støttede sig taknemmelig til Billy.... "Er du okay Billy?? Skete der noget?" hun var mere bekymret for Billy end for sig selv.. Hun havde klaret sig igennem værre ting, dette var bare endnu en på listen.. Hendes ben var ved at give efter igen, men da hun støttede sig til Billy formåede hun at blive stående. Hun var måske lidt udmattet, eller var det fordi hendes tanker var kørt igennem hovedet på hende, alle de dårlige minder. Hun skubbede dem til side, det var fortid, det skulle ikke hjemsøge hende nu...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Pretty--Kitty on Tirs okt 19, 2010 9:53 am

Aneliya kunne se på pigen at det ikke helt passede det med at hun havde det fint, for hun så ud til at ville falde sammen igen, hvis det ikke var for ham Billy som havde fat i hende. Hun var gået tættere på dem og skulle lige til at hjælpe dem, da hun lige pludselig hører Honey råbe hørt og vredt ad Bitter. Hun vender sig hurtigt om mod dem, mens hun tager sine hænder op til sine ører for at prøve at holde vreden ude og først sagde hun meget stille, nærmest hviskerne til dem "Stop, stop, stop nu" Og da de så ud til ikke at høre hende, råbte hun nærmest ad dem "Så stop dog! I ved udmærket godt at jeg hader negative følelser! Så hvorfor bliver i ved at bruge dem i nærheden af mig?" Hun kiggede på dem, med tårer i øjnene.
Pretty--Kitty

Vis brugerens profil

Indlæg  Lemming on Tirs okt 19, 2010 11:59 am

Steve havde besluttet sig for at finde Freja igen, ikke at han viste maget om hvor hun holdte til men af vane var han på udkik efter træer der var gode at side i.
vis man ikke kendte ham godt ville man ikke vide han var lidt deprimeret, med hans halv dansen ned af gaden. det var nu 4 gang han var kommet forsend til sin Date i denne måned, og håbede nu på at se Freja igen kunne rede aftenen igen.
af instinkt havde Steve besluttet sig for at gå i den retning hvor Freja følte Billy hjem.
det var en kølig aften og Steve kunne mærke at hans normale løse tøj ikke var helt nok, men han stoppede snart med at tænke over det da han hørte larm fra en gyde. da Steve kom nærmer kunne han se to mænd ved indgangen. den enes ansigt mindede ham lidt om en oppustet Gubbi, mens den anden noget fra en bilig krimi. men vad der virkelig fangede Steves opmærksomhed var lyden af en pige der råbte inden fra gyden.
Lemming

Antal indlæg : 21

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons okt 20, 2010 12:40 am

Uh han vil bare så gerne råbe af ham og slå ham men efter hører hans kusine råbe af dem holdt han igen men man kunne tydlidt se på hans ansigt at han have et mindre rasserig anfald i sig. Han bøjet hovdet som en der skarmme sig ned "unskyld Aneliya" Et ord mere fra hans bror og han skulle love for at han nok skulle ødelægge resten af hans dag.
Honey strammen sit greb om sin bamse og forholdt sig stille.

---------------------------------------

Billy så bekymret på Freja og så på pigen "k-kan du love at de ikke vil slå mere??" Han så tiggene på Aneliya.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Ons okt 20, 2010 12:45 am

Bitter kiggede på sin kusine... Det pissede ham af hun skulle blande sig... Han slog hovedet bagover, og fnyste...

Freja stod bare og kiggede, hun var svimmel. Havde hun virkelig brugt så mange kræfter, eller var hun stadig ør efter hun var faldet ned fra taget den aften hvor det regnede. Hun tog sig til hovedet, det hele snurrede rundt... Hun følte lidt det hele gled ud og blev slørret, og satte sig ned i et forsøg på at få lidt mere kontrol over sin krop... Hun lænede sig op imod den kolde husmur...

Bitter kiggede på sin kusine, "Hvad er det egentlig du vil???" han var irriteret, og sur over han ikke kunne genere sin lillebror..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Tilbage til toppen