Nightmare

kenskab (6-15 okt)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Next

Go down

kenskab (6-15 okt)

Indlæg  Wolfy on Ons okt 06, 2010 8:14 am

Jake var engelig kommet ud af skadestueden efter den hårde nat.
Han hev pladster af sin kind rette på slipste og kig ind i kontor byggingen hvor han arbejde.
Hele så rodet og stresset ud som altid. dog kunne man godt se at Jake ikke havet været der de siste par dage for der var ligt mere kaos end der pleje og være. Han stod i døren og kigge lidt rundt. Jake sukke og skifte til sit afvorlidt udtryk og kig hen imod sit kontor.
"hmmm" kom det fra ham da han opdaget at der ikke var flere slikke pine i sin tomme slik skål og han måtte ikke ryge indefor ik engang have en udtængt smøge i munden. Han så opgivene på uret. "det bliver en laaaang dage -.-!

Sidst rettet af Wolfy Fre okt 15, 2010 4:19 am, rettet i alt 2 gange
Wolfy
Moderators
Moderators

Antal indlæg : 774
Geografisk sted : fyn

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: kenskab (6-15 okt)

Indlæg  Adam on Ons okt 06, 2010 8:29 am

.. Nogle få timer tidligere var et fly landet, ombord på dette fly var en mand.. en rig mand!
Han blev med det samme sat ind i en taxi, han brød sig ikke rigtig om det da han var vantil lidt mere.. luxuriøs behanling..
også på toppen af det var det en perker der var chuffør!! .... En ubehøvlet en enda!
Sådan noget kunne virkelig ødelægge Hans dag ... føv! Han var ej recist.. men sådan nogle kunne han simpelthen bare ikke døje!!
Kl. 12 på eftermidagen kom han så til den her bygning.. han skulle arbejde der, han var lige blevet ansat som underdirektør.
Manden betalte taxi chufføren og gik da ind i den store sorte bygning som nu næsten ville være som ler i dennes hænder vis det var det hans ønskede!
Han kom ind i elavetoren og kom op til den etage vor Jake var..
Adam

Antal indlæg : 931
Geografisk sted : Albertslund

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons okt 06, 2010 8:38 am

Jake stog med krukken som han have vent på hovdt med et lille håb om at der vil falde bare et lille stykke ud men nej hvem prøvet han at narre den var jo tom. Jake stalte den på hjørnet af bordet for at huske han skal fylde den op når han fik mulighed for at snige sig ud et øjeblik.
Han smed sig tungt i sig kontor stol og sukkede. Han løsne sit slips og begrave sig i papir arbejde imens han talte til sig selv.
"velkommen tilbage Jake ret at se dig" sage han med en mørk stemme
"ah jo tak det rart og være tilbage"
Han gjorder sin stemme lys "vi har savnet dig håber du har det godt nu"
Hans stemme fald tilbage på sin egen da han svar sig selv "aaah mange tak i lige måde ^^"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons okt 06, 2010 8:43 am

Manden stoppede foran Jake's bås da han kunne høre at han snakkede..
Han lod sit hovede før sig selv ind i båsen for at se hva han lavede.. han kunne ikke lade vær med at smile svagt da han så Jake snakkede med sig selv.. det så enlig ret så dumt ud, at en voksen mand sådan sad og snakkede med sig selv~
Han var dog VILDT nuttet! .. Da det gik op for Manden tog benene allerede føringen over resten af kroppen og før han vidste af det stod han allerede overfor den her anden mand, havde hans hænder i sine og stirrede ham ind i øjnene mens hans læber langsomt bevægede sig i takt med nogle få ord kom ud~ "Hva laver de?"
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons okt 06, 2010 8:47 am

Jake frosen helt op idet han hører en stemme. Hans ansigt skifte til rød. Han have papir foran sit hovde.
Da han nogenlunde have fået styr på flovheden fjernet han papirt fra sit ansigt, men da han skulle til at svare måbbe han bare.
Sig det løgn aldri have der været så hotte fyr i bygning. før Jake viste af det var han helt rød og han sad bare og stirret på den fremme.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons okt 06, 2010 9:04 am

Denne mands stemme lød meget som en vis persons, og ligheden mellem deres mimik og i det hele taget bare deres ansigt var meget ens~
Han smilte endnu engang svagt men kom da i tanke om hvor det nu var han befandt sig.. det var måske ikke lige det bedste sted at falde i staver over.

