Nightmare

kenskab (6-15 okt)

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Go down

Re: kenskab (6-15 okt)

Indlæg  Wolfy on Fre okt 08, 2010 6:27 am

Jake sukkede opgivene dybt. (stor sved dråbe) bare de ville forsvinde hurtig. man skulle næsten tro at Ham Bitter fuldte efter ham.
"hmmm" der var alvord i Jakes øjne og han gik helt ud af bilen og stalt sig foran Henry for at være sikker at de ikke gjorder ham noget.

-----------------------------------------------------------------

Honey var langt fra tilfreds "DET BESTEMER DU IKKE!!" Han kigge op på Bitter. "DU KAN SELV TAG DIN FUCKING SUT I MUNDEN!!!"
Hvorfor skulle han altid balle sig den ideot. Han kom først og plus i andre bøsse par der rendt rundt have fundte ud af hvordan de kom væk og plus de ikke var så sjove igen.
men der var et par eller to han have i kikkereten.
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Indlæg  Felix on Fre okt 08, 2010 6:31 am

Bitter kiggede bare på Honey.. Han grinte hånligt og stak hånden i lommen.. Han tog en vingummi sut op, og stak den i munden på Honey... "Så kan du lukke munden....... AHHH..." stilhed..... Bitter nød det et øjeblik og vendte sig så mod Jake.. Han havde stillet sig hen foran den anden fyr.. Bitter mærkede et stik i maven, hvorfor fik han det? Han blev vred på sig selv, og råbte af Jake "Hvem er den fyr????"... Han tog sig i det og samlede sig igen til den rolige overlegne fyr.
Felix

Antal indlæg : 659
Geografisk sted : Fyn

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre okt 08, 2010 6:46 am

"MH!" honey koge med sutten i munden men han gjorder ikke noget ved det han kumle bare vredt på den. Man kan jo rigtig gøre noget når Bitter var sådan.

-------------------------------------------

Jake så på Bitter "Han er...." han tøve. hvorfor var det lige han skulle svare på det. Fra den søde til den mørke. Hans humør var ændret til alvor og mere eller mindre
pisset. "hvorfor??" forvirret men osse lidt koldt svar.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre okt 08, 2010 6:52 am

Bitter kiggede på Jake... Svarede han igen? Bitter var overrasket, men på en god måde.. Han vidste virkelig ikke hvad han skulle svarer Jake, hvorfor ville han vide det? Han vidste det ikke engang selv... "...." han stoppede og tøvede et øjeblik, han vidste virkelig ikke hvad han skulle svarer... Det lignede ham ikke, hvorfor kunne Jake så gør ham stum..... Han muggede lidt over det og sagde så "Fordi jeg sprøger dig... Kan du ikke engang svarer på det efter jeg hjalp dig? Er du ikke en smule utaknemmelig... Har jeg måske nogensinde gjort dig noget måske...???".. Utaknemmelige unge tænkte han. Han havde jo netop hjulpet ham, måske han bare skulle have ladet Honey få ham...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre okt 08, 2010 6:59 am

utaknemlig hvorfor fanden talte knægten til ham som han var ældre end ham. Jake tog sig til hovdt. hovdepinen begyndet at vende ligt tilbage.
"tak fra sist...unskyld" hov hvorfor unskyldte han?? Han så på Henry men forvirredne og fjerne øjne. Han lukke øjne imens han massere sig i tændning med den ene hånd
"Vi....beklader men jeg har ikke tid lige nu....jeg har travlt"

----------------------------------------------
Der kom et fniss bag fra Bitter. det var honey som fandt det sjovt i at hans brore blev rakt ned. "hehe B3" Han holdte sin ene hånd foran munden imens han stirre på Bitter med sinne tybisk onde drillene øjne når han var på rov "iiiih det har du jo helt styr på narrøv he"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre okt 08, 2010 7:06 am

Bitter kiggede bare på Jake.... Han blev mere og mere sur, han kunne mærke tempramentet stige i ham... Da Honey begyndte at grine tog det helt over, han trak sin pistol og vendte sig om mod sin lillebror. Han satte den lige på panden af ham og trak hanen tilbage... Han stod tungt med jakken blafrende i vinden. "Har du mere og skulle have sagt??"... Han henvendte sig til Jake uden at flytte sig det mindste "og du..... Har du for travlt til at sige hej.... Skulle have efterladt dig der. Du lige som alle andre, fucking ligeglad og ikke en skid værd...". Han mærkede han begyndte at blive rød i hovedet af raseri...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre okt 08, 2010 7:14 am

Jake gik et skrit bag ud og ramte lidt ind i Henry. "!"