Han rejste sig op og rettede på sit kuld sorte jakkesæt, det så ud til at være dyrt, og mærkevare enda?
Han gik ikke rigtig op i det med mærkevare.. men lige præcis den her var noget serligt.. han fik den i fødselsdagsgave fra sin yngre bror som for omkring et år siden skulle "lege" helt.. ja altså med døden til følge! ..
Han kunne ikke tilgive sig selv for ikke at kunne ha været der .. men .. der var jo intet at kunne gøre .. han måtte jo bare se at komme sig over sin bror død.. det ´var derfor han var taget til denmark for at arbejde ... for at se de steder hans lille bror nu havde gået inden han døde..
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons okt 06, 2010 9:08 am

"øhmm" Jake gav sig et lille slag i hovdet for at fange sig i virkeligheden. "go-goddag hr hva kan jeg hjælpe dem med?". Vente virke det jakkesæt ikke bekendt. Han var sikker på han havet set det før. set ham pakke det ind set ham spørge om det var den rigtig gave. Jake ryste på hovdet han have ikke tid til fortiden lige nu han var på arbejde han måtte lærer at tag sig sammen men han kunne ikke lade være med at studre tøjet
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons okt 06, 2010 9:15 am

... "Goddag~ Jeg leder efter hoved kontoret.. kan de vise mig vejen.. vis altså de ville være så venlig?<3"
Hans klare øjne, de stirrede lige ind i Jake's, han ville se hvilken person denne var.. Han var, vis han selv skulle sige det, en ret så od menneske kender~
Han havde nu mest lyst til at flirte med den her mindre fyr, men det kunne han jo ikke.. de var jo på arbejde.. han skulle opføre si ordenligt..
Ellers kunne han vel resikere ikke at få den aftale hjem om arbejde alligevel~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons okt 06, 2010 9:21 am

Jake reste sig op fra stolen og rette på sit slips. Denne fremme virket så bekendt på mange måde.
"selvføgllig" jake smillet roligt og venlidt til fyren. Han kom til at puffe krukken ned fra bordet "pokkes" kom det hurtig fra ham hvor efter han bare skubbe skrågene under bordet "ehe ^^;;" hentyding til at der ikke skulle tænkes mere over det. den fremme måde at stirre ham ind i øjne have gjordt ham helt confus. Jake sukke let og stille han have virkelig en træn til at have noget at bide i.
"det er denne vej min hr...oh forresten mit navn er Jake" selvom han ud mærket godt vist at det stod på et skilt på hans bor
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons okt 06, 2010 9:42 am

"Jaså~ Jake" Han så tilbage på bordet vorpå skiltet med Jakes navn sod ingraveret.. han så over på ham igen og presenterede så sigselv på en høflig og pæn måde.. "Mit navn er Henry Kinsford, jeg er top advokat i London.. Vandt min sidste store sag om et homoseksuele par der ville giftes og tog da til denmark~" .. de begyndte at gå og noget tid efter stod de ved døren indtil hoved kontoret hvor Henry forsvandt ind ~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons okt 06, 2010 9:49 am

Henry Kinsford!! Jake var stoppet i chok ude foran døren han så helt fortabt ud da hans så Henry gå ind på kontort.
Han viste det kunne ikke være andre. Jake løb tilbage til sist kontor han trak med vold en skuffe ud i en vis fart i mens han rodet nogle papir igemmen.
han trak et billede op. et famille billede.. Jo det var ham....store broren til Simon Kinsford. jake fald tilbage i stolen. ja store broren til hans døde kærste.
Han ade stille Simon på billedet han have lyst til at slippe tåger ud men det ville være for latterlidt. Jake sukke og lade billedet væk
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons okt 06, 2010 9:52 am

Nogler minutter efter kom Henry ud, han var blevet ansat med mulihed for partnerskab senere hen vis han kumme få firmaet på ret køl~
Hvilket han havde i sinde!!