---------------------------------------

Honey tog det helt roligt han holdt sin ene arm bag på ryggen. den have fat i hans kniv. Han lave et tegn med hånden han have gemt bag på ryggen. det var et tegn til sine håndlander kendte han dem ret ville de gå efter Bitter nu så honey ga tegn til at de skulle holde sig væk.
"ooohh jeg har så meget at sku havet sagt" bare et lille seckundt var det enste han skulle bruge så idet Bitter henvendte sig til Jake fik han det seckundt han skal bruge.
Med et hurtigt træk have han fået fjernet pistolen fra sig ved at bruge sin kniv. "Baka!" (ideot)
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre okt 08, 2010 7:18 am

Bitter blev overrasket, han havde aldrig troet hans lillebror ville sige ham imod. Hans håndlangere var for hurtige til han nåede at registrere dem så den ene hoppede hen og tog fat om Honey, og de 3 andre stillede sig imellem dem... Bitter råbte af dem "Så flyt jer dog.... Har jeg sagt i må blande jer? NEJ!!!". Håndlangeren som holdt Honey slap ham øjeblikkeligt og gik tilbage til mørket, de 3 andre fulgte modstræbende med... De var ikke meget for at lade ham være... Bitter gik roligt hen til sin lillebror og skubbede hans hånd med kniven til side. Han kiggede bare på ham "Og hvad vil du så gøre??? Du jo bare et barn...."
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre okt 08, 2010 7:24 am

Honey udstøtte et lille "ah!" idet håndenlanderen have taget fat i ham men han panikke ikke et eller andte sted viste han godt at hans bror ville sende dem væk.
Han lod sin hånd falde "....DU FUCKING KUN ET ÅR ÆLDRE END MIG!!!" De to håndlander stod lidt og trippet i deres hjørne i gyden og dog var de næsten vantil det.
Honey holdt en finger på Bitters næse og smillet lumsk
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre okt 08, 2010 7:27 am

Bitter blev rasende over hvor ligegyldig Honey opførte sig overfor ham.... Og da han satte sin finger på hans næse tog hans temperament igen over, og han stak ham en lussing... "1år, 5år.. Jeg stadig ældst!!".. Han vendte sig om mod Jake og kiggede på ham. Bitter var ikke bange for Honey og det viste han tydeligt nu...
Han kiggede lidt på Jake, prøvede at finde ud af hvad der foregik i hans hoved, men han kunne ikke finde ud af det og det gik ham på... Samtidig havde han det lidt skidt med at have råbt af ham, men alligevel så følte han at Jake havde været grov og uhøflig uden grund... Han kiggede bare på ham, og han kunne fornemme hans temperament faldt ned igen, han var en smule trist, og det kunne ses i hans øjne...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre okt 08, 2010 7:33 am

Lussing kom helt bag på Honey og dog viste han godt have frem proppekret noget i Bitter.
Honey fald i sladt. der var tåre i hans øjen kroge. Han holdt på sin kind og kigge op mod folk. han føglte sig lille nu. han brød sig ikke om det.
den narrøv........

-------------------------------------------------

Jake have støtte sig til Henry hans hovdepine blev ved med at blive værrer og det gik ham på.
Nu var det lige sådan en god dag...en derlig aften og hva med henry nu??
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Søn okt 10, 2010 11:25 am

"Sir... I believe you better leave this young man alone as he do not wish to talk to you at the moment.. You do better calling him, maybe, the day after tomorrow?.. coz tonight, he will not have the time to talk to you about anything but the size he likes the most~" (Jeg tror du hellere må lade denne unge mand vøre i fred da han ikke ønsker at tale med dig på dette tidspunkt.. du gør klogere i at ringe til ham, måske dagen efter imorgen?.. for i nat, vil han ikke jave tid til at tale om andet en hvad for en størelse han bedst kan lide!) Et flabet smil viste sig på den ældre fyrs læber.. bange var han ikke, tsk.. pistoler.. knive .. og så enda sådan nogle slave gorilaer! HA! Sikken nogle to store pattebarns kujoner!
.. Henry havde et motto.. "Only cowards go with knife!" (Kun kujoner går med kniv!) sådan lød det.. osse han bror havde haft et da han var i live.. "If you have a gun on you, you gotta have a tiny dick!" (vis du har en pistol på dig så har du en lille pik!) .. ej .. han havde sådan lyst til at sige det men .. han ville ikke bringe Jake i fare mere en han selv sårede for høhø <3
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Søn okt 10, 2010 7:36 pm

Bitter kiggede bare på den nye fyr... Raseriet voksede igen i ham, han knyttede sine knoer for at beherske sig selv...... Han stod stille noget tid, og henvendte sig så til Jake..... "Vil du gere med ham? Du virker ikke som dig selv, selvom jeg kun har mødt dig en gang, så der noget der ikke er rigtigt...." han kiggede direkte ind i Jakes øjne, han ville se hans svar, men han kunne da ikke sige ja, han ville da ikke med den her fyr, eller ville han?
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Man okt 11, 2010 4:20 am

Det gav et lille sæt i Jake han kunne mærke Henry´s rollig natur at det ikke var der kig ham på. Jake rette sig op rød i hovdet over hva Henry have sagt.
Han slap sit hovde. Hovdepinen forsvandt lidt. Han tog et ånddragt og pustet ud.
"jeg beklader de herre" Han fisket en smøg op og tager den i munden "Men jeg tilhører denne herre inat" svare han imens han tændte smøgen.
Han undgået alt form for øjen kontakt.
Han håbe han virket lidt cool og voksen men han var bange for at hans rødmene ødelage det lidt....meget -.-""

---------------------------------------------------------------------------

Honey holdt stadig på sin kind stille med sit sure oppuste ansigt.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Man okt 11, 2010 9:19 am

Bitter kiggede bare på Jake. Hans blik ændrede sig langsomt fra bekymrende, til vred, ligeglad..... "Må du selvom..... Hvis du vil være sammen med den charletan (charmør, negativ betydning), så det ikke mit problem...." Han tog en smøg i munden pr refleks da han så Jake gøre det. Han tog et sug af den og vendte sig om.. Han så tåren i sin lillebrors øje og kom i tanke om hvad han havde gjort.. Han gik hen til ham og strøg han forsigtigt over den anden kind med bagsiden af hånden.. Han prøvede at smile, men det blev akavet og lignede mere at han havde ondt..
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Fre okt 15, 2010 4:17 am

Honey slog sin brors hånd væk han skulle fanme ikke rør ham og hva var det for et fjæs men afligevel vil Honey ikke åbe hva han nu have lyst til at råbe.
Især nu hvor han sad der og lininge en ynkelig ting. "TSK" Han rejste sig og kigge på de to herre
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Felix on Fre okt 15, 2010 9:30 am

Bitter kiggede på sin lillebror, så vendte han sig og kiggede på Jake og den anden fyr.... Så måtte de sku også alle sammen selvom det.. Han smed smøgen på jorden, og sagde med sin ligeglade tone "Så i også selvom det.. Gider ikke spilde min tid på folk som ikke er værdige...... Gør hvad i vil, men lad være og kom til mig når der bliver problemer.. ". Han begyndte at gå, og da han gik forbi sin lillebror stoppede han op lige bagved ham.. "Gør hvad du vil med ham.. Jeg ligeglad.." Man kunne hører på hans stemme han egentlig ikke var det, og det gik ham på, han ville ønske han var ligeglad... Han rettede hovedet op og rankede sin krop op, og begyndte langsomt men sikkert at gå væk fra de andre...
Felix

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Fre okt 15, 2010 1:59 pm

*Melder mig ud af tråden da jeg sagde til wolfy at det irriterede mig i fortsatte uden mig, ja undskyld men syns det er ret irriterende~*
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 3 Previous  1, 2, 3

Tilbage til toppen