Han gik nu tilbage til Jake's bås for at takke ham for hjælpen og invitere ham på kaffe som endnu et lille stykke af hengivenhed~
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons okt 06, 2010 9:57 am

Jake var i fuld gang med at gnave i en kulgepen imens han læst nogle papir igemmen. Han kunne se på det hele at stedet var på vej ned.
han husker tydelidt sin far synge om at Jake måtte prøve at anstrende sig mere an så det kunne være det hjælp. "far´s dreng" jake sukke med disse ord.
Heldig for matt at han vaglte at blande sig udom avokat arbejdet. Han kigge op på uret. have han ikke snart fri og dog var kun gået en time. så må det idet miste være pause.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Ons okt 06, 2010 10:01 am

Henry bankede på en af han små fire bås vægge, "Hello~ .. Can I enter your privacy?" (Hej, kan jeg gå ind i di privatliv?)
Sagde han med et drilsk smil på læben mens han så over på Jake.. "Jeg ville bare høre om de ville drikker en kop kafe måske få noget at spise sammen med mig~ Ja altså jeg gir.. min måde at sige tak for hjælpen på<3" Han blik så ret så flirtende ud.. han vilole ikke kun sige tak, han ville mere.. orgøre den lille Jake.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Ons okt 06, 2010 10:06 am

Jake så væk fra uret med kulgepenen i munden "hm?" Da han fik øje på Henry snuppe han hurtig pennen ud af munden og dreje hovdet væk fra hans blik.
"j-jo tak m-men jeg vil helst have varm kakao" varm kakao var ikke lige frem nødvendit for han mærke en vis varme i kinderne og hans kinder blev røde.
Han kan ikke helt huske om han have måt Simon´s bror før men hold da ferie en bror han have *Q* Jake ryste på hovdet igen for at samle sig. "øhm hvornår ^^;;"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 07, 2010 2:56 am

".. Ville nu passe dem?~ min bror fortalte mig engang om en hyggelig lille café der skulle ligge på noget der hedder strøget?"
Hans venlige smil, det smil kunne mærkes! .. Heeeeeeeeeelt inde i kroppen høhø<3
Han stod der i åbningen og ventede på et svar fra den mindre mørkhårede mand.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors okt 07, 2010 3:12 am

"din bror..." Jake havet smøret ærmene op og havet taget jakken af. Han kigge på skuffen hvor billedet lå.
Jake skulle til at svare ham idet en ældre mand kom ind af døren. Det var Jakes far. Han hilste glad på Henry med hånd og det hele hvorefter han så på Jake og spurt hvorfor pokke han var kommet tilbage allerede nu.
"Øhh far jeg"
Faren afbrød "pyt det min dreng XD. hey tag det med rod idet miste hov du kunne vise vores nye med arbejder rundt i byen"
Faren klappe Jake på ryggen Hvorefter han gik ud igen.
Jake kigge på sin far gik sin vej. "skal vi gå ^^;;"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 07, 2010 3:35 am

"Han virkede rar" stadig smilte Henry og kiggede over på Jake mens han høfligt svarede "ja~ lad oss smutte"
han lavede tegn på at til at "damerne" skulle gå først, hans små flirte enheder i kroppen havde nu slået til og han ville ikke kunne
holde dem inde imens de gik ud.. han fuldte straks efter og fik elevatoren til at komme op.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors okt 07, 2010 3:42 am

Jake have oplevet den behandling før "øhh ja det er han" men en svag streg rødme i sit ansigt. han rette på slipst og foldet ærmene ud. Imens de vente på elevatoren tog jake sin jakke på imens.
"Din bror" Jake så på fyren lidt han vil være sikker i sin sag. han hadet nåt han tog fejl og havet hanldet overildet især fordi han kunne kryybe sig ned i et mussehul når han tog fejl af ren flovhed.
"Det er en lillebror du har ik?" Han kigge på døren der gik op imens. Han kunne virkelig godt bruge noget at tykke på nu. Han sukke i sig selv.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 07, 2010 3:49 am

Henry så på ham .. "jo.. eller .. hvade" han kiggede en smule ned et kort sekundt og sagde med en endnu dybere stemme..
"Han døde for omkring et halvt år siden da han ville lege helt.." han sukkede og så så op endnu engang med et smil.
"men det var nu ædelt af ham det må jeg da gi den lille idiot ;w;!!" #DING" og elevatoren kom, endnu engang lod han "damerne" komme først og han fuldte lig efter.. trykkede på en knap og de gik ned af med den.
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors okt 07, 2010 4:08 am

et år siden lege helt. ordene køret rundt i Jake´s hovde. Det kunne ikke være andre end ham.
Idet døren lukke sig i Kaste Jake sig næsten over Henry. han holdt på Henry´s jakke. "DIN LILLEBROR HED SIMON IKKE??? HAN BLEV KNUST UNDER NOGET BETON!"
Der dukke tåge op i øjnen krogen. Han så på ham med alvor og håb i øjne men os lidt trist.
Simons famille den han aldri rigtig har haft mulighed for at møde.
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 07, 2010 4:14 am

Henry sukkede.. lagde sine hænder på Jakes som han holdt et godt fast greb om Henrys fine jakkesæt som Simon havde købt til ham, i håb om at han ville løsne grebet.. "Jo, han hed Simon ... Simon Kingsford~" han lagde da mærke til panikken i den yngres person og tårene i hans øjne..
"uhm, hva for et forhold havde de til min bror?"
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors okt 07, 2010 4:19 am

*øhmm..." Jake slap sit tag idet han opdage hva han have gang. Hans hænder på hans Jake føglte varmen.
"vi...øhmmm..." Jake kan ikke helt huske om Simon have fortalt famillen om ham og hva nu vis de ikke viste at han var til fyre.
Der var mange ting Jake ikke have noget at snakke med ham om for et eller andte sted var han jo ligeglad han var jo lykkelig som det hele var.
Han slap jakken helt og børste den pænt så den sad nogenlunde igen pænt på Henry. han kigge bare stille ned.
"unskyld dit pæne sæt ^^;;"
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Adam on Tors okt 07, 2010 4:45 am

"..." Henry var bare stille, han kiggede ned på Jake.. Hvorfor var den her lille herre sådan? ..
Han hvidste godt at han lillebror var bøsse og havde fået sig en kæreste i denmark, han var det jo oss selv.. dog vidste deres forældre ikke at de nu var til den side... men han havde aldrig rigtig spurgt sig ind til ham da han og han bror havde det med at falde for de samme.. DD: !!
Henry slikkede sig rundt om munden og lod da tungen køre rundt inde i munden da den var blevet helt tør og sådan..
" .. så .. hvor kendte du min bror fra?"
Adam

Vis brugerens profil

Indlæg  Wolfy on Tors okt 07, 2010 4:54 am

Jake Kigge op på ham. Han var helt rød i hovdet. "øhmmm...uhmmm...vi bore sammen"
han så hurtig mod døren der gik op. Han rette sig hurtigt op men en vis alvor i øjnene.
Sån som dem på arbejdet kendte ham. Han gik mod ud gangen og sikkeret sig at Henry var med.
"Jeg ved hva sted din bror fortalte dig om. han tog mig altid der hen o^^o" lille glad smil dukke op ved tanken om stedet.
Kunnne være ret at komme derhen igen. Jake åbne døren for Henry. "Er der noget andte du osse ville se??"
Han vendte hurtig sin opmærksomhed mod en kvinde der sad ved en disk tæt på døren.
"Jeg smutter for idag når jeg har vist denne Hr rundt og forresten sig til min kunde at jeg har hans papir klar på mandag" Han sage det som en vigtig mand.
Kvinden gjorde et hurtig nik og smillet. "have en forsat goddag"
"øhmm i lige måde" Jake vente sin opmærksomhed mod Henry igen men et flovt smil
Wolfy
Moderators
Moderators

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